Suuttuuko omistajat?

Aksu ja Omistaja

Voiko muiden koirien omistajat suuttua jos vien todella energisen 6kk:sen suomenpystykorva urokseni koirapuistoon ja tämähän on siis kokoajan jonku koiran kimpussa ja halukas leikkimään. Jos näistä koirista ei oo leikkikaveriks niin koirani saattaa jopa koittaa jotain omistajaa saaha leikkimään kanssaan. Tämä on vasta eka kerta ku menen koirani kanssa koirapuistoon ja tiedän jo valmiiksi koirani reagtion se sinkoaa kuin raketti sinne tänne ja muiden koirien päälle yms. Voinko edes vielä sitä puistoon?

4

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENDAKSI

Vie se puistoon,kyllä toiset koirat opettaa pennun tavoille.Oppii kanssakäymistä ja seuraavalla kerralla muistaa opetuksen.Muiden kanssa ollut koira ei saa raivaria kun toinen tulee vastaan,vaan on lähinnä utelias.Katso kuitenkin ettei puistossa ole paljon isompia tai pienempiä koiria.Erittäin monet omistajat on pölvästejä eikä tajua ettei koira ymmärrä kokoeroa.Näin kun teet,niin ei sun tarvitse kirjoittaa vuoden päästä;sanokaa mitä teen kun toinen koira tulee vastaan,ja omani raivostuu.Sillon on myöhäistä ja syyllinen löytyy peilistä!

• varovaisuuttako?

jotka suutuvat ja räyhäävät, pahempia yleensä kuin itse koirat!

• jokuvaiin

Sellaista se on :D mutta eiköhän ne omistajat tiiä silti sen että koira viedään nimenomaan sinne puistoon siks että koirat saavat olla keskenään. eikä niin että koira ja omistaja varaavat itselleen puistosta oman nurkkansa ja leikkii siellä keskenään :D:D

• koirakuisk.

Ei välttämättä tule suuttumusta, jos osaat ennakoida, lukea tilanteita, kommunikoida tilanteissa ja tarvittaessa puuttua koirasi käytökseen. Tässä vinkkejä koirapuistotouhuun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8450159

Lisään tuohon linkin tekstiin vielä sen, että koirat hakevat kommunikointia toisten koirien kanssa ja rajojaan, ei tarvitse olla Heti puuttumassa tilanteeseen jos tilanne ei ole niin kiireellinen, astumisyritystä esimerkiksi voi olla, mutta jos touhu menee toisen koiran/kohteen puolelta stressaavaksi ja hätäiseksi, puuttumista peliin vaaditaan.

Terveen järjen käyttöä jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe