??!!""??!!""

Huhhuhuijakkaa

Palasin viikon matkalta Tunisian Soussesta hiljakkoin .Se oli eka ja vika kerta minulle. Onneksi meitä on niin monenlaista matkaajaa, että sinnekkin riittää turisteja koska kovasti siellä turismin kasvuun uskotaan, hotelleja rakennetaan valtavasti lisää jne. Kaikki se mitä ympärillä näki ol tyrmistyttävää, pidän kuitenkin itseäni varsin kokeneena matkaajana ja avoimin silmin uuteen suhtautuvana.Se likaisuus, pettämisen yruíttäminen joka asiassa, ei ....sitten näitä turisteja jotka menevät määrätyssä hyötytarkoituksessa, käytetään hyväksi köyhyyttä ....Silmät se avaa kyllä mutta levoksi se ei ole.

21

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !??!!!

      se on afrikkaa....

      • Tuskinpa

        ihan noin rankasti voi yleistäen puhua kokonaisesta maanosasta - ei edes yhdestä maasta.

        Muuten olen samoilla linjoilla ap kirjoittajan kanssa. Itsekin olen kerran matkoillani erehtynyt piipahtamaan Sousessa, mutta kieltämättä, paikasta jäi harvinaisen paha jälkimaku ja vahva tunne, että tänne ei tarvitse koskaan enää palata.


      • SARA ;))
        Tuskinpa kirjoitti:

        ihan noin rankasti voi yleistäen puhua kokonaisesta maanosasta - ei edes yhdestä maasta.

        Muuten olen samoilla linjoilla ap kirjoittajan kanssa. Itsekin olen kerran matkoillani erehtynyt piipahtamaan Sousessa, mutta kieltämättä, paikasta jäi harvinaisen paha jälkimaku ja vahva tunne, että tänne ei tarvitse koskaan enää palata.

        Olen ollut myös Soussessa keväällä ja toista kertaa ei tarvitse mennä,likaista,roskaista,röyhkeitä kauppiaita ja näitä perässä liikkuvia "tahmatassuja" joilla kämmenissä erikeeperiä,kiitos,mutta ei kiitos,menen lomalle nauttimaan auringosta,merestä,kulttuurista,en käpelöitäväksi,mulla suomalainen ihana poikaystävä ja se riittää.

        Ps. Ja sama fiilis Hammametissa.


      • anastaaasia
        SARA ;)) kirjoitti:

        Olen ollut myös Soussessa keväällä ja toista kertaa ei tarvitse mennä,likaista,roskaista,röyhkeitä kauppiaita ja näitä perässä liikkuvia "tahmatassuja" joilla kämmenissä erikeeperiä,kiitos,mutta ei kiitos,menen lomalle nauttimaan auringosta,merestä,kulttuurista,en käpelöitäväksi,mulla suomalainen ihana poikaystävä ja se riittää.

        Ps. Ja sama fiilis Hammametissa.

        Hammametissa meno on vielä hurjempaa,vaikka pikku rauhalliseksi paikaksi mainostetaan,ei pidä paikkansa ei!
        Olen ollut kaksi kertaa ja kolmatta ei tule,hotellin uima-altaat täynnä iskuripoikia ja uimarannat niin törkyssä,että hoijjakkaa...ei sinne tohdi uimaan mennä,saatikka rannalle ottamaan aurinkoa...ja jos nyt Medinaan eksyy matkallansa,niin siellä myyjät kimpussa kuin ampiaiset rivoine kielenkäyttöineen,ellet osta...ja tosiaan paikalliset ukkomiehet kerjäämässä rahaa ja tarjoamassa "partyja",siis kahdenkeskisiä ja viikon jälkeen uudet frouvat kiikarissa,ei kivaa ei :((

        Matkustan paljon ja Egypti on nykyisin suosikkipaikkani,ja siellä Luxor,saan olla rauhassa...onneksi.


    • mera och mera

      ".sitten näitä turisteja jotka menevät määrätyssä hyötytarkoituksessa, käytetään hyväksi köyhyyttä ...."

      Tarkoittanet naispuolisia seksituristeja?

      • !!!???"""

        Tai siis tässä tapauksessa EN tarkoita NAISpuolisia VAAN MIESpuolisia jotka yrittää ostaa pikkupoikia mukaansa, pareittain ovat miehet matkassa mutta metsästys tapahtuu erikseen ja räikeästi kadulla tai missä vaan. Ne eivät todellakaan ole mitään mustia miehiä jotka sitä hommaa harrastavat. Mitäs kukaan naispuolinen kenestäkään siellä hyötyy, mutta pikkupojat saa rahaa jos suostuu.Samoin se mitä tuossa joku kirjoitti:likaisuus,ihmisten välinpitämättömyys ja röyhkeys.Olen matkustanut muuallakin Afrikassa Marokossakin on aivan toisenlaista. Jos niinkuin maanosaa vertaillaan,
        Joku joskus on moittinut Turkkia ja paljon kai ennakkoluulojensa perustella tai sitten joskus kymmeniä vuosia sitten tehdyn matkan vuoksi mutta minulle kyllä loma turkissakin on lomaa enkä mihinkään tälläiseen ole koskaan siellä törmännyt.Siellä kyllä turistialueet pidetään siisteinä ja palvelu pelaa ja paikalliset ystävällisiä.Poikkeuksia toki mahtuu - aivan joka maahan. Kyllä yhdessä kahvilassa Soussessakin oli tosi mukava ystävällinen tarjoilija. Nyt tietysti joku alkaa selittää kuinka suomalaiset naiset käy turkissa seksilomilla, no jos joku sitä haluaa niin siitä vaan se on jokaisen oma asia mitä itsellään ja omalla kropallaan tekee jos ei vahingoita toisia.


      • Yäk Yäk
        !!!???""" kirjoitti:

        Tai siis tässä tapauksessa EN tarkoita NAISpuolisia VAAN MIESpuolisia jotka yrittää ostaa pikkupoikia mukaansa, pareittain ovat miehet matkassa mutta metsästys tapahtuu erikseen ja räikeästi kadulla tai missä vaan. Ne eivät todellakaan ole mitään mustia miehiä jotka sitä hommaa harrastavat. Mitäs kukaan naispuolinen kenestäkään siellä hyötyy, mutta pikkupojat saa rahaa jos suostuu.Samoin se mitä tuossa joku kirjoitti:likaisuus,ihmisten välinpitämättömyys ja röyhkeys.Olen matkustanut muuallakin Afrikassa Marokossakin on aivan toisenlaista. Jos niinkuin maanosaa vertaillaan,
        Joku joskus on moittinut Turkkia ja paljon kai ennakkoluulojensa perustella tai sitten joskus kymmeniä vuosia sitten tehdyn matkan vuoksi mutta minulle kyllä loma turkissakin on lomaa enkä mihinkään tälläiseen ole koskaan siellä törmännyt.Siellä kyllä turistialueet pidetään siisteinä ja palvelu pelaa ja paikalliset ystävällisiä.Poikkeuksia toki mahtuu - aivan joka maahan. Kyllä yhdessä kahvilassa Soussessakin oli tosi mukava ystävällinen tarjoilija. Nyt tietysti joku alkaa selittää kuinka suomalaiset naiset käy turkissa seksilomilla, no jos joku sitä haluaa niin siitä vaan se on jokaisen oma asia mitä itsellään ja omalla kropallaan tekee jos ei vahingoita toisia.

        "Nyt tietysti joku alkaa selittää kuinka suomalaiset naiset käy turkissa seksilomilla, no jos joku sitä haluaa niin siitä vaan se on jokaisen oma asia mitä itsellään ja omalla kropallaan tekee jos ei vahingoita toisia"

        Kyllä Tunisia on melkein yhtä paha kuin Turkkikin naisten seksiturismin kohteena ja paikalliset naisethan siitä kärsii (paitsi niissä tapauksissa että joku varakas iäkäs naisasiakas on maksanut jollekin gigololle kunnon summan, jolla tämä voi sitten avittaa omaa vaimoaan) vaikka varmasti ovat hiljaa ja peloissaan kun ukkonsa hoitelevat länsilutkia.

        Tuosta homoturismista olen lukenut, Turkista en ole kuullut vastaavaa. Sousse on ilmeisesti se pahin paikka.

        Eipä ihan heti kiinnostais matkustaa Sousseen, hyi helvetti.


      • """!!!!
        Yäk Yäk kirjoitti:

        "Nyt tietysti joku alkaa selittää kuinka suomalaiset naiset käy turkissa seksilomilla, no jos joku sitä haluaa niin siitä vaan se on jokaisen oma asia mitä itsellään ja omalla kropallaan tekee jos ei vahingoita toisia"

        Kyllä Tunisia on melkein yhtä paha kuin Turkkikin naisten seksiturismin kohteena ja paikalliset naisethan siitä kärsii (paitsi niissä tapauksissa että joku varakas iäkäs naisasiakas on maksanut jollekin gigololle kunnon summan, jolla tämä voi sitten avittaa omaa vaimoaan) vaikka varmasti ovat hiljaa ja peloissaan kun ukkonsa hoitelevat länsilutkia.

        Tuosta homoturismista olen lukenut, Turkista en ole kuullut vastaavaa. Sousse on ilmeisesti se pahin paikka.

        Eipä ihan heti kiinnostais matkustaa Sousseen, hyi helvetti.

