Oletko ollut joskus tässä tilanteessa:
raskaus todettu kesken menneeksi, olet saanut lääkkeellisen tyhjennyksen ja muutaman viikon päähän VERIKOEAJAN (en tiedä kuuluuko kaavinnan jälkeen käydä verikokeessa) sitten olette pupuilleet ilman ehkäisyä ennen tuota verikoetta ja tullut raskaaksi. Verikokeessa tai tuloksen saannin yhteydessä olette varmaan kertonut, että on mahdollista että olet uudestaan jo raskaana.
Miten sen verikokeen tuloksen kanssa on sitten toimittu, tai miten on todettu että raskaus on uusi, eikä vain tyhjennys epäonnistunut (joka myös tietty nostaa raskaushormooniarvoja)?
Itse olen nyt tässä tilanteessa, odottelen tuota verikoetta, joka vajaan 2 viikon päästä.
Nyt pitäisi käyttää ehkäisyä, jotta mahdollinen uusi raskaus ei sekoita tuon verikokeen tulosta.
Mutta emme haluaisi käyttää ehkäisyä, se tuntuu niin väärältä, vaikka olisi varmaan eduksi jotta saataisiin tämä km-juttu loppuun asti hoidettua oikein. "Keho kyllä tietää, milloin voi raskautua uudestaan" jotkut sanovat. Luottaisin mieluummin siihen.
Tuli vähän pikä tästä, toivottavasti joku on ollut samassa tilanteessa ja osaa minua auttaa!!
kiitos
raskaaksi ennen km-tyhjennyksen jälkeistä verikoetta?
4
529
Vastaukset
- heti vaan
Itse olen juuri samanlaisessa tilanteessa ja en aio kyllä odotella sen kummemmin. Kun vuoto loppuu, niin yritys alkaa. Minulle sanottiin, että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa, mutta luotan itsekkin tuohon "keho tietää" -juttuun.
- jokojoko
ok.. mistä sitten todetaan, että raskaus on uusi, eikä vain se tyhjennys epäonnistunut??? kummassakin tapauksessa hcg koholla..
- äiti + poika 2v
jokojoko kirjoitti:
ok.. mistä sitten todetaan, että raskaus on uusi, eikä vain se tyhjennys epäonnistunut??? kummassakin tapauksessa hcg koholla..
Vaikkapa niiiiiiiiiiiiiin olette molemmat väärässä tuossa keho kyllä tietää jutussanne. Mutta omapahan on päänne, jota seinään iskette.
Minä tulin raskaaksi heti, keskenmenon jälkeen ilman kuukautisia siinä välissä. MINULLA OLI ONNEA, lapsi syntyi terveenä, keskosena, jo viikolla 31. Toivottavasti Teillä on yhtä paljon ONNEA matkassa. Sillä keho ei todellakaan tiedä, minullakin meni vain vedet, ja sitten se oli siinä. Eli keho petti. Lapsessa ei ollut vikaa. Ja vuotoakin oli pitkin matkaa.
Itselläni raskautuminen ei ollut noin tietoisesti haettua kuin Teillä kuulostaa olevan, vaan minä olin suuren hermopaineen alainen kun samaan aikaan äitini kuoli rintasyöpään pitkän kaavan mukaan ja hoitelin kuolevaa, mieheni lohdutteli minua (siis tosi hyvin ja perusteellisesti) ja huomasin olevani uudelleen raskaana. - täälläainakinok
äiti + poika 2v kirjoitti:
Vaikkapa niiiiiiiiiiiiiin olette molemmat väärässä tuossa keho kyllä tietää jutussanne. Mutta omapahan on päänne, jota seinään iskette.
Minä tulin raskaaksi heti, keskenmenon jälkeen ilman kuukautisia siinä välissä. MINULLA OLI ONNEA, lapsi syntyi terveenä, keskosena, jo viikolla 31. Toivottavasti Teillä on yhtä paljon ONNEA matkassa. Sillä keho ei todellakaan tiedä, minullakin meni vain vedet, ja sitten se oli siinä. Eli keho petti. Lapsessa ei ollut vikaa. Ja vuotoakin oli pitkin matkaa.
Itselläni raskautuminen ei ollut noin tietoisesti haettua kuin Teillä kuulostaa olevan, vaan minä olin suuren hermopaineen alainen kun samaan aikaan äitini kuoli rintasyöpään pitkän kaavan mukaan ja hoitelin kuolevaa, mieheni lohdutteli minua (siis tosi hyvin ja perusteellisesti) ja huomasin olevani uudelleen raskaana.ehkä nuo sinun ongelmasi johtuivat juurikin noista mainitsemistasi "hermopaineista" eikä keskenmenosta, kroppasi oli stressitilassa koko ajan..
täällä ainakin raskauduttu heti km jälkeen ja kaikki meni loistavasti, tyytö syntyi rv40 3 täysin terveenä. jos verikokeessa hcg koholla niin sitä seurataan ja jos on kasvusuhdanteessa, niin olet uudestaan raskaana. luottakaa vaan kehoonne. äiti poika 2v:lla oli huono aika tulla raskaaksi moisen surun keskellä, pääasia että poika voi hyvin kaikesta huolimatta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031