Olen aikeissa ottaa whippetin :) Kaikin puolin sopiva rotu, mutta kysyisin vielä sen liikunnasta. Riittäisikö jos whippet pääsisi 2 kertaa viikossa juoksemaan vapaana? Tietenkin joka päivä tehtäisiin yks pitempi lenkki, mutta riittääkö jos se saisi kokea tätä "vapauden hurmaa" sen pari kertaa viikossa?
Kiitos vastauksista :)
P.S. Kertokaa toki yleistäkin infoa ja omia kokemuksianne whippeteistä !
Whippetin liikunta
Paulaaa
1
414
Vastaukset
- Hukka-Musti
En muista tunteneeni whippettiä henkilökohtaisesti pahemmin kenelläkään, mutta tutullani on dobermannin ja whippetin sekoitus, eli puoliksi whippet. Kyllä tuo tuntemani koira ainakin jaksaa juosta vaikka kaupungin ympäri polkupyörän perässä ja nauttii myös aktiivisemmasta toiminnasta. Whippet on kumminkin hyvin terve koirarotu ja yleensä terveet ovat hyvin liikunnallisia, sillä liikuntahan on osana terveyttä. Minä itse olen kumminkin saanut whippetistä sellaisen käsityksen, että se on yksi maailman lempeimmistä ja hellimmistä koiraroduista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074056
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301622- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251306Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121160Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1001158- 391142
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291103Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91052