Löytyykö täältä keräilijöitä? Löytyykö figuureja suosikkisankareistanne?
Mikä tärkeintä: onko ainoallakaan suomalaisella jokseenkin harvinaisia Hellboy-figuureja - lähinnä tarkoitan elokuvaversio Kroenen-figuuria (erityisesti uniformu-versioista)?
Figuurit (Hellboy)
1
701
Vastaukset
- alien collection
no itte mä keräilen hot toys merkkisiä hahmoja ne ovat oikeesti saman näkösiä figuureita ku mitä elokuvissa hahmot on. Mulla on nää figuurit: alien, predator, arnold terminatorista, 2 iron maiden figuuria, scream, 2 hellboy figuuria toinen on uniformu versio jota varmaankin tarkoitit, jason,freddy krueger, hulk, saksikäsi edward, iron man, alien vs predatorista alien patsas joka on lattiasta noin 160cm se makso jtn 350 eli ei kovin kallis, mut harmi vaan kun en muista mistä ostin sen oisin muuten kertonu. Suosittelen ostamaan tai edes harkitsevansa ostavansa alien vs predator patsasta, joka on pöytäkoriste korkeudeltaan noin40cm ja leveydeltään noin25-30 cm. Toivottavasti autto ja muista suomestakin löytyy keräiliöitä joten älä ole huolissas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959