Voiko muiden koirien omistajat suuttua jos vien todella energisen 6kk:sen suomenpystykorva urokseni koirapuistoon ja tämähän on siis kokoajan jonku koiran kimpussa ja halukas leikkimään. Jos näistä koirista ei oo leikkikaveriks niin koirani saattaa jopa koittaa jotain omistajaa saaha leikkimään kanssaan. Tämä on vasta eka kerta ku menen koirani kanssa koirapuistoon ja tiedän jo valmiiksi koirani reagtion se sinkoaa kuin raketti sinne tänne ja muiden koirien päälle yms. Voinko edes vielä sitä puistoon?
Suuttuuko omistajat?
Aksu ja Omistaja
4677
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Vie se puistoon,kyllä toiset koirat opettaa pennun tavoille.Oppii kanssakäymistä ja seuraavalla kerralla muistaa opetuksen.Muiden kanssa ollut koira ei saa raivaria kun toinen tulee vastaan,vaan on lähinnä utelias.Katso kuitenkin ettei puistossa ole paljon isompia tai pienempiä koiria.Erittäin monet omistajat on pölvästejä eikä tajua ettei koira ymmärrä kokoeroa.Näin kun teet,niin ei sun tarvitse kirjoittaa vuoden päästä;sanokaa mitä teen kun toinen koira tulee vastaan,ja omani raivostuu.Sillon on myöhäistä ja syyllinen löytyy peilistä!
jotka suutuvat ja räyhäävät, pahempia yleensä kuin itse koirat!
Sellaista se on :D mutta eiköhän ne omistajat tiiä silti sen että koira viedään nimenomaan sinne puistoon siks että koirat saavat olla keskenään. eikä niin että koira ja omistaja varaavat itselleen puistosta oman nurkkansa ja leikkii siellä keskenään :D:D
Ei välttämättä tule suuttumusta, jos osaat ennakoida, lukea tilanteita, kommunikoida tilanteissa ja tarvittaessa puuttua koirasi käytökseen. Tässä vinkkejä koirapuistotouhuun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8450159
Lisään tuohon linkin tekstiin vielä sen, että koirat hakevat kommunikointia toisten koirien kanssa ja rajojaan, ei tarvitse olla Heti puuttumassa tilanteeseen jos tilanne ei ole niin kiireellinen, astumisyritystä esimerkiksi voi olla, mutta jos touhu menee toisen koiran/kohteen puolelta stressaavaksi ja hätäiseksi, puuttumista peliin vaaditaan.
Terveen järjen käyttöä jne.