nature babycare vs. muumi

tykkään biovaipoista

olenkos ymmärtänyt asian oikein, että nämä uudet nature babycare vaipat ovat luontoystävällisiä hajoavia vaippoja, jonka valmistuksessa ei ole käytetty öljyä ollenkaan vaan maissia. Mistä nämä babycare vaipat saavat imukykynsä?
entäpäs sitten nämä muumi vaipat? pakkaus kyllä on ekologinen, mutta entäpäs ne vaipat..eikö niiden valmistuksessa edelleen käytetä öljyä ja maatuminen kestää iäisyyden?
kaipaisin vähän apua tämän ongelman kanssa, että onko muita oikeasti ekolosia vaippoja, kun tuo nature babycare, kun epäilen muumin ekologisuutta ja tuoteselostesteesta en muistaakseni saanut luontoystävällistä käsitystä...

3

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippailijan äiskä

Joo, muumit ei oo sellasia hajoavia, se paketti vain.

• Lottanen

Niissä on myös 100% hajoaa vain pakkaus, vaipoista vain 60% hajoavaa, ei saa laittaa kompostiin eikä biojätteeseen. Ehkä vähän ekologisempaakuin peruskertikset, mutta kyllä nekin kaatopaikalle päätyy mätänemään. Vaihda kestoihin :-) Myös täysin maatuvia vaipoja on olemassa (Ruohonjuuresta ainakin saa), mutta silloinkin pitäis olla oma komposti että olisivat oikeasti ekologisia, koska biojätteeseen niitä ei saa laittaa.

• Juliett09

toimii ainakin meillä. En tiedä, mistä se imukyky oikein tulee, mutta sitä kyllä on! Itse olin hieman epäluuloinen ko. vaippoja kohtaan, mutta imukyky on loistava ja meillä ei ole vielä sattunut yhtään vahinkoa, vaippaa käytetty nyt n. 1,5 kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      123