Runkkaus on naintia nautinnollisempaa

Rento runkkari

Saahan siitä itsetuntoa, kun pääsee kellistämään uuden naisen. Ylläpitäähän se parisuhdetta, kun puolisoa välillä hinkkaa. Mutta todelliset nautinnot me miehet saadaan käsihommista. Runkkaus on miehen elämän suurin ilo. Runkku piristää huonoina päivinä, antaa lisää iloa hyviin. Kyrpä, käsi, mielikuvitus - ja ollaan kaikki tasa-arvoisia, rikkaat ja köyhät, sinkut ja perheelliset, alemman ja ylemmän tason miehet. Runkatessa mies on sinut itsensä ja muun maailman kanssa, jopa kuolemankin kaveri. Ilman runkkua elämä voisi olla liian kovaa kenenkään kestää. Onnellinen on se, jolta runkkuhommat hoituu vielä vanhana äijänäkin, kun omanikäiseen naiseen ei enää ilkene kajota. Mies on runkannut aina, kivikaudelta saakka, on uskonto tai moraali tai naiset sanoneet mitä siitä tahansa.

18

3012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

      Kyllä mies pärjää runkaamattakin ei se paljoa elämänlaatua muuta.

      • runkannut

        Etkö ole sitten koskaan runkannut?


      • almasty
        runkannut kirjoitti:

        Etkö ole sitten koskaan runkannut?

        Ja olen myös lopettanut runkkaamisen joten tiedän mistä puhun.


    • heppihemmo

      Kuten hyvä ystäväni sanoi: "yksikään nainen ei ole nettipornon ja käteen vedon veroinen"

      • voeha vattu

        Eipä sua ole taidettu myöskään koskaan oikeasti rakastaa. Ainoo seura mitä arvostat taitaa olla oma pieni muna ni onnee vaan jatkossaki. Siitä ei paljoo taida loppupeleissä saada irti.


      • Hohooijaa

        olen samaa mieltä, mä en siis todellakaan ymmärrä teitä runkkarit....tollanen ei oo ees terveellistä. Ehkä jotkut on luotuja runkkamaan, jos oma pili ei kelpaa naiselle...sittenhän sitä voi kuvitella, että se on ISOO :)))


    • Runk_Kari

      Olen itsekin hyvin pitkälti todella rento runkkari. Aamulla vietän nautinnollisen hetken hitaasti handyyn vetämällä. Jos pidän pidemmän paussin alkaa kalu jo vaatimalla vaatia pussien tyhjennystä, eihän sitä kivkova kalu housissa nukuttua saa XD Rentoa runkkausta vaan kaikille ja likuvoide antaa siihen sopivaa lisämaustetta ;)

    • --lk,,

      Tällä kokemuksella voin kertoa, että huomioivan naisen kanssa elävä mies ei paljon runkuttelua tarvitse. Ehkä kuukautisten aikaan, silloinkin hyvä partneri imaisee suuhun.
      Sitten kun parisuhde alkaa tylsymään, runkkaus toimii.

      • ryrynjrs

        Useimmat runkkaukset voittavat huonon tai keskinkertaisenkin yhdynnän, mutta vain harva runkkaus voittaa suihinottoa....


      • moho
        ryrynjrs kirjoitti:

        Useimmat runkkaukset voittavat huonon tai keskinkertaisenkin yhdynnän, mutta vain harva runkkaus voittaa suihinottoa....

        Lupaatko myös niellä?


      • näin,
        ryrynjrs kirjoitti:

        Useimmat runkkaukset voittavat huonon tai keskinkertaisenkin yhdynnän, mutta vain harva runkkaus voittaa suihinottoa....

        vaan pilluun laukeaminen niin että nainen oravoi tuntuu jopa paremmalta kuin suuseksi. seli kunnon laukeamisia pilluun saa useammin kun kunnnon suuhun laukeamisia.


    • dft

      Varmaan oletkin oikeassa, mutta etkö ajattele jumalaa? Voihan sitä ilman runkkuakin saada yhteyden jumalaan tai johonkin, en millään pahalla sano;:

      • runggy

        fantasioitko sinä jumalasta runkatessa....jumalauta!!


    • ~Mimi~

      Minua naisena kiihottaisi hirveästi katsella runkkaavaa miestä.. istua lattialla edessä ja tutkailla toimitusta lähietäsyydeltä ja nähdä miehen häpeän ja kiihotuksen sekainen ilme, samalla itsekseni leikkien. Sperman ulostulo on parasta, se on huumaava näky. Ja lopuksi saisi vielä nuolla spermat lattialta.

      • Isoa kyrpää suuhun!

        Okei1 Eli sperman näkeminen kyrvän päästä voimakkaasti purskahtaen ja sykkien on naisten mielestä se kiihoittavin näky,----näinkö ymmärsin?
        Onko jotenkin kyse siitä että se on itse saavutettu lopputulos Vai Mikä se on?
        Voisiko joku yrittää jaksoittaa naisen näkökulmasta esim. miehen runkkausta ja ejakulointia! Onko laukeaminen paras osio naisten mielestä?


      • janoinen suu
        Isoa kyrpää suuhun! kirjoitti:

        Okei1 Eli sperman näkeminen kyrvän päästä voimakkaasti purskahtaen ja sykkien on naisten mielestä se kiihoittavin näky,----näinkö ymmärsin?
        Onko jotenkin kyse siitä että se on itse saavutettu lopputulos Vai Mikä se on?
        Voisiko joku yrittää jaksoittaa naisen näkökulmasta esim. miehen runkkausta ja ejakulointia! Onko laukeaminen paras osio naisten mielestä?

        Just se siinä parasta ainakin mun mielestä on!


      • Tumma,bodattu posliini mies Hesasta ei olisi vastaan:) Jopa ajatuksien vaihto olisi mielenkiintoista..


    • leppoisa olo

      Siis..runkkaaminen ainakin omalla kohdalla tekee hyvää..vaikkakin tulos on sinne jonnekin ja siitä nauttii, kun ei kehtaa muijalleenkaan myöntää, että tarvitsee siimahännät laskea liikkumaan kasseista..ei..kiitos..feminismin..

      Tai sitten hormoni sotki pään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe