* Mikä maa *

helinäkeijuu

*
Ole minun kanssani silloin
kun kuu laskee meidät hentoon syleilyynsä
silloinkin kun minun pieni sydämeni itkee yksin

Tässä valossa varjojen maan
minä tunnen sinun hengityksesi
minä aistin sinut
minä lennän luoksesi
ja suutelen sinua

Hymyilethän minulle,
hennon pölyni kosketukselle ~

*

27

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Kun ilta ilta yötä syleilee ja yö
      suudelmalla vastaa ja asettaa kuun
      kohoamaan, ole silloin minun.

      Anna minun kiertää käteni uumillesi,
      kuiskaa korvaani sanasi,, anna tuntea
      lämpösi ja minä olen kokonaan Sinun.

      Et missään ole niin kaunis kuin kuunvalossa,
      piiteissäsi samaa yön sinistä hämärää,
      Rakkaudessasi samaa nousevan kuun
      taikaa..

      Et koskaan niin kuumene minuun ja
      kiihkeytesi tuoksu niin kohoa, villitset minut,
      kuin tumman hiilen Sinä saat hehkuun, kuiskaat:
      on aikaa...

      niin Sinä aina, kun kuu nousee..

      http://www.youtube.com/watch?v=T-86sKUPXYk&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kun joku on luona kuunvalossa ja silloinkin,
      kun kuu laskeutuu pois, hän on
      Rakas.

      Olla luona, koskettaa, vaikka valo katsoaa,
      siinä on aina Rakastamisen teko ja luottamuksen
      lämmin henki..

      ja vaikka sitä ei tiedosta, se on
      Rakastamisen askelma..

      Liikuttavan herkkä ja kaunis Rakkausrunosi.

      Tämä oli kuin käsin kosketeltava ja sydämellä
      tunnusteltava teksti, joka herkisti.

      Tavattoman tunnepitoinen ja loppuun
      saakka hieno Runosi.

      Kiitos.

      Hymyä ja ilonpilkettä päivääsi.

      • helinäkeijuu

        kauniista palautteesta musiikki oli todella kaunista:)
        oikein mukavaa sunnuntai päivää sinulle:))

        Toivottaa Helinä


    • jokuvainen

      runo jotenkin niin herkkä
      ei löydy oikein sanoja
      sai aikaan hymyn tuli mieleen lapsuus

      • helinäkeijuu

        on totta satujen maailmassa unohtuu huolet ja murheet
        ja sukeltaa lapsuuden huolettomiin päiviin:))
        Oikein mukavaa talven odotusta:))
        Ja kiitos palautteesta:))

        Terveisin Helinä


    • lindalinda1

      todella kaunista ja haikeaa runoutta
      ja käsinkosketeltava tunnelmaa.
      Hentoa toivetta päätöksessä, lauseet
      vangitsee lukijan.

      Kiitos Runoilijalle ja tervetuloa joukkoomme.

      • helinäkeijuu

        kiitokset kauniista palautteesta:)
        toivotaan että niitä runoja alkaisi syntyä taas
        pitkästä aikaa:)
        Iloista sunnuntaita sinulle :)

        Toivoopi Helinä


    • Satutäti*

      ja saduthan on totta ! :))
      tai osittain ainakin..

      Kiitos kivasta runosta :)))

      • helinäkeijuu

        kiitos palautteesta..muista satuilla paljon lapsille..


        Terveisin Helinä.:))


    • Tiirailija

      mieleen lapsuus (helinäkeiju)
      todella herkkä ja tunteikas runo
      lupauksesta tai jostain satumaisesta
      Kiitos lukuhetkestä:)

      • helinäkeijuu

        Suuret kiitokset mukavasta palautteesta:))


    • kritisoija

      kaunis ajatus kauniista kaipauksesta.
      Pidin:)

      • helinäkeijuu

        Kiitos että pidit runostani..
        toivotaan että niitä runoja alkaisi
        syntyä taas pitkästä aikaa lisää:)

        Oikein mukavaa talven odotusta sinulle!!

        Toivoo Helinä:)


    • ....

      kuiskaus,,,,,hyvää yötä :) ja halit

      • helinäkeijuu

        kauniita ja pehmoisia unia:))


    • peter....

      kauniita unia:) suukon kera:)

      • helinäkeijuu

        kiitos että pidit runostasi:))


    • keijupöly

      on kauniin runon tehnyt
      pidin runostasi

      • helinäkeijuu

        palautteesta
        mukavaa talven odotusta sinulle:))

        Helinä


    • yksinkö aina

      pieni sydänmeni itkee yksinäisyyttä:(

      • helinäkeijuu

        tai itke vain
        huomenna olet paljon vahvempi
        itku puhdistaa ja vie surun mennessään..

        Kiitos palautteesta..

        Helinä


    • oikea runo

      mieluinen runo!
      Kiitokset lukuhetkestä:)

      • helinäkeijuu

        että pidit runostani..
        oikein iloista lauantai iltaa sinulle:)

        Toivoopi Helinä


    • t..k..k..;)

      Lupaa että tulet minä odotan.

    • on joku ryökäle osannut nostaa esiin...

      Luettuani runon huomasinkin, että ompas
      tutun tuntunen runo... ;)

    • *
      "Someone In The Dark"

      All alone wishing on stars
      Waiting for you to find me
      One sweet night I knew I would see
      A stranger who'd be my friend

      When someone in the dark reaches out to you
      And touches off a spark that comes shining through
      It tells you never be afraid
      Then somewhere in your heart you can feel the glow
      A light to keep you warm when the night winds blow
      Like it was written in the stars I knew
      My friend, my someone in the dark was you

      Promise me we'll always be
      Walking the world together
      Hand in hand where dreams never end
      My star secret friend and me

      When someone in the dark reaches out to you
      And touches off a spark that comes shining through
      It tells you never be afraid
      Then somewhere in your heart you can feel the glow
      A light to keep you warm when the night winds blow
      Look for the rainbow in the sky
      I believe you and I
      Could never really say goodbye
      Wherever you may be
      I'll look up and see
      Someone in the dark for me
      Wherever you may be
      I'll look up and see
      Someone in the dark for me

      Though you're gone star far away
      Each time I see a rainbow
      I'll remember being with you
      Smiles coming through my tears

      When someone in the dark reaches out for you
      And touches off a spark that comes shining through
      It tells you never be afraid
      Then somewhere in your heart you can feel the glow
      A light to keep you warm when the night winds blow
      Look for the rainbow in the sky
      I believe you and I
      Could never really say goodbye
      Wherever you may be
      I'll look up and see
      Someone in the dark for me
      Wherever you may be
      I'll look up and see
      Someone in the dark for me!
      *
      http://www.youtube.com/watch?v=0GYsRC-7_S0&feature=related

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe