ostin hongkongista deuzerin boomboxin(2 elementtii).pitäis asentaa se mun isiltä saamaan lahja bemariin 316 vm86.miten mä saan tosta kasettisoittimesta(blaupunkt)virtaa elementeille???ajattelin vetää soittimesta johdot nenään ja deuzerista johdot peräreikään! niin ja tarvitsenko 1f konkkaa? T:bmv seppo
boombox
8
832
Vastaukset
- !!!!!!
Koitappa asentaa jakoavain akun napojen väliin. Takaan että kyllä lähtee...
Joo, toi 1f konkka on ihan hyvä verkon paino, mut tarviit niitä kaks, muuten ei oo balanssissa. ( ei pääse nettiin, kyl tässä verkossa).
T:bmv Tauno- dädi biiemwii
Saipaha tämän päivän naurut....
- ja tämä kaveri on nainen
ja se on ihan suolesta se boomboxi
- -autosähkäri-
Kyseessä siis lienee se kannettava "kaiutinsalkku" 2x8" 2tie systeemi. Vähän voin neuvoa, vaikka juttu vaikuttaa aikalailla keksityltä.
Voihan sen Deuzerin pelkkään soittimeenkin asentaa, mutta bassotoisto jää laihaksi ilman erillistä vahvistinta. Aika varmasti soitat säröllä, joten ne diskantit hajoaa ensimmäisenä (niissä ei ole suoto konkkaa. Itte oon katsonut). Varaudu myös sitten ostamaan paremmat kaiuttimet aika piankin, sillä tuo viritys ei kauaa kestä.
Kondensaattorilla et mitään tässä projektissa. Luultavasti joku halppis sekin on.. Vie kuntasi ongelmajäte pisteeseen.- vastauksista
nyt vaan culture beat soimaan....mr.vain t:BMW SEPPO ja SEN VELI TEPPO
- voi että
vastauksista kirjoitti:
nyt vaan culture beat soimaan....mr.vain t:BMW SEPPO ja SEN VELI TEPPO
nyt mun biittiboxista kärysi elementit...nyyyh.ja lahja bimmeri meni siinä samalla savuna ilmaan. nyt pitää käydä nyysimässä uusi amispemari ja aloittaa uudestaan tää mun bhifiharrastus. ei kun biltemaan hifi ostoksille
- gdskjasgdh
voi että kirjoitti:
nyt mun biittiboxista kärysi elementit...nyyyh.ja lahja bimmeri meni siinä samalla savuna ilmaan. nyt pitää käydä nyysimässä uusi amispemari ja aloittaa uudestaan tää mun bhifiharrastus. ei kun biltemaan hifi ostoksille
böööö
- 0101010101010
gdskjasgdh kirjoitti:
böööö
byähää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815