nature babycare vs. muumi

tykkään biovaipoista

olenkos ymmärtänyt asian oikein, että nämä uudet nature babycare vaipat ovat luontoystävällisiä hajoavia vaippoja, jonka valmistuksessa ei ole käytetty öljyä ollenkaan vaan maissia. Mistä nämä babycare vaipat saavat imukykynsä?
entäpäs sitten nämä muumi vaipat? pakkaus kyllä on ekologinen, mutta entäpäs ne vaipat..eikö niiden valmistuksessa edelleen käytetä öljyä ja maatuminen kestää iäisyyden?
kaipaisin vähän apua tämän ongelman kanssa, että onko muita oikeasti ekolosia vaippoja, kun tuo nature babycare, kun epäilen muumin ekologisuutta ja tuoteselostesteesta en muistaakseni saanut luontoystävällistä käsitystä...

3

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippailijan äiskä

Joo, muumit ei oo sellasia hajoavia, se paketti vain.

• Lottanen

Niissä on myös 100% hajoaa vain pakkaus, vaipoista vain 60% hajoavaa, ei saa laittaa kompostiin eikä biojätteeseen. Ehkä vähän ekologisempaakuin peruskertikset, mutta kyllä nekin kaatopaikalle päätyy mätänemään. Vaihda kestoihin :-) Myös täysin maatuvia vaipoja on olemassa (Ruohonjuuresta ainakin saa), mutta silloinkin pitäis olla oma komposti että olisivat oikeasti ekologisia, koska biojätteeseen niitä ei saa laittaa.

• Juliett09

toimii ainakin meillä. En tiedä, mistä se imukyky oikein tulee, mutta sitä kyllä on! Itse olin hieman epäluuloinen ko. vaippoja kohtaan, mutta imukyky on loistava ja meillä ei ole vielä sattunut yhtään vahinkoa, vaippaa käytetty nyt n. 1,5 kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe