Kun tuo katsastus lähenee ja tiedän, ettei minun -85 Preluden iskarit enää mene siitä läpi, niin osaisko joku neuvoa mistä tuohonkin malliin löytäisi halvemmalla iskareita. Kannattaako hommata käytetyt vai ihan uudet. En nyt viitsisi Sammakkoa (Preludea) kuitenkaan mokoman takia myydä, kun olen siihen upottanut rahaa peltiin ja maalaukseen ja pakoputkistoon ja vaikka mihin, kun vanhemmasta autosta on kyse, minun mielestä jo klassikosta.
Mutta kun se on niin ihana kun polkasee kick down ja sitten mennään, niin eihän siitä raaskisi luopua vaikka olenkin ilmeisen tyhmä blondi -ainakin autoasioissa.
Niin ja bensatankkikin vuotaa jostain ylempää, suunnilleen täydellä tankilla (silloin harvoin kun siihen on varaa täysi tankki ostaa). Mistähän siihen tankinkin taas kerran hommaisi, vai olisiko reikä vaan siinä ihan yläosassa ettei koko tankkia tarvitsisi uusia...
Ottaa päähän ihan oikeesti kun ei osaa itse sitä laittaa eikä tiedä mistä osia hankkia.
Iskareista
2
218
Vastaukset
- Jamppa
tarviketorilta. Löytynee varmaan joka kaupungista ja osat saa puoleen hintaan verrattuna merkkiliikkeeseen. Iskarit ei nyt niin hirveitä maksa, ettei niitä kannata käytettynä ostaa. Uudet kun ostaa niin niitä ei sitten tartte vuosiin vaihtaa.
Mistäs muuten tiedät, ettei ne mene katsastuksesta läpi??
Bensatankin saat samasta paikasta eli tarviketorilta. Uusi on sadan euron luokkaa. Tietysti jos lähipiiristä löytyy hitsauskone niin tankki irti, tyhjennys, pesu, vettä täyteen ja hitsaamalla paikka päälle. Itse tein näin ja hyvin pysyy bensat tankissa.
Toinen vaihtoehto on tietysti, että tankkaat aina kympillä tai vitosella, niin ei haittaa vaikka yläpuolella reikä onkin :)- Hondanainen
Juu, arvelen ettei ne iskarit mene katsastuksesta läpi kun kuljetettavat on sanoneet, että meno on kuin kiikkustuolissa. Tuntuuhan tuo omassa ahterissakin. Merkkiliikkeeseen en tosiaankaan viitsi viedä, ja kun ex-ukkokin jo vuosi sitten sanoi, että iskarit alkaa olla kaput, ja se sentään laittoi tätä autoa, niin kai ne jo vetää viimesiään.Kuoppien kohdalla saa arvailla mihin ponnahtaa.
Bensatankkia siihen on vaihdettu ja hitsailtu vuoronperään. Tuntuu olevan Hondan, ainakin Preluden syntyvika tuo vuoto. Tuntuu vain rikkinäisiä tankkeja löytyvän kun kyselee, eli parasta kai kun ei vaan tankkaa ihan täyteen. Katotaan miten kauan kestää ennenkuin reikä tulee alemmas.
Olen kiitollinen asiallisesta vastauksesta!
P.s. Viimeksi piti vaihtaa toinen takajarrulevy. Miksei kukaan silloin sanonut, edes korjaaja, että ne molemmat kannattaa vaihtaa yhtä aikaa, nyt on varmaan sitten toisen vuoro (jurputtaa...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686