Onneksi on perjantai!!

72

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g-pula-aho

      Meillä sellainen oli eilen.Tämän illan, viikonlopun illat ja alkuviikon yövuoroissa joten säällä ei nyt niin väliä :-)
      (eikä sen puoleen viikonlopullakaan mitään merkitystä)

    • n.sorsa

      minuutityöläisellekkin, joku biisi siivotessa. Aamulla käytiin jo viideltä ulkona fifin kanssa nauttimassa ulkoilmasta, kun sattuu olee noita juoksusten narttujen hajuja, ja kahden tunnin visiitti työnmerkeissä, josta työtekoa 1.min ei ehkä sitäkään fifi mukana, helpoja työpäivät papereiden kanssa pikkasen juoksentelee alkaa viikonloppu.
      http://www.youtube.com/watch?v=cOfaYFIHt1g&feature=channel

    • No joo kyllähän tässäkin ketjussa näkee että on perjantai ;))) hulluus taas täydessä vauhdissa....ovat kuin piruja kyyläämässä mihin pystyis iskee, et sais rähinän aikaan...

      • Virtuaalikoneistaja

        perjantai :)

        Kova on vauhti joillakin heti aamusta, liekö sitten sen peruuntuneen "pikkujoulun" odotusta.

        Minua askarrutti tuossa purkauksessa se että oli ihan ok.kirjoittaa hoitavansa asioita virastossa, mutta se että Sorsa kirjoitti hoitavansa asioita netissä sai melkoisen ryöpyn ja pyrähdyksen aikaan ja kovasti paheksuttiin sitä, ei kovin loogista.


      • MIten noi kaksi saivat taas tappelua aikaan!
        Onkohan niiden ainut keino tulla onnellisiksi se että käyvät jonkun kimppuun.

        En päässyt jyvälle siitä että miksei N.Sorsa saisi kertoa että hoitaa virastoasiat netissä.


      • Haukullinen kirjoitti:

        MIten noi kaksi saivat taas tappelua aikaan!
        Onkohan niiden ainut keino tulla onnellisiksi se että käyvät jonkun kimppuun.

        En päässyt jyvälle siitä että miksei N.Sorsa saisi kertoa että hoitaa virastoasiat netissä.

        vai pitäisikö sinua pitää tyhmänä? kylläpä nyt nautit kun kaikki on mukanasi puolustelemassa Sorsaa.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        vai pitäisikö sinua pitää tyhmänä? kylläpä nyt nautit kun kaikki on mukanasi puolustelemassa Sorsaa.

        tunnustan olevani niin tyhmä etten tajua miksi Sorsa ei saisi kirjoittaa hoitavansa virastoasiat netin kautta.

        Uma kertoi hoitavansa virastoasiat virastossa paikanpäällä, se oli sinusta ok, niin minustakin, mutta minusta myös se vaihtoehto että hoitaa ne netissä on ok, sinusta taas ei, niin kerro miksi?


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        tunnustan olevani niin tyhmä etten tajua miksi Sorsa ei saisi kirjoittaa hoitavansa virastoasiat netin kautta.

        Uma kertoi hoitavansa virastoasiat virastossa paikanpäällä, se oli sinusta ok, niin minustakin, mutta minusta myös se vaihtoehto että hoitaa ne netissä on ok, sinusta taas ei, niin kerro miksi?

        suhteen. no, täytyy myöntää että ihminen on erehtyväinen.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        suhteen. no, täytyy myöntää että ihminen on erehtyväinen.

        erehtyväinen, mutta tuo ei nyt kyllä ollut vastaus siihen miksi on ok. kertoa hoitavansa asiat virastossa paikan päällä ja miksi netissä asioiden hoitaminen ei sitä ole.


      • kaksissilmää
        majorica kirjoitti:

        suhteen. no, täytyy myöntää että ihminen on erehtyväinen.

        Sinäse olet se sama ilkeä noita palstalla. Katsoppas peiliis. Jokainen palstalainen tietää temppusi nikkivarkauksista, saduista, valheista yms.yms. yhtä ilkeä olet aina ollut ja haukkunut milloin ketäkin.


      • Haukullinen kirjoitti:

        MIten noi kaksi saivat taas tappelua aikaan!
        Onkohan niiden ainut keino tulla onnellisiksi se että käyvät jonkun kimppuun.

        En päässyt jyvälle siitä että miksei N.Sorsa saisi kertoa että hoitaa virastoasiat netissä.

        En päässyt jyvälle minäkään, mutta joku tuossa kertoi että umalehtinen hoitaa kai asioitaan jossain virastossa, en tiedä kun en tänään hänen viestejään taaskaan ole lukenut, mutta se tuntuu olevan niin pyhä toimitus kuitenkin, ettei virastoon ole tänään kellään muulla asiaa, puhumattakaan sorsasta.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        erehtyväinen, mutta tuo ei nyt kyllä ollut vastaus siihen miksi on ok. kertoa hoitavansa asiat virastossa paikan päällä ja miksi netissä asioiden hoitaminen ei sitä ole.

        nyt yks kaks heittäydyit niin ei tietenkään ole mitään väärää siinä missä asiansa hoitaa. mutta Sorsa kirjoitti että jos
        ""virastoasiat saa hoideltua netissä tai puhelimella ei tarvii pompia niiden takia yhtään missään. Masentavaahan se on jos nettiä tai puhelinta ei osaa käytellä ja sitä kautta hoidella asioita.""

        ihan suora vihjaus siihen että Uma ei osaa nettiä tai puhelinta käyttää vaan sen tarvii "pomppia" virastoissa. Sorsaako se masentaa että Uma käy verovirastossa? vai pitäisikö Uman siitä masentua?

        sulle ei oikein passaa tuo tyhmää esittävä rooli. mutta jos sen omaksesi tunnen niin hyvä.


      • kaksissilmää kirjoitti:

        Sinäse olet se sama ilkeä noita palstalla. Katsoppas peiliis. Jokainen palstalainen tietää temppusi nikkivarkauksista, saduista, valheista yms.yms. yhtä ilkeä olet aina ollut ja haukkunut milloin ketäkin.

        olen kuitenkin tehnyt sen ihan omalla nimimerkillä enkä hyökkäillyt puskista toisten kimppuun niinkuin sinulla taitaa olla tapana ;-)))))) ketäs sinä pelkäät?


      • majorica kirjoitti:

        nyt yks kaks heittäydyit niin ei tietenkään ole mitään väärää siinä missä asiansa hoitaa. mutta Sorsa kirjoitti että jos
        ""virastoasiat saa hoideltua netissä tai puhelimella ei tarvii pompia niiden takia yhtään missään. Masentavaahan se on jos nettiä tai puhelinta ei osaa käytellä ja sitä kautta hoidella asioita.""

        ihan suora vihjaus siihen että Uma ei osaa nettiä tai puhelinta käyttää vaan sen tarvii "pomppia" virastoissa. Sorsaako se masentaa että Uma käy verovirastossa? vai pitäisikö Uman siitä masentua?

        sulle ei oikein passaa tuo tyhmää esittävä rooli. mutta jos sen omaksesi tunnen niin hyvä.

        Olet kyllä naurettava....mukavaa päivänjatkoa, ja koita viihtyä... ;)))))


      • Sikra kirjoitti:

        Olet kyllä naurettava....mukavaa päivänjatkoa, ja koita viihtyä... ;)))))

        minä olen sinulle nauranut? no. ei tarvi arvata ;-)))))
        mukavaa päivää sinullekkin.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        nyt yks kaks heittäydyit niin ei tietenkään ole mitään väärää siinä missä asiansa hoitaa. mutta Sorsa kirjoitti että jos
        ""virastoasiat saa hoideltua netissä tai puhelimella ei tarvii pompia niiden takia yhtään missään. Masentavaahan se on jos nettiä tai puhelinta ei osaa käytellä ja sitä kautta hoidella asioita.""

        ihan suora vihjaus siihen että Uma ei osaa nettiä tai puhelinta käyttää vaan sen tarvii "pomppia" virastoissa. Sorsaako se masentaa että Uma käy verovirastossa? vai pitäisikö Uman siitä masentua?

        sulle ei oikein passaa tuo tyhmää esittävä rooli. mutta jos sen omaksesi tunnen niin hyvä.

        sorsa tarkoitti tuon piikiksi ettei Uma osaa käyttää puhelinta niin sehän on herja ja veetuilu pahimmasta päästä ja ansitsee tuon kaiken tuomitsemisen ja paheksumisen.

        Aikaisemmin täällä on sentään pysytty jossakin kohtuudessa, on haukuttu vain tyhmäksi, idiootiksi, h*oraksi, narkiksi, lesboksi, homoksi, siihen päälle vielä perheenjäsenten haukkumiset.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        sorsa tarkoitti tuon piikiksi ettei Uma osaa käyttää puhelinta niin sehän on herja ja veetuilu pahimmasta päästä ja ansitsee tuon kaiken tuomitsemisen ja paheksumisen.

        Aikaisemmin täällä on sentään pysytty jossakin kohtuudessa, on haukuttu vain tyhmäksi, idiootiksi, h*oraksi, narkiksi, lesboksi, homoksi, siihen päälle vielä perheenjäsenten haukkumiset.

        ollut mikään paha kaikkeen muuhun verrattuna mutta ihan turhaa oli sekin jos kerran tahtoo oman sanojen mukaan lopettaa riitelemisen. etkö ole samaa mieltä ?


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        ollut mikään paha kaikkeen muuhun verrattuna mutta ihan turhaa oli sekin jos kerran tahtoo oman sanojen mukaan lopettaa riitelemisen. etkö ole samaa mieltä ?

        samaa mieltä siinä että sorsa yksin pystyy lopettamaan riitelemistä, eikä sitä häneltä yksin voi vaatia, sinäkin muistaakseni olet puhunut riitelemisen lopettamisen puolesta, muistaakseni, ajattelitko sinä että se loppuu kun kaikki tuomitsevat yksipuolisesti vain sorsan tekemiset ja kirjoittamiset?


      • 9+17
        Haukullinen kirjoitti:

        MIten noi kaksi saivat taas tappelua aikaan!
        Onkohan niiden ainut keino tulla onnellisiksi se että käyvät jonkun kimppuun.

        En päässyt jyvälle siitä että miksei N.Sorsa saisi kertoa että hoitaa virastoasiat netissä.

        Etpä tietenkään. NO ei oo yllätys ettet sä mitään huomaa kun umalle vittuillaan. Et sä mitään ymmärrä etkä tajua sillon.


