onko esim. 1500 m2 tontti riittävän kokoinen pienelle okt:lle?
Ei osaa hahmottaa kokoa
8
462
Vastaukset
- hjgdxbvcnb
riippuu ihan siitä mitä haluat. tuttavan kaupunkiasunto (pohja 50 m2) on 450m2 tontilla ja tontti on aika pieni, mutta kyllä sielläkin pihalla viihtyy ja riittää tekemistä. naapurit tosin muutaman metrin päässä, eli hiukan rivitalomainen. toisella tuttavalla on jotain 1500 ja se on jo ihan kivankokoinen piha, jos talon pohja on pieni eli reilusti alle 100m2. ja autotallillekin on tilaa. itse ostin 1,5 hehtaaria ja se tuntuu ihan sopivan kokoiselta, kun haluan puutarhaa, kasvimaata ja etäisyyttä naapuriin.
- Masa1000
1000 neliöö ja mieluumin pikkasen alle on hyvä tontin koko peruskokoiselle omakotitalolle(130-170neliöö).
Siihen mahtuu tavanomaiset piharakennukset ja oleskelu alueet puutarhoineen.
Itselläni on ollut omakotitaloja useita ja tonttien koko on vaihdellut pienimmästä 804 neliöstä, aina 6800 neliöön, ja jo pelkkä huolenpito nurmikon kiivaimpana kasvukautena puolustaa ehdottomasti tuota pienintä tonttia.- ja nurmikko
ihmetyttää että miksi se koko tontti pitää vuorata nurmikolla? Oma tontti on 5000m2 enkä todellakaan meinaa tehdä siitä mitään nurmikenttää.
- sopiva..
Se on ihan sopivan kokoinen normitalolle, ulkorakennuksile ja puutarhalle. Muu on jo hukkamaata.
- isotonttiomalupa
sellanen puskurivyöhyke naapureiden välillä
- hukkamaa
isotonttiomalupa kirjoitti:
sellanen puskurivyöhyke naapureiden välillä
Osittain olen kyllä samaa mieltä. Mutta tuohon 1500 neliöön sisältyy jo se kaava-alueella yleensäkään mahdollinen hukkamaa.
- onnea ehei
hukkamaa kirjoitti:
Osittain olen kyllä samaa mieltä. Mutta tuohon 1500 neliöön sisältyy jo se kaava-alueella yleensäkään mahdollinen hukkamaa.
mut sinne tuntuu olevan kova hinku
- khhjhjkkj
1500 neliötä on iihan mukavankokoinen okt-tontti.
Itse en alle 1000 neliön tonttia ostais kirveelläkään. 1500 on mielestäni suorastaan ideaalikoko tontille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446