Olen aikeissa ottaa whippetin :) Kaikin puolin sopiva rotu, mutta kysyisin vielä sen liikunnasta. Riittäisikö jos whippet pääsisi 2 kertaa viikossa juoksemaan vapaana? Tietenkin joka päivä tehtäisiin yks pitempi lenkki, mutta riittääkö jos se saisi kokea tätä "vapauden hurmaa" sen pari kertaa viikossa?
Kiitos vastauksista :)
P.S. Kertokaa toki yleistäkin infoa ja omia kokemuksianne whippeteistä !
Whippetin liikunta
Paulaaa
1
487
Vastaukset
- Hukka-Musti
En muista tunteneeni whippettiä henkilökohtaisesti pahemmin kenelläkään, mutta tutullani on dobermannin ja whippetin sekoitus, eli puoliksi whippet. Kyllä tuo tuntemani koira ainakin jaksaa juosta vaikka kaupungin ympäri polkupyörän perässä ja nauttii myös aktiivisemmasta toiminnasta. Whippet on kumminkin hyvin terve koirarotu ja yleensä terveet ovat hyvin liikunnallisia, sillä liikuntahan on osana terveyttä. Minä itse olen kumminkin saanut whippetistä sellaisen käsityksen, että se on yksi maailman lempeimmistä ja hellimmistä koiraroduista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3484422Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1432490Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822116- 1441646
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431180- 261177
- 321126
- 791061
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1401013Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451005