Kimi sai KENKÄÄ Ferrarilta

Voittaja!

Kimi sai KENKÄÄ Ferrarilta, näinhän se oli kaunistelematta.
Löin vetoa kaverini kanssa pari vuotta sitten että ennen kuin vuosikymmen vaihtuu, niin Kimi saa potkut. Ja niinhän siinä kävi.
Noiden Kimi fanaatikkojen kanssa on aika tuottoisaa lyödä vetoa, hehehehehee


ps: HEEEEHEHEH

18

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttewetrtrws

      vittu ku kinostais

      • 34344634

        kimi lopettas pääsis fanittaa nicoa. ihanaa ihanaa. Odotan innolla ensi kautta.


      • kyykyttäjä nro 1

        kinostais?
        Voin kertoa että sinulla on vain yksi suunta; ylöspäin.


      • hmm hmm
        kyykyttäjä nro 1 kirjoitti:

        kinostais?
        Voin kertoa että sinulla on vain yksi suunta; ylöspäin.

        Terävä havainto, herra Sherlock.


      • lumenluoja

        Kyllä se kinostaa, kunhan lunta sataa talvella.

        Vai meinaatko että kimi lähtee talviralliin välivuodeksi niin kuin häkkinenkin?


        Buaahahahaah ei ziisus mikä pelle!


      • fistherfastermrfiste
        lumenluoja kirjoitti:

        Kyllä se kinostaa, kunhan lunta sataa talvella.

        Vai meinaatko että kimi lähtee talviralliin välivuodeksi niin kuin häkkinenkin?


        Buaahahahaah ei ziisus mikä pelle!

        Voe fiddu ku kinostais


      • Valde & Raineri
        lumenluoja kirjoitti:

        Kyllä se kinostaa, kunhan lunta sataa talvella.

        Vai meinaatko että kimi lähtee talviralliin välivuodeksi niin kuin häkkinenkin?


        Buaahahahaah ei ziisus mikä pelle!

        Osta hyvä märssyyyyyyyy!!!!!


    • ipi abi

      kinosti

      • OOÄMMMGEEEEE

        porukka oikeesti alkoo vauhkoo ku dissaa kimiä? :DD hahahahahha, ihan oikein että pelle sai potkut, lopettaisi vaikka uransa tähän ennenkuin ihan pohjalle sukeltaa, kimin ajat ovat jo ohi, game over! Jos saatas vaikka seuraavaks sellane kuski maailmalle joka osaisi ees puhua normaalisti? tai olisi edes vähän kiinnostavampi henkilö kisojen ulkopuolella kuin kimi, rahaa on mutta silti mies on tylsyyden huippu. ja mikä vittu tää lempinimikin Ice man? siis Wtf miksei samantien Gay man? hahahaha


      • hahahahahhaha
        OOÄMMMGEEEEE kirjoitti:

        porukka oikeesti alkoo vauhkoo ku dissaa kimiä? :DD hahahahahha, ihan oikein että pelle sai potkut, lopettaisi vaikka uransa tähän ennenkuin ihan pohjalle sukeltaa, kimin ajat ovat jo ohi, game over! Jos saatas vaikka seuraavaks sellane kuski maailmalle joka osaisi ees puhua normaalisti? tai olisi edes vähän kiinnostavampi henkilö kisojen ulkopuolella kuin kimi, rahaa on mutta silti mies on tylsyyden huippu. ja mikä vittu tää lempinimikin Ice man? siis Wtf miksei samantien Gay man? hahahaha

        Takaisin pulpetin taakse, jonne.


      • OOÄMMMGEEEEE
        hahahahahhaha kirjoitti:

        Takaisin pulpetin taakse, jonne.

        Miksei kukaan vaan voi myöntää että räikkösen aika on jo ohi? ei riitä äijässä vetoja enää mihinkään. Sä voit mennä kuule itte takas tarhaan :)


      • tollo oot
        OOÄMMMGEEEEE kirjoitti:

        Miksei kukaan vaan voi myöntää että räikkösen aika on jo ohi? ei riitä äijässä vetoja enää mihinkään. Sä voit mennä kuule itte takas tarhaan :)

        sähän tiedät kaiken..oot viisas..buttoninko ja barikellon aikako nyt on..ei hyvin mee


      • yllättäen
        OOÄMMMGEEEEE kirjoitti:

        Miksei kukaan vaan voi myöntää että räikkösen aika on jo ohi? ei riitä äijässä vetoja enää mihinkään. Sä voit mennä kuule itte takas tarhaan :)

        Kimi oli paras, on paras ja tulee aina olemaan paras F1-kuski. Koska Hitler.


      • dfdfgdgsgsdg
        yllättäen kirjoitti:

        Kimi oli paras, on paras ja tulee aina olemaan paras F1-kuski. Koska Hitler.

        Ei mitään näitä vanhoja partoja eikä ainakaan kimiä! paras suomalainen kautta aikojen on keke!


      • hmm hmm
        dfdfgdgsgsdg kirjoitti:

        Ei mitään näitä vanhoja partoja eikä ainakaan kimiä! paras suomalainen kautta aikojen on keke!

        Mielipiteesi on väärä.


      • hmm hmm kirjoitti:

        Mielipiteesi on väärä.

        Kukaan ei ole korvaamaton varsinkaan formuloissa, joissa koneen tehot tärkeämmät kuin itse ajaja.


      • Harmi sinänsä
        sfinski80 kirjoitti:

        Kukaan ei ole korvaamaton varsinkaan formuloissa, joissa koneen tehot tärkeämmät kuin itse ajaja.

        Mielipiteesi on väärä.


    • Kimi fani:C)

      Minä kuulin jo 25,5 vuotta sitten että Kimi saa kenkää Ferrarilta. Serkku kertoi, että olen sen ukon fani. En olisi ikinä uskonut että kiinnostun moottoriurheilusta.
      Serkku oli käynyt ennustajalla.

      Viisaat tietävät jo edeltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe