Eli siis, haluaisin opiskella kuvataiteen opettajaksi lukioon. Nyt olen lukiossa, ja ajattelin suorittaa kuvataiteen lukiostipendin. Mutta voisinko sen pohjalta hakea Taikkiin, ja mille linjalle pitäisi mennä? Pystyisikö Taikista kouluttautua suoraan lukion kuvataidon maikaksi vai tarvitseeko jotain lisää?
Miten lukion kuvataiteen opettajaksi?
Lauski
3
1134
Vastaukset
- asdasdsadsada
Kysyhän siltä lukion kuvataiteenopettajalta
- gggdgj
taik ja lapin yliopisto valmistavat kuviksen lehtoreita.
- 2. vaiheeseen menevä
Ainakin kuvataidekasvatuksen pääsykokeen kutsussa mainitaan, että kokeeseen on tuotava viimeisimmän päättötodistuksen lisäksi mahdollinen kuvataiteen tai median lukiodiplomi pisteytystä varten. Eli siitä saa kai lisäpisteitä valinnoissa. Perus ennakkotehtävillä ja niiden kautta pääsykokeisiin on kuitenkin haettava, mutta hyötyä diplomista varmasti on. Ja koulutusohjelma on siis kuvataidekasvatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972