Hei. Olemme laittaneet suomenpystykorvamme ulkohäkkiin, otamme kyllä vielä yöksi sisälle. Ongelma onkin se, kun lähdemme lenkille ja menen ottamaan koiran häkistä, niin se on yhtä helvettiä. Koira antaa kyllä laittaa hihnan kiinni, mutta kun häkistä ulos astutaan koira pomppii, koittaa viiä hanskan käestä yms. yms. Tämä on tosi rasittavaa. Tätä tappelua jatkuu jonku 10min ja sitten vasta päästään kunnolla lenkille lähtemään. Erillä palstalla sanottiin, kun koira on noin jästipää niin selättää se ja mennä päälle istumaan. Olen koittanut tätä jonku viikon verran jo ja joskus auttaa joskus taas ei millään... Onko minkään laisia muita helpompia keinoja ton pomppimisen ja repimisen pois saamiseksi häkistä pääsemisen jälkeen??
Koiranihan siis tykkää hanskoista, roikkuvista jutuista takissa yms. ja koittaa repiä niitä. Onneksi käsiä ei enään järsi tai muutakaan ihmisen paljasta ihoa. EI sanaa koira joskus tottelee ja joskus ei taaskaan millään. Se on niin himputin energinen. Aina pitäis jonnekkin päin olla menossa. Ajatteltiin nyt tästä lähtien jokapäivä käyttää koiraa mettässä irti juoksentelemassa, että tota energiaa sais vähän pois. Voisiko tuo auttaa tohon pomppimiseen ja repimisee? :)
suomenpystykorva 6kk
Pojan kans ongelmia
0
332
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594