Että haluaisin todella malliksi mutta olen vain 161cm pitkä tyttö, ja painan tasan 50kg. Ja tuskin enää kasvankaan, koska olen kohta 15-vuotias. Niin että onko silti mahdollista päästä jotenkin malliksi vaikka en olekaan niin pitkä kun mallit yleensä?? Ja miten, mitä kautta? Olisi kiva päästä ihan silleen malliksi että oikeasti näkyisikin jossakin, eikä vaan jossakin valokuvaajan sivulla :/ KIITTI jos vastailette!!
Liian lyhyt malliksi???
4
1731
Vastaukset
- 225 cm
niin tulee lisää mittaa. Jos oikein kova hinku on saada lisää mittaa, niin kummatkin sääriluut poikki ja ruuvilla venytetään 10-15 senttiä lisää. Erittäin kivulias toimenpide ja kestää abouttiarallaa vuoden 2. Ole vaan tyttö tyytyväinen mittoihis ja sille poikakaverille posaaraat :=)
- novaiks
jos olet valokuvauksellinen, vaikkakin lyhyt luulisi esim sinullakin olevan "käyttöä" esim televisiomainoksissa. Kannattaisi kysellä esim isoilta mediatoimistoilta tarvitsevatko juuri sinunlaistasi mallia.
Mainosmalliksihan haetaan siis myös lyhyenpiäkin henkilöitä, joten kannattaa soitella mallitoimistoihin ja kysellä! Vaatimuksena on tosin hyväkuntoiset hiukset, iho ja hampaat yms. Myös kameran edessä pitää osata olla luonteva :) Onnea yrityksiin!
- Daadu
Mainosmallit on tavallisia ihmisiä ja kaiken ikäsii "tyyppejä". Liika kauneus on miinus, hyvä esiintymistaito ja erikoinen persoonallinen ulkonäkö plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643