Ostin Honkkarista Deuzer 40116 12" subwoofer-elementin. Mistään ei löydy sille tietoja, joita tarvii kotelon mitoittamista varten. Voiko joku auttaa? Jos niitä ei löydy, niin varmaan vaan päästä keksii tilavuuden. Olisko tuollaiselle sopiva n. 40 litran suljettu kotelo?
Deuzer 12" subin tiedot?!?
13
4388
Vastaukset
- älyttömyys
Taas näitä älyttömyyksiä! "Ostin tämmöisen ja nyt en tiedä mitä sillä teen."
Miksi siis ostit subbarin, kun et osaa koteloida sitä oikein?? - -jediritari-
Näistä linkeistä löydät kaikki tarpeelliset tiedot kotelo suosituksista tyhjänpäiväisiin kommentteihin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8296322 (v.2009) (Omat, melko tuoreet, kokemukset)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1785772 (v.2005) (Myös omia kokemuksia silloisella nimimerkillä) - joku vaa..
mulla on itelläkin 12 deuzer... hienostihan tuo soi nelkyt litrasessa refleksissä mutta en tiedä haluukko umpinaisen kotelon...
- tupla vittu
ostakaa nyt viel jotai viidenkympin subbareita ja tulkaa nettii valittelee vikoja ku ei toimi ja ei soi ja repeytyy.! ostakaa jumalauta mielummi vaikka ees 130e subbareita ku rupee laatuki jo näkymää.
- gn83759
Tuon subin tiedot liittyy syvänmeren kalastukseen. Sitä voi käyttää verkonpainona tai oikeastaan poijina kun se ei kuitenkaan pohjaan asti mene kun ei paina mitään. Miksi ostaa tuollaista paskaa ja tunkea se suureen koteloon kun 150 eurol saa hyviä subeja mitkä menee pienempiin koteloihin. Oma GZ:n 10" vaatii 15 litraa ja saman mallin 12" 25 litraa.
- zeuzer 8"
mulla on itellä deuzerin 8" 40114. mulla on siin 12 litranen umpikotelo jossa on takana reikä 7.5cm halkaisialtaan
- ng78
ei se silloin oo umpikotelo jos siellä on reikä mistä pääsee ilma liikkumaan sisään ja ulos.
- hifistelijä
45litraa refleksiputken kanssa muuten 35-40l.
- deuzer 4x12
joo o kyllä sitä taas haukutaan halpaa tavaraa itellä noita 4 ja ei mitää moittimista elemeteistä ääntä lähtee samanlailla kun noista ns 150 subbareista ja kyllä mielummin rikkoo 50 elementtejä ku 150 elementtejä noi ei oo nii nirsoja tehoista ku noi kalliimat jotka menee rikki ali ja yli tehoista. tehdas illmoittaa deuzerin rms tehoksi 100w ja piikki tehoksi 1200w ainakaa elementit ei ole sanonut mitään ku ovat saaneet 1000w rms tehoja ja 2000w piikkitehoja toisin ku joku spl,jbl,gz yms jos tossa suhteessa heität ylitehoja niihin nii voisin vaikka luvata että savu nousee ja nopeasti! onhan se tietysti niinkin että kuka haluaa laittaa kaikki rahansa hifiin.
- lkjelkjkljw
Tarkoitat kai 1000W rms hattiwatti tehoja.
- deuzer 4x12
en vaan ihan oikeat 1000w tehoja
- minä svain
mäkin tarvittisin kotelon mittoja tollaseen 12" deuzeriin ei umpinaista. viisto tai pysty taka seinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684