Homo Romanit

GayJeeno

Hei!
Olen parikymppinen romanikundi uudeltamaalta ja haluaisin tietää että onko paljon muita romanimiehiä jotka on homoja.. Ja kaapissa tietenkin, ku muutenhan meidät potkittais ulos kultturista.
Oon aika kokematon ja olis kiva päästä kokeileen miestä mut mielummin toista mustalaista mutta onko toisiin luottamista? Varmaan luotto katkee heti siihen jos haluu lopettaa tai jotakii sinnepäi.. Ja paneeko mustalaismiehet ihan samalla tavalla kuin muutkin.. Nuoleskelut, suutelu, imut, panot ym..

Onko kellään kokemuksia romanimiehistä, millaisia?

37

9431

    Vastaukset

    • ippe-80

      en tunne yhtään homoa mustalaista mutta oon monesti kyl aatellu että jos jostain sellaisen löydän kaveriksi...miksei suhteeseenkin niin ois tosi nastaa,tunnen kyllä monta hyvännäköistä romania mutta alotetta en ole uskaltanut tehdä mut jos sua kiinnostaa tutustua niin ois mukava vaihtaa ajatuksia jne

    • romano top

      moro !
      kyllä on ja kaikenlainen sextailu käy mä olen romani mies ja bi tykkän kyllä sextailla miesten kanssa ja toisen mustalaisen kanssa parasta !

    • sekavaa tietoa

      Ihan aluksi, olen valkolainen ja en tietenkään tunne tapojanne ko. asia suteen, mutta kai romanien keskuudessa tiedätte aika helposti "sisäiset suhdanteet homojenkin osalta" koska homoja romaneja on, tietänette paljonko niitä suunnilleen on populaatiossanne voi ola. Kysyt vielä, ilmeisesti meiltä valkolaisilta omistasi; "" mutta onko toisiin luottamistaa Varmaan luotto katkeaa heti siihen jos haluu lopettaa tai jotakin sinnepäin...ja paneeko...samalla lailla kun valkolaiset...Alussa esiinnyt kuin olisit romani, lopussa kuin olisitkin valkolainen,,,siis kallistun tuohon jälkimmäissen. Kai romani tuntee heimonsa säännöt, mitä ne kertoo miesten homosuhteista ja mitä niistä suhteista voi seurata. Ongelma on vain siinä, ettei kukaan romani ole niistä ainakaan näillä sivuila rehellisesti kertonut. RAKKAAT ROMANIT, KERTOKAA MEILLE VALKOLAISILLEKIN, ONKO JA MILLAISET HOMOSUHTEET YLENSÄ SALLITTUJA OMIENNE KESKUUDESSA, TAI EDES MAHDOLLISIAKAAN VALKOLAISEN KANSSA.

    • hylätty roska

      joo mie seurustelin noin 2 kuukautta yhen romanin kaa. se esitti rakastavansa minua, varasti kaikki rahat ja sit karkas sanomatta sanaakaan.

      en enää koskaan seurustele kenenkään kanssa.

      • freegay

        jos nyt sattuis oZoni lukemaan tätä sivua. niin puoliromanina vois ehkä vastata, epäilen kyllä, että romaanit ovat "vanhoillisimpia" näissä homojutuissa kuin nykyään valkolaiset...muutenkin tiukat heimo- ja perhesuhteet...samalla paikkakunnalla voi ja saa vaikuttaa samaan sukuun kuuluvat tai suvun vanhimman lupa oltava jos haluaa asettua paikkakunnalle...muitakin meille valkolaisille käsittämättömiä sääntöjä ja tapoja on, joten homouteen tuskin ihan kepeästi suhtautuvat...jos ei sitten "suvun sisäisinä asioina"...nuorten tyttöjen ja poikien keskinäinen seurustelu lienee yhä kiellettyjen listalla...siis jossain ja jotenkin esim pojat toteuttanee seksuaalisia paineitaan


      • Pippelidzuuli
        freegay kirjoitti:

        jos nyt sattuis oZoni lukemaan tätä sivua. niin puoliromanina vois ehkä vastata, epäilen kyllä, että romaanit ovat "vanhoillisimpia" näissä homojutuissa kuin nykyään valkolaiset...muutenkin tiukat heimo- ja perhesuhteet...samalla paikkakunnalla voi ja saa vaikuttaa samaan sukuun kuuluvat tai suvun vanhimman lupa oltava jos haluaa asettua paikkakunnalle...muitakin meille valkolaisille käsittämättömiä sääntöjä ja tapoja on, joten homouteen tuskin ihan kepeästi suhtautuvat...jos ei sitten "suvun sisäisinä asioina"...nuorten tyttöjen ja poikien keskinäinen seurustelu lienee yhä kiellettyjen listalla...siis jossain ja jotenkin esim pojat toteuttanee seksuaalisia paineitaan

        aika moni sortuu nuarena miästenväliseen..