      • Virtuaalikoneistaja
        9+17 kirjoitti:

        Etpä tietenkään. NO ei oo yllätys ettet sä mitään huomaa kun umalle vittuillaan. Et sä mitään ymmärrä etkä tajua sillon.

        kyse ei olekkaan tajuamisesta, ei sille mitään voi jos ei joitakin viestejä huomaa, ja kun ei ole niitä huomannut ei niitä silloin ole olemassakaan.


      • huvittunut kerttu
        majorica kirjoitti:

        olen kuitenkin tehnyt sen ihan omalla nimimerkillä enkä hyökkäillyt puskista toisten kimppuun niinkuin sinulla taitaa olla tapana ;-)))))) ketäs sinä pelkäät?

        Omalla nimimerkillä?
        Esimerkiksi Uman ja Issun nimimerkkejä kopioivat nikit rekkasit, kyllä nekin tietysti olivat sinun omiasi mutta hyvin erehdyttävästi saman kaltaisia kuin toisilla.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        samaa mieltä siinä että sorsa yksin pystyy lopettamaan riitelemistä, eikä sitä häneltä yksin voi vaatia, sinäkin muistaakseni olet puhunut riitelemisen lopettamisen puolesta, muistaakseni, ajattelitko sinä että se loppuu kun kaikki tuomitsevat yksipuolisesti vain sorsan tekemiset ja kirjoittamiset?

        riita lopu ennenkuin molemmat taikka kaikki osapuolet lopettavat. minusta vaikuttaa vaan siltä että moni täällä oikein lietsoo tuota riitelyä eikä edes halua sen loppuvan. kummallista huvia.
        minä en tue kenenkään mobbamista. en Sorsan enkä kenenkään muunkaan. siksi en ymmärräkkään miksi Sorsa tuon viestin kirjoitti. siis syytön ei ole hänkään.


      • kyselen vain
        majorica kirjoitti:

        riita lopu ennenkuin molemmat taikka kaikki osapuolet lopettavat. minusta vaikuttaa vaan siltä että moni täällä oikein lietsoo tuota riitelyä eikä edes halua sen loppuvan. kummallista huvia.
        minä en tue kenenkään mobbamista. en Sorsan enkä kenenkään muunkaan. siksi en ymmärräkkään miksi Sorsa tuon viestin kirjoitti. siis syytön ei ole hänkään.

        Sinä "möbbaat" sorsaa, olet erittäin julma roikkuessasi hänen perässään.
        Eikä hän ole ainoa jota olet häiriköinyt rajusti, mikä saa sinut tekemään sellaista?


      • huvittunut kerttu kirjoitti:

        Omalla nimimerkillä?
        Esimerkiksi Uman ja Issun nimimerkkejä kopioivat nikit rekkasit, kyllä nekin tietysti olivat sinun omiasi mutta hyvin erehdyttävästi saman kaltaisia kuin toisilla.

        hetihän sen myönsin että minä olin ne kirjoittanut ja matkinut niitten nimimerkkejä. olisinhan toki voinut jättää sen kertomatta. vai mitä???


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        samaa mieltä siinä että sorsa yksin pystyy lopettamaan riitelemistä, eikä sitä häneltä yksin voi vaatia, sinäkin muistaakseni olet puhunut riitelemisen lopettamisen puolesta, muistaakseni, ajattelitko sinä että se loppuu kun kaikki tuomitsevat yksipuolisesti vain sorsan tekemiset ja kirjoittamiset?

        En usko että tällä(kään) kerralla olisi kyse riitelemisen lopettamisesta vaan vaikuttaa siltä että he tarkoittavat sitä että palstalaisten pitää ymmärtää ja hyväksyä, jopa tukea jokaista joka haluaa kirjoittaa N.Sorsaan suunnattuja ilkeyksiä.Jos syyllistyy siihen että ei hyväksy,ymmärrä tai tue heitä kiusaamisessa on tyhmä, idiootti, valehtelija tms.

        Aikuiset naiset, roikkuvat joka päivä yhden ihmisen kimpussa, aika käsittämätöntä että kuvittelevat hyväksyttäväksi kaiken kiusanteon jota tekevät.


      • 13+12
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        kyse ei olekkaan tajuamisesta, ei sille mitään voi jos ei joitakin viestejä huomaa, ja kun ei ole niitä huomannut ei niitä silloin ole olemassakaan.

        Niinhän se eräiden mielestä on.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        riita lopu ennenkuin molemmat taikka kaikki osapuolet lopettavat. minusta vaikuttaa vaan siltä että moni täällä oikein lietsoo tuota riitelyä eikä edes halua sen loppuvan. kummallista huvia.
        minä en tue kenenkään mobbamista. en Sorsan enkä kenenkään muunkaan. siksi en ymmärräkkään miksi Sorsa tuon viestin kirjoitti. siis syytön ei ole hänkään.

        alemmassa ketjussa on oikein hyvä esimerkki tästä kaikkien halusta riidattomiin keskusteluihin, hieman nyt ihmettelen intensiteettisi puuttumista siinä kirjoitettuun sovun hakuun, mutta et ole varmaankaan tuota Yrjö Jylhän runoa vielä lukenut.


      • kyselen vain kirjoitti:

        Sinä "möbbaat" sorsaa, olet erittäin julma roikkuessasi hänen perässään.
        Eikä hän ole ainoa jota olet häiriköinyt rajusti, mikä saa sinut tekemään sellaista?

        Sorsaa. mutta hänkään ei ole millään tavalla etuoikeutettu mobbaamaan toisia ihmisiä. hän tekee itsestään syyttömän. tässä ketjussa kylläkin laitoin pikkusen "ilkeää" textiä just siski kun häntä suojellaan kun siipirikkoa. ja silloin on oikeutettua tehdä mitä vaan. hän on kuitenkin aikuinen mies jonka pitää ottaa vastuu sanomisistaan eikä uikuttaa jatkuvasti.


      • Haukullinen kirjoitti:

        En usko että tällä(kään) kerralla olisi kyse riitelemisen lopettamisesta vaan vaikuttaa siltä että he tarkoittavat sitä että palstalaisten pitää ymmärtää ja hyväksyä, jopa tukea jokaista joka haluaa kirjoittaa N.Sorsaan suunnattuja ilkeyksiä.Jos syyllistyy siihen että ei hyväksy,ymmärrä tai tue heitä kiusaamisessa on tyhmä, idiootti, valehtelija tms.

        Aikuiset naiset, roikkuvat joka päivä yhden ihmisen kimpussa, aika käsittämätöntä että kuvittelevat hyväksyttäväksi kaiken kiusanteon jota tekevät.

        jookos;;


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        hetihän sen myönsin että minä olin ne kirjoittanut ja matkinut niitten nimimerkkejä. olisinhan toki voinut jättää sen kertomatta. vai mitä???

        usein puhutaan tuosta multinikeillä kirjoittamisesta samoin siitä että matkitaan niitä muiden nikkejä, sinä voisit tietysti kertoa miksi sinä otit heidän nikkejään muistuttavat nikit ?

        Minä en tosin tiedä mitä niillä olet kirjoitellut, mutta olisi mukava tietää halusitko silloin edesauttaa yhtä rehellisesti palstalla rauhaa kuin tänä päivänä sanot sitä tekeväsi.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        alemmassa ketjussa on oikein hyvä esimerkki tästä kaikkien halusta riidattomiin keskusteluihin, hieman nyt ihmettelen intensiteettisi puuttumista siinä kirjoitettuun sovun hakuun, mutta et ole varmaankaan tuota Yrjö Jylhän runoa vielä lukenut.

        hieno runo. MUTTA erittäin mautonta joltakin ja justiin sitä riidanhaastoa. kenellä on siitä huvia että
        ihmiset loukkaavat toisiaan puoleen ja toiseen. erittäin sairasta mielestäni.


      • hauvanmamma kirjoitti:

        jookos;;

        Miksi?
        Sinä ja pari muuta olette harrastaneet koko päivän sääntöjen vastaista toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa loukkaavaa kirjoittelua, miten sen asian muuksi muuttaisi minun peilikuvani?


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        hieno runo. MUTTA erittäin mautonta joltakin ja justiin sitä riidanhaastoa. kenellä on siitä huvia että
        ihmiset loukkaavat toisiaan puoleen ja toiseen. erittäin sairasta mielestäni.

        loppui sitten kuitenkin tahto siihen rauhanomaiseen keskusteluun palstalla.

        Ihan loogisesti se kirjoitus olisi ansainnut ehdottomasti paljon tuomitsevamman asenteen kuin Sorsan "ilkeily" siitä ettei Uma osaa hoitaa virastoasioita netissä tai puhelimessa, mutta ilmeisesti sinulla tosiaankin loppui tahto ja halu "pyrkiä" siinä ketjussa riidattomaan keskusteluun.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        usein puhutaan tuosta multinikeillä kirjoittamisesta samoin siitä että matkitaan niitä muiden nikkejä, sinä voisit tietysti kertoa miksi sinä otit heidän nikkejään muistuttavat nikit ?

        Minä en tosin tiedä mitä niillä olet kirjoitellut, mutta olisi mukava tietää halusitko silloin edesauttaa yhtä rehellisesti palstalla rauhaa kuin tänä päivänä sanot sitä tekeväsi.

        olisko siitä viisi vuotta sitten? ja vieläkin kiinnostaa??????

        Uma ja Issu oli jatkuvasti joittenkin kimpussa veetuilemassa. (minun mielestä). ja veetuilin niille takaisin heidän puolesta. yksi silloin kirjoittava oli todennäköisesti todella sairas. ja minusta ei kyllä silloin kannata jatkaa ihmisen kiusaamista jos oma pää on kunnossa.
        kuitenkin kerroin sitten että se olin minä. ja halusin silloinkin että miettivät kannattaako olla jonkun kimpussa? onko muuta kysyttävää asiasta?


      • Minäpä kerron
        majorica kirjoitti:

        olisko siitä viisi vuotta sitten? ja vieläkin kiinnostaa??????

        Uma ja Issu oli jatkuvasti joittenkin kimpussa veetuilemassa. (minun mielestä). ja veetuilin niille takaisin heidän puolesta. yksi silloin kirjoittava oli todennäköisesti todella sairas. ja minusta ei kyllä silloin kannata jatkaa ihmisen kiusaamista jos oma pää on kunnossa.
        kuitenkin kerroin sitten että se olin minä. ja halusin silloinkin että miettivät kannattaako olla jonkun kimpussa? onko muuta kysyttävää asiasta?

        Koirasi kuoli, sait palstalaisilta tukea ja myötätuntoa.
        Rekkasit klooninikkejä joilla kirjoittelit ilkeyksiä. Teit muutamia virheitä nikkiesi kanssa sekoillessasi ja paljastuit.Kerroit häiriköintisi johtuneen pahasta mielestä Tysonin kuoltua.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        loppui sitten kuitenkin tahto siihen rauhanomaiseen keskusteluun palstalla.

        Ihan loogisesti se kirjoitus olisi ansainnut ehdottomasti paljon tuomitsevamman asenteen kuin Sorsan "ilkeily" siitä ettei Uma osaa hoitaa virastoasioita netissä tai puhelimessa, mutta ilmeisesti sinulla tosiaankin loppui tahto ja halu "pyrkiä" siinä ketjussa riidattomaan keskusteluun.

        siis missä ketjussa. siinäkö missä se runo oli? en ole siellä kirjoittanut vielä mitään.


      • muistuttaja999
        majorica kirjoitti:

        olisko siitä viisi vuotta sitten? ja vieläkin kiinnostaa??????

        Uma ja Issu oli jatkuvasti joittenkin kimpussa veetuilemassa. (minun mielestä). ja veetuilin niille takaisin heidän puolesta. yksi silloin kirjoittava oli todennäköisesti todella sairas. ja minusta ei kyllä silloin kannata jatkaa ihmisen kiusaamista jos oma pää on kunnossa.
        kuitenkin kerroin sitten että se olin minä. ja halusin silloinkin että miettivät kannattaako olla jonkun kimpussa? onko muuta kysyttävää asiasta?

        haukullinen käytti samaa taktiikkaa "köllelle"
        rekkasi kölli-pojan ajojahdissaan

        muistatkos??


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        olisko siitä viisi vuotta sitten? ja vieläkin kiinnostaa??????

        Uma ja Issu oli jatkuvasti joittenkin kimpussa veetuilemassa. (minun mielestä). ja veetuilin niille takaisin heidän puolesta. yksi silloin kirjoittava oli todennäköisesti todella sairas. ja minusta ei kyllä silloin kannata jatkaa ihmisen kiusaamista jos oma pää on kunnossa.
        kuitenkin kerroin sitten että se olin minä. ja halusin silloinkin että miettivät kannattaako olla jonkun kimpussa? onko muuta kysyttävää asiasta?

        tuo on vielä tänäpäivänäkin tuntematon asia, enkä usko että se syy on vuosien saatossa muuttunut, vai onko?

        Tottakai voisin kysellä miksi sinä kuvittelit auttavasi asiaa laajentamalla riitaa omalla kirjoittelullasi, mutta ei tarvitse vastata.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        siis missä ketjussa. siinäkö missä se runo oli? en ole siellä kirjoittanut vielä mitään.

        tarkoitin.


      • Minäpä kerron kirjoitti:

        Koirasi kuoli, sait palstalaisilta tukea ja myötätuntoa.
        Rekkasit klooninikkejä joilla kirjoittelit ilkeyksiä. Teit muutamia virheitä nikkiesi kanssa sekoillessasi ja paljastuit.Kerroit häiriköintisi johtuneen pahasta mielestä Tysonin kuoltua.

        se oli osa syynä siihen. minusta oli kamalaa että ihmiset jaksoivat veetuilla toisille kun maailmassa on paljon asioita joille voi omistautua ja koittaa elää hyvin sen elämän mikä meille on annettu kun se voi loppua milloin tahansa. miksi ei voisi käyttää aikaansa mielummin positiivisesti?
        ihan samaa mieltä olen myös tänään. mitä positiivista riitelyt saavat aikaan? ne ottavat vaan sen energian ihmisiltä jonka voisi käyttää paremmin.
        tuossa asiassa olet kyllä väärässä että "paljastuin". itse sen ihan oma alotteisesti kerroin.

        no. jaksa sinä käyttää energiaasi menneissä. minä elän tätä päivää.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        tuo on vielä tänäpäivänäkin tuntematon asia, enkä usko että se syy on vuosien saatossa muuttunut, vai onko?

        Tottakai voisin kysellä miksi sinä kuvittelit auttavasi asiaa laajentamalla riitaa omalla kirjoittelullasi, mutta ei tarvitse vastata.

        että miltä tuntuu kun "pilkka sattuu omaan nilkkaan" ?
        mutta en kuitenkaan jatkanut sitä.


      • 20+1
        Haukullinen kirjoitti:

        En usko että tällä(kään) kerralla olisi kyse riitelemisen lopettamisesta vaan vaikuttaa siltä että he tarkoittavat sitä että palstalaisten pitää ymmärtää ja hyväksyä, jopa tukea jokaista joka haluaa kirjoittaa N.Sorsaan suunnattuja ilkeyksiä.Jos syyllistyy siihen että ei hyväksy,ymmärrä tai tue heitä kiusaamisessa on tyhmä, idiootti, valehtelija tms.

        Aikuiset naiset, roikkuvat joka päivä yhden ihmisen kimpussa, aika käsittämätöntä että kuvittelevat hyväksyttäväksi kaiken kiusanteon jota tekevät.

        Vaan umaan kohdistuva päivittäinen kiusanteko pitää vaan hyväksyä, muuten on perseennuolija, käskytettävä jne. Jos syyllistyy siihen että huomaa umaan kohdistuvan piilovittuilun, on tyhmä, idiootti, valehtelija, häirikkö.