        Aivan varmasti on yhtä paha tai pahempi naisten seksiturismin suhteen ja ei yksinomaan nämä maat vaan jokapuolellahan sitä on - näitä naisia on niin espanjassa kreikassa ja ihan missä vaan ihan jopa täällä kotoisessa suomessa , toki syntyyhän sitä ihan oikeita rakkaustarinoitakin ( tunnen muutamia jotka ovat onnellisesti avioliitossa ) mutta tarkoitinkin sitä että aikuiset tietää mitä tekee ja kipeetähän se ottaa petetylle vaimolle on se sitten minkämaalainen tahansa, ihan suomalainen mieskin käy vieraissa kotimaassa ja ulkomailla, suomipoikaa vetaa thaitytöt ja sielläturistimiehet elävät kuin vasikat kesälaitumella, aikuinen tietää mitä tekee ja kantaa vastuunsa pettäessään puolisoaan , missä tahansa ,mutta lapset...nuoret jotka ei vielä edes kunnolla tajua mistä on kyse. Pahaa tekee niiden puolesta, miten joku saatta olla niin sairas.


      • ihan eri juttu
        """!!!! kirjoitti:

        Aivan varmasti on yhtä paha tai pahempi naisten seksiturismin suhteen ja ei yksinomaan nämä maat vaan jokapuolellahan sitä on - näitä naisia on niin espanjassa kreikassa ja ihan missä vaan ihan jopa täällä kotoisessa suomessa , toki syntyyhän sitä ihan oikeita rakkaustarinoitakin ( tunnen muutamia jotka ovat onnellisesti avioliitossa ) mutta tarkoitinkin sitä että aikuiset tietää mitä tekee ja kipeetähän se ottaa petetylle vaimolle on se sitten minkämaalainen tahansa, ihan suomalainen mieskin käy vieraissa kotimaassa ja ulkomailla, suomipoikaa vetaa thaitytöt ja sielläturistimiehet elävät kuin vasikat kesälaitumella, aikuinen tietää mitä tekee ja kantaa vastuunsa pettäessään puolisoaan , missä tahansa ,mutta lapset...nuoret jotka ei vielä edes kunnolla tajua mistä on kyse. Pahaa tekee niiden puolesta, miten joku saatta olla niin sairas.

        " näitä naisia on niin espanjassa kreikassa ja ihan missä vaan ihan jopa täällä kotoisessa suomessa ,"

        Se on eri asia kehittyneemmissä maissa, joissa paikallisilla naisilla on itsemääräämisoikeus eikä mitään helvetin kunniamurhien pelkoa.

        Muslimimaat ovat pahimpia...


      • yleistystä
        ihan eri juttu kirjoitti:

        " näitä naisia on niin espanjassa kreikassa ja ihan missä vaan ihan jopa täällä kotoisessa suomessa ,"

        Se on eri asia kehittyneemmissä maissa, joissa paikallisilla naisilla on itsemääräämisoikeus eikä mitään helvetin kunniamurhien pelkoa.

        Muslimimaat ovat pahimpia...

        No ette ole käyneet marokossa ja egyptissä. Paljon pahempaa nämä kaikki mainitsemamme ovat näissä maissa ja erityisesti lapsiprostituutio kukoistaa marokossa. Tunisia ja Sousse on ihan "lapsenkengissä" näissä verrattuna naapurimaihin.

        t. sekä marokossa että tunisiassa asunut.


      • No, kyllä
        yleistystä kirjoitti:

        No ette ole käyneet marokossa ja egyptissä. Paljon pahempaa nämä kaikki mainitsemamme ovat näissä maissa ja erityisesti lapsiprostituutio kukoistaa marokossa. Tunisia ja Sousse on ihan "lapsenkengissä" näissä verrattuna naapurimaihin.

        t. sekä marokossa että tunisiassa asunut.

        noista Pohjois-Arfikan maista on tullut nähtyä Tunisian lisäksi Marokko, Algeria, Libya ja Egypti. Ja minun mittatikullani pohjanoteeraus oli juurikin Tunisia, ja siellä Sousse. Ei se Marokkokaan mitään suurta kaipuuta sydämeeni jättänyt, mutta piirun verran tykkäsin kuitenkin enemmän kuin Tunisiasta.


      • """"!!!!////
        No, kyllä kirjoitti:

        noista Pohjois-Arfikan maista on tullut nähtyä Tunisian lisäksi Marokko, Algeria, Libya ja Egypti. Ja minun mittatikullani pohjanoteeraus oli juurikin Tunisia, ja siellä Sousse. Ei se Marokkokaan mitään suurta kaipuuta sydämeeni jättänyt, mutta piirun verran tykkäsin kuitenkin enemmän kuin Tunisiasta.

        Mukavaa kun on tullut näin paljon kommenntteja , enpähän enää aikonut kirjoittaa, mutta tämän kerran