    • blääh

      Tietenkin romaneissa on homoja ja lesboja ja kaikkea muutakin, ihan niinkuin valkolaisissakin. Hyvänenaika ihmisiähän me kaikki ollaan.
      Uskoakseni romanit harrastavat ihan samanlaista seksiä kuin kaikki muutkin, se semmonen symboolinen puhtaus ja tavat on pelkkää ulkokultaista ja opeteltua teeskentelyä. Seksi on seksiä, ei siinä paljon käyttäytymiskoodeja kukaan ehdi miettiä.

    • pakkokorjata

      Romaani on kirjallinen teos. Romani on ihminen.

    • epätoivoista touhua

      En sekaannu romaneihin, on sen verta huono kokemus eräästä jeenosta.
      Hänellä oli ilmeisesti pahoja mielenterveydellisiä probleemia...
      Ei jättänyt minua milään rauhaan soitteli vuositolkulla, vaikka kerroin selvällä suomenkielellä että en ole kiinnostunut.
      Lopulta alkoi uhkailemaan.

      Ei kai ollut ihan sinut oman homoutensa kanssa, en tiä outo kaveri kaikenkaikkiaan.

      • no tollasii nuo tahtoo olla rauhaa ei anna ja sit alkavat meuhkaan ihan ku se auttas


    • itsestään selvyys!

      ei uikkareita saunaan, eikä pesuhuoneeseen - niitä pidetään vain, altaalla. Ja sitä ennen kunnon pesu. Jos tämä ei sovi tesomalle tai muuallekaan, paras pysyä pois koko laitoksesta olipa sitten minkä ryhmän edustaja tahansa.

    • hmm...

      kulttuuri asiat niitä kun pakostakin joutuu pitään yllä ja mä kun en niit välillä jaksaisi.
      nyt toisinaan on helpompaa kun asun sielä mihnä ei muita ihmisiä juurikaan oo ja voi mennä talonpoikien vaattehis kadulla ja eipä ainakaan tulla kyseleen ketäs soot ? ja varsinkin kun voi elää suhkohta normaalia elämää ilman mitää hulluuksia ni miksi en nauttisi siittä.mutta matalaa profiilia silti pidän ku aina sitä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan ja varsinkin kun toiselta puolelta porukat kaaleita ja toiselt valkolaasii ni eipä oo kehumista mutta ohan sitä näinkin pärjännyt.onko täällä muita puolikkaita vaiko oonko mä ainua tälä keskustelu pätkällä?

      • heko123

        mä oon myös. puolikas, sulla ihan mun aatteet,tuossa asiassa, näillä eväillä mennään, terv heko


    • Romanihomo

      Kaaleissa on yllättävän paljon samaa sukupuolta kinnostavaa ihmistä. Yleensö he tahtovat suhteen toiseen romaniin. Valitettavasti se on lähes poikkeuksia lukuunottamatta lähes mahdoton.
      Jos tahtoo elää parina, on pakko vaihtaa kulttuuria. Tällainen henkinen ja fyysinen väkivalta ei rakenna ketään, eikä ole eduksi romaniväestölle moraaliseettisestä näkökulmasta katsottuna.

      terv. romanihomo

    • TIETÄVÄ

      Yksinkertainen vastaus edellä esitettyihin kysymyksiin: KYLLÄ

    • HOMOUS EI OLE SYNTI

      "Oon aika kokematon ja olis kiva päästä kokeileen miestä mut mielummin toista mustalaista mutta onko toisiin luottamista? Varmaan luotto katkee heti siihen jos haluu lopettaa tai jotakii sinnepäi.. Ja paneeko mustalaismiehet ihan samalla tavalla kuin muutkin.. Nuoleskelut, suutelu, imut, panot ym.."

      Hyvä Gayjeeno
      Kysymyksesi ovat hyviä ja äärimmäisen tärkeitä. mitä tulee luottamuksellisuuteen. Luotettavia on vähän... liian vähän.

      Itse seurustelin yhden jeenon kanssa. Kyllä me suudeltiin, imettiin , mutta kunpikaan meistä ei tykänny peppuseksistä. Suhteemme on pysynyt salassa. Muistan sen ajan olleen elämi parasta aikaa. Tuona aikana ymmärsin, ettei ihminen luonnolleen voi mitään.
      Joku täällä keskusteluketjussa uskoo homuden lähtevän hakkammisella. Jos näin olisi minä hakkaisin kaikki kaaleet valkolaiseksi. Silloin meillä homokaaleillakin olisi helpompi elää.
      Vanhassa ja uudessa testamentissa mainitaan kahdesti homoseksuaalisuuteen liittyvää. Kuinka monta kertaa Raamatussa mainitaan, rakkaudettomuudesta,vihanpidosta,toisten tuomitsemisesta?
      Jumala sanoo selvästi Raamatussa, että rakkaudettomuus on suurin synti, koska se saa aikaan sotia, vallan väärinkäyttöä ym.
      Paavali mainitsi ja tuomitsi uudessa testamentissa kerran, että ne ihmiset, jotka ovat vaihtaneet luonnollisen seksuaalisuuden homoseksuaalisuuteen.
      Avaunsana Paavalin mielipiteestä on: JOTKA OVAT VAIHTANEET jne...
      Tiedän monia kaaleenjeenoja jotka ovat ottaneet akan, vaikka tietävät olevansa homoja. Heidän mielenterveytensä on niin repaleinen vain siksi, koska he obvat vaihtaneet luonnollisen seksuaalikäyttäytymisensä luonnottomaan.
      Heteroille ovat naiset luonollisia seksuaalisuuden kohteita. Homoille luonnollinen seksuaalinen kohde on toinen mies.

      Gayjeeno , pidä pääsi pystyssä ja ole sitä mitä olet. Et sinä ole valinnut homoutta elämääsi. Homouden syntyä on tutkittu paljon. Vastauksia ei löydy... tarkoitan tällä, että vastaukset ovat enemmän tai vähemmän hataralla pohjalla.
      Minulla on vakaa käsitys romanikulttuurin erityispiirteiden olevan osasyy homouden syntyyn.

      • kaaleen ajasaavo bi

        moi
        kerrankin joku järkevä kaalo mikä ei katso homoutta synnikis. niin paljon on kaaleissa ajasaavoja jotka on uskossa, mutta salaavat sen. niin minäkin teen olen salannut homouteni vuosikymmeniä ja viettänyt kaksoiselämää ilman että siitä tiedetään.
        Jos voit ota minuun yhteyttä olisi kiva jutella kanssasi
        nimimerkki järkikäteen


    • Kiinnostunutvalkolainen

      Käykö Voguessa lauantaisin paljon romaneja? Kuulin että olisi välillä lauteet täynnä kaaloja.

      • Yesgay

        Kyllä käy!


    • PuolikasPohjanmaalta

      Joo o itellä takana noin kahden vuoden suhde ja onhan se helpompaa kaikella tapaa kun kulttuuri asiat yms on molempien tiedossa kun taas käydä opettaa ja viisaamaa toista elä tee näin tai noin. Ja toki molemmissa on omat vaara puolensa toki niinkui kaikissa suhteisaa riski paljastumiselle jne jne.

    • whynotroman

      Ei taida ehta romani olla viestin aloittaja, koska noin sujuvasti kirjoittaa sekä mustalaisista puhuu... Mutta jos uutta kantaa väestöstä on, niin sitten ok. Kyllähän mustalaismiehen kans olis kivaa touhuilla. Mun näkemän perusteella niillä usein on komeet pullotukset suorissa housuissa, joita olis kiva kaivaa esiin ja maistella.

    • tinomertssi

      Joni Virtanen on Suomen tunnetuin homo kaalee.

    • Gayroma

      Koodichatistä löytyy välillä romaniseuraa :)

    • infooooo8888888888

      Homoja löytyy kaikista kansoista sillä seksuaalisuus on osa jokaista elollista olentoa tässä maailmassa.

      Ihmiset ovat ainoita elollisia olentoja jotka vain ns. "lokeroivat" ihmiset joko homoihin, heteroihin bi-seksuaaleihin ja transsukupuolisiin vaikka todellisuudessa kaikki edellä mainitut ovat ihmisiä

    • Moi

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe