Sisätilanlämmitin pitäisi ostaa. Mikä merkki ja malli olisi paras ja varmasti mukavan lämmin kylmällä kun autoni on audi a4 sedan? Onko noista mitään testejä luettavissa? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Paras sisätilanlämmitin?
3
776
Vastaukset
- ...
Kannattaa ostaa joku tunnettu merkki, esim. defa tai calix, niin on varmasti luotettava ja varmatoiminen. Se kuinka hyvin se lämmittää riippuu tehosta, itsellä on samankokoisessa autossa defan 1400 wattinen ja riittää hyvin. Ja esimerkiski corollassa defan 1700 wattisella on jo kuuma jopa -20 asteen pakkasessa.
- 7+13
parasta ole olemassakaan.
Oma ääneni menee Defalle. Sitten kun sen vielä laittaa telineeseen eikä jätä pyörimään lattialle puhaltamaan penkin alle niin hyvä tulee. Halpalaitteita on kaksi ollut, ensimmäinen ja viimeinen.
Webastohan se on yli kylien, mutta jos suhteuttaa tarvetta ja hintaa tuloihin, niin sähköllä käyvä sisätilalämppäri on toistaiseksi minun valinta.
- paras on
Helppo ongelma paitsi se 2000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791