tämä hiljaisuus sun puolelta näköjään tarkoittaa että et halua olla enää missään yhteyksissä mun kanssa. Mistähän olet suutahtanut?! vai mikä sulla on... voisitko edes sen vertaa kertoa :o
Mutta näillä näkymin kiitos, näkemiin ja hyvästi...
Jaahas
12
401
Vastaukset
- Pallo.
Jos joku syyttäisi minua hiljaisuudesta niin, aika paha on olla netissä ilman konetta. En minäkään sentää sellanen Houdini ole, että pelkkä ilmaan piirtely siirtyy näille sivuille. Saan oman koneeni vasta parin viikon päästä ja siihen asti olen satunnaiskäyttäjä. Ja vaikkei tämä aloitus nyt mulle ollutkaan, niin ajöö ja hyvästi ikilopuksi jos kerta on kehnoissa kantimissa kaikki! Ja tuo menee sille kelle pitääkin kun sen tästä lukee.
- our
Ihminen on vaan nyt niin väsynyt, että toimii niinkuin aika ois pysähtynyt, tai muuten vaan elän päiviäni murmelina.
Elämä yleensä vie yleensä minut väkisinkin, kuin ohjattuna tilanteeseen, jossa pitkät jännitteet lopulta purkautuvat suuntaan tai toiseen.
Toivotaan, että se ajaa meidätkin siihen kun katsoo hetken tulleen. - en ymmärrä sinua
ja kyselly kuulumisia jne. mutta vastausta en ole saanut... ehkä sit olen tehnyt jotain väärin... en vain tiedä mitä kun ystävällinen olen ollut hänelle aina :o
- tänne?
Jos olette muutenkin tekemisissä ja kirjoitat siis ehkä sähköpostiin?
Täällähän on aika sattumanvaraista kenen viesti osuu oikeisiin(siis heh!) silmiin.
Siis että voisi lukea kaikki viestit ja vastaukset, vaatisi aika paljon aikaa..saati sitten ehtiä miettiä
vastausta.
Mutta tarkoitit ilmeisesti siis sähköpostia.
Itse en oikein ole ehtinyt lukea, kirjoittaa, enkä nähnyt oikein häntä oikeastikaan.
mutta siinä on vain syynä kiire ja huono onni. - en ymmärrä sinua
tänne? kirjoitti:
Jos olette muutenkin tekemisissä ja kirjoitat siis ehkä sähköpostiin?
Täällähän on aika sattumanvaraista kenen viesti osuu oikeisiin(siis heh!) silmiin.
Siis että voisi lukea kaikki viestit ja vastaukset, vaatisi aika paljon aikaa..saati sitten ehtiä miettiä
vastausta.
Mutta tarkoitit ilmeisesti siis sähköpostia.
Itse en oikein ole ehtinyt lukea, kirjoittaa, enkä nähnyt oikein häntä oikeastikaan.
mutta siinä on vain syynä kiire ja huono onni.en tänne tietenkään ole aiemmin hänelle kirjoitellut paitsi nytten (tiedän että hän lukee näitä suomi24 keskusteluja) vaan fb:ssä ja tekstarilla olen kuulumisia kyselly... soittaa voisin tietty mutta tuskin vastaa kun ei kerta tekstariinkaan :o haluaisin vain tietää että hän voi hyvin...
- Jaahas..
Joku täällä tekee noita kaikenlaisia aloituksia yrittääkseen onkia tietoja menneillä olevasta tilanteesta.. Ja sekoittaa sit olevinaan pakkaa. Minäpä sanon et tuo aloitus ei ole minulta. ;)
- Koita nyt..
blondi (n) ressukka jo keksiä muuta tekemistä. Se näkyy jo sinusta päälle päin ettet ole juuri muuta tehnyt viime aikoina kuin syönyt ja istunut tietokoneen ääressä. ;)
- eibloni
Koita nyt.. kirjoitti:
blondi (n) ressukka jo keksiä muuta tekemistä. Se näkyy jo sinusta päälle päin ettet ole juuri muuta tehnyt viime aikoina kuin syönyt ja istunut tietokoneen ääressä. ;)
kaunis blondi nainen kyseessä ,kun olet noin mustankipee,ja yrität mustamaalta häntä!! :D.:D
- No jos totuuden..
eibloni kirjoitti:
kaunis blondi nainen kyseessä ,kun olet noin mustankipee,ja yrität mustamaalta häntä!! :D.:D
haluat tietää mitä hänestä ajattelen niin aika kaukana siitä. Viimeksi tuossa torstaina mietin et siinäpä noita-akka ihmisen ulkomuodossa. Et sellaista.. Jos täällä joku mustamaalaa ja tekee kiusaa toisille, on nimenomaan juuri hän. Ei kukaan muu. Sellaisesta voi jo sanoakin jotain täällä.
- lisäys..
No jos totuuden.. kirjoitti:
haluat tietää mitä hänestä ajattelen niin aika kaukana siitä. Viimeksi tuossa torstaina mietin et siinäpä noita-akka ihmisen ulkomuodossa. Et sellaista.. Jos täällä joku mustamaalaa ja tekee kiusaa toisille, on nimenomaan juuri hän. Ei kukaan muu. Sellaisesta voi jo sanoakin jotain täällä.
Mustankipeä mistä? Jännä juttu kun en tiedä itsekään et mistä pitäis olla..
- utelias sivusta
mistä tilanteesta? Parikolme kirjainta, pliide!
- ,,,,,,,,,,,,,,
S 24 aloitukset, Älä jauha paskaa, vastauksetkin on omiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241