        Miksi?


      • ''''
        muistuttaja999 kirjoitti:

        haukullinen käytti samaa taktiikkaa "köllelle"
        rekkasi kölli-pojan ajojahdissaan

        muistatkos??

        Se nyt on hädissään rekannut vaikka mitä kuten sillon kun tekniikka sysäs sen puskista kirjottaman viestin sen galleriaan, sit piti mennä rekkaamaan se nimimerkki millä oli puskista laittanu sen. =)))))))) Se on huvittavimpia tapauksia koko palstalla.


      • 20+1 kirjoitti:

        Vaan umaan kohdistuva päivittäinen kiusanteko pitää vaan hyväksyä, muuten on perseennuolija, käskytettävä jne. Jos syyllistyy siihen että huomaa umaan kohdistuvan piilovittuilun, on tyhmä, idiootti, valehtelija, häirikkö.

        Miksi?

        kysyä. ei se vastaa. mutta Myy voi vastata puolestaan taikka Virituaali. arvaa miksi????


      • Myy-Pikkuinen
        20+1 kirjoitti:

        Vaan umaan kohdistuva päivittäinen kiusanteko pitää vaan hyväksyä, muuten on perseennuolija, käskytettävä jne. Jos syyllistyy siihen että huomaa umaan kohdistuvan piilovittuilun, on tyhmä, idiootti, valehtelija, häirikkö.

        Miksi?

        kuka sitä täällä vainoo, se itse itseäänkö.


      • nix ja nax
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        kuka sitä täällä vainoo, se itse itseäänkö.

        ei ole kauaakaan kun kehuskelit täällä Umaa. Miksi nyt on toinen sävel?
        Miksi yleensä pitää vattuilla niille joista ei pidä? Eikö voisi vain olla hiljaa?


      • nix ja nax kirjoitti:

        ei ole kauaakaan kun kehuskelit täällä Umaa. Miksi nyt on toinen sävel?
        Miksi yleensä pitää vattuilla niille joista ei pidä? Eikö voisi vain olla hiljaa?

        ihan suunniteltu juttu muutamalta täällä palstalla olevista. loivat uudet nimimerkit ja koittivat saada ystäviksi joitakin ja sitten iskeä Umaa vastaan. no, jokaisella on tosiaankin oma elämänsä.
        mukavilta ihmisiltä tuntuivat sekä Myy ja Virituaali. mutta jo tuolla aikaisemmin kirjoitin että ihminen on erehtyväinen. sepä se. yhden palstalaisen olen tavannut ja hän osoittautui ihan niin ihanaksi ihmiseksi kun olin uskonutkin. jotta ei kannata menettää toivoa. vaikka jotkut on paskajalkoja niin ei kaikki ole.
        tulethan sinäkin illalla pikkujouluihin ?


      • 8+12
        nix ja nax kirjoitti:

        ei ole kauaakaan kun kehuskelit täällä Umaa. Miksi nyt on toinen sävel?
        Miksi yleensä pitää vattuilla niille joista ei pidä? Eikö voisi vain olla hiljaa?

        Sille on tullut käskyjä samalta taholta joka pommitti arkipirua sähköpostilla herjatakseen umaa. Tää on järjestäytynyttä toimintaa, johon kaikki heikot henkilöt saadaan mukaan.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        ihan suunniteltu juttu muutamalta täällä palstalla olevista. loivat uudet nimimerkit ja koittivat saada ystäviksi joitakin ja sitten iskeä Umaa vastaan. no, jokaisella on tosiaankin oma elämänsä.
        mukavilta ihmisiltä tuntuivat sekä Myy ja Virituaali. mutta jo tuolla aikaisemmin kirjoitin että ihminen on erehtyväinen. sepä se. yhden palstalaisen olen tavannut ja hän osoittautui ihan niin ihanaksi ihmiseksi kun olin uskonutkin. jotta ei kannata menettää toivoa. vaikka jotkut on paskajalkoja niin ei kaikki ole.
        tulethan sinäkin illalla pikkujouluihin ?

        suunniteltu, kuka on suunnitellut mitkä uudet nimimerkit, kuka koitti ja ketä ystäväksi, laita nyt ihmeessä hieman tarkennusta.

        Ketä esimerkiksi minä olen täällä koittanut saada ystäväkseni, millä tavoin ja ennenkaikkea MIKSI olisin niin tehnyt?

        Kuka on iskenyt Umaa vastaan ja miten?


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        suunniteltu, kuka on suunnitellut mitkä uudet nimimerkit, kuka koitti ja ketä ystäväksi, laita nyt ihmeessä hieman tarkennusta.

        Ketä esimerkiksi minä olen täällä koittanut saada ystäväkseni, millä tavoin ja ennenkaikkea MIKSI olisin niin tehnyt?

        Kuka on iskenyt Umaa vastaan ja miten?

        kiinnostaa. minua ei enään kiinnosta. pidin sinusta kirjoittajana ja uskoin sinuun. se siitä.


      • Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

        kiinnostaa. minua ei enään kiinnosta. pidin sinusta kirjoittajana ja uskoin sinuun. se siitä.

        sinua kiinnosti esittää väitteitä muista kirjoittajista, mutta ei kiinnosta perustella tai tarkentaa niitä, enkä minäkään aio sinun väitteitäsi perustella.

        Muutama tosiasia kuitenkin, me olemme toisillemme tuntemattomia kirjoittajia, jokaisella on oma mielipide, joistakin asioista samanlainen joistakin asioista erilainen, kuitenkin on niin että joka asiasta ei voi olla samaa mieltä ja ne erilaisetkin mielipiteet pitää voida sanoa ihan ilman vuodatusta "ystävyydestä" ja "petoksesta", palstalla ollaan kanssakirjoittajia, ei ystäviä

        Minulle on täysin yhdentekevää millaisena kirjoittajana sinä minua pidät, kuten myös se ettet minusta pidä.


      • olipas taas kerran
        majorica kirjoitti:

        nyt yks kaks heittäydyit niin ei tietenkään ole mitään väärää siinä missä asiansa hoitaa. mutta Sorsa kirjoitti että jos
        ""virastoasiat saa hoideltua netissä tai puhelimella ei tarvii pompia niiden takia yhtään missään. Masentavaahan se on jos nettiä tai puhelinta ei osaa käytellä ja sitä kautta hoidella asioita.""

        ihan suora vihjaus siihen että Uma ei osaa nettiä tai puhelinta käyttää vaan sen tarvii "pomppia" virastoissa. Sorsaako se masentaa että Uma käy verovirastossa? vai pitäisikö Uman siitä masentua?

        sulle ei oikein passaa tuo tyhmää esittävä rooli. mutta jos sen omaksesi tunnen niin hyvä.

        Missä ihmeessä näet tuossa kirjoituksessa, että se olisi NIMENOMAAN suunnattu idolisi umalehtisen suuntaan??
        Oletko ihan vajakki, vai miksi näet sen uman ja umaan liittämisen ihan kaikkialla ???
        Minusta tuo oli aivan asiallinen lause.Minäkin hoidan netin kautta melkein kaiken, ei tarvitse jonottaa virastoissa!
        Herää nyt jo pahvi sieltä päiväunistasi reaali maailmaan!!!


      • Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

        nyt yks kaks heittäydyit niin ei tietenkään ole mitään väärää siinä missä asiansa hoitaa. mutta Sorsa kirjoitti että jos
        ""virastoasiat saa hoideltua netissä tai puhelimella ei tarvii pompia niiden takia yhtään missään. Masentavaahan se on jos nettiä tai puhelinta ei osaa käytellä ja sitä kautta hoidella asioita.""

        ihan suora vihjaus siihen että Uma ei osaa nettiä tai puhelinta käyttää vaan sen tarvii "pomppia" virastoissa. Sorsaako se masentaa että Uma käy verovirastossa? vai pitäisikö Uman siitä masentua?

        sulle ei oikein passaa tuo tyhmää esittävä rooli. mutta jos sen omaksesi tunnen niin hyvä.

        lurps.


      • Myy-Pikkuinen
        nix ja nax kirjoitti:

        ei ole kauaakaan kun kehuskelit täällä Umaa. Miksi nyt on toinen sävel?
        Miksi yleensä pitää vattuilla niille joista ei pidä? Eikö voisi vain olla hiljaa?

        kehunut?


      • pahvi heräsi
        olipas taas kerran kirjoitti:

        Missä ihmeessä näet tuossa kirjoituksessa, että se olisi NIMENOMAAN suunnattu idolisi umalehtisen suuntaan??
        Oletko ihan vajakki, vai miksi näet sen uman ja umaan liittämisen ihan kaikkialla ???
        Minusta tuo oli aivan asiallinen lause.Minäkin hoidan netin kautta melkein kaiken, ei tarvitse jonottaa virastoissa!
        Herää nyt jo pahvi sieltä päiväunistasi reaali maailmaan!!!

        ethän matki ystäväsi sakulin kirjoitustyyliä, ethän?

        *pahvi* sopi hänen kirjoittamakseen, ei sinun!!!


    • Myy-Pikkuinen

      ihan kamala biisi, mulla lentäis kyl astiat seinää ja muut siivoiusvälineet lentäis pihalle, jos tuollaista täytyis kuunnella. =)))

      • Tunnustan että en sitä kuunnellut kun siivosin, mulla soi tämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=Yl7Pe-yW11w


      • Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

        Tunnustan että en sitä kuunnellut kun siivosin, mulla soi tämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=Yl7Pe-yW11w

        jo paljon paremmalta, tuon tahdissa ei tiskitkään mene hajalle. =)


      • Myy-Pikkuinen

      • Myy-Pikkuinen

    • puuhakas puskis

      Itsellänikin on tässä siivoukset kesken, mutta välillä pitää hieman laiskotella samalla kun ryystää ties monetta kahvikupposta. Vuodevaatteet ovat jo tuulettumassa, pesukoneesta on puhtaat pyykit otettu kuivumaan, imurikin on jo ahkeroinut, eli edessä vielä luuttuaminen ja pölyjen pyyhkintä.
      Sää on plussan puolella ja aurinkoinen, ja toivonkin että huomenna vielä sää suosisi sen verran että saisin lykättyä maahan punaiset appeldoornit joihin vielä eilisellä kauppareissulle lankesin. On ne vaan ihania!

      Illalla ajattelin olla leikkimielinen ja tulla yhdeksän maissa paikalle viettämään pikkujoulua, vaikka aloitteen tekijä näköjään on tullut toisiin aatoksiin, enpä ihmettele että miksi. Mutta katotaan nyt että pällötänkö täällä tonttulakki päässäni yksin, vai saanko seuraa muuta kuin tuon valkkispullon ;)))))))

      Myyykkyläiseni.. sinä ainakin mukaan tädin iloksi.. tai kerron taas joulupukelle!!!!

      • Eihän me ainakaan leikistä suututa,vai mitä,suuttukoot toiset vaan mun puolesta:)))


      • puskassa pulisen
        hauvanmamma kirjoitti:

        Eihän me ainakaan leikistä suututa,vai mitä,suuttukoot toiset vaan mun puolesta:)))

        on varsin helppoa, sillä kun huomaan että keskustelu alkaa ajautumaan tiettyyn suuntaan, niin vaihdan maisemaa! Helpompaa olla tälläinen neutraali ja puolueeton puskis :))))))))))) Tää on aika vapauttavaa!! Katotaas että onko illalla liikkeellä muitakin hulluja, sanan paraimmassa merkityksessä!!!

        Mut nyt voi prkkkles, luuttuamaan lattioita! Luuttuisko kissalla vai mopilla? Vai mopella?


      • puskassa pulisen kirjoitti:

        on varsin helppoa, sillä kun huomaan että keskustelu alkaa ajautumaan tiettyyn suuntaan, niin vaihdan maisemaa! Helpompaa olla tälläinen neutraali ja puolueeton puskis :))))))))))) Tää on aika vapauttavaa!! Katotaas että onko illalla liikkeellä muitakin hulluja, sanan paraimmassa merkityksessä!!!

        Mut nyt voi prkkkles, luuttuamaan lattioita! Luuttuisko kissalla vai mopilla? Vai mopella?

        sitä voi harrastaa matematiikkaa ja lähteä honolulun,katsellaan miten käy,toivottavasti tämä palsta ei pala)))
        Ja luuttuat vain molemmilla))


      • puskassa pulisen kirjoitti:

        on varsin helppoa, sillä kun huomaan että keskustelu alkaa ajautumaan tiettyyn suuntaan, niin vaihdan maisemaa! Helpompaa olla tälläinen neutraali ja puolueeton puskis :))))))))))) Tää on aika vapauttavaa!! Katotaas että onko illalla liikkeellä muitakin hulluja, sanan paraimmassa merkityksessä!!!

        Mut nyt voi prkkkles, luuttuamaan lattioita! Luuttuisko kissalla vai mopilla? Vai mopella?

        harja ja rikkakihveli ;-))))))) mukavaa siivousta.


      • pensasta päivää
        majorica kirjoitti:

        harja ja rikkakihveli ;-))))))) mukavaa siivousta.

        tämä niin mukavaa, että ihan meinaa itkettää!

        Mutta ei auta itku markkinoilla.. ruma-rilluma-rilluma-rilluma-rei..

        Toivottavasti tavataan illalla!!

        Nyt laitan koneen nukumaan, ja alan lopultakin ahkeroimaan!! See ya!


      • pensasta päivää kirjoitti:

        tämä niin mukavaa, että ihan meinaa itkettää!

        Mutta ei auta itku markkinoilla.. ruma-rilluma-rilluma-rilluma-rei..

        Toivottavasti tavataan illalla!!

        Nyt laitan koneen nukumaan, ja alan lopultakin ahkeroimaan!! See ya!

        mulla on tonttulakki jo valmiina. palataan asiaan tai asian viereen ;-))))))


      • puskassa pulisen kirjoitti:

        on varsin helppoa, sillä kun huomaan että keskustelu alkaa ajautumaan tiettyyn suuntaan, niin vaihdan maisemaa! Helpompaa olla tälläinen neutraali ja puolueeton puskis :))))))))))) Tää on aika vapauttavaa!! Katotaas että onko illalla liikkeellä muitakin hulluja, sanan paraimmassa merkityksessä!!!

        Mut nyt voi prkkkles, luuttuamaan lattioita! Luuttuisko kissalla vai mopilla? Vai mopella?

        mistähän saisi noita luutun siemeniä,jos saisi vinkkejä laitahan tulemaan tännekin päin))))


      • piika pensaassa
        hauvanmamma kirjoitti:

        mistähän saisi noita luutun siemeniä,jos saisi vinkkejä laitahan tulemaan tännekin päin))))

        laulain työtäs tee.. vaikka siivoaminen sitten tippa linssissä!

        Luutun siemeniä? Vaikka olenkin aloitteleva kukkatäti (2 perennapenkkiä jo tehtynä), niin tuohon en osaa vastata että mistä niitä saisi.
        Mielestäni luutulla on kuitenkin sen verran pitkä kasvatusaika, että ostan luuttuni mieluumin valmiina - tällä hetkellä minulla on tuollainen sini-merkkinen ;))))))))))))

        Ja nyt jatketaan harjoituksia..


    • arkipiru

      tuon vanhan vihollisesi g-pulla-ahon likkeelle tuollaisilla ikälopuilla hiski salomaan rillituksilla, sitä ei tajua kukaan, mutta onhan siinä samalla muutama vanha ystäväsi sitten jättänytkin sinut oman onnesi ojaan uuden kaverisi kanssa.

      No, mukavaa ja pitkää ystävyyttä, sitä todella tulet tarvitsemaan.

      • Noorajena

        Miten saisin lopettamaan riitelemisen?


    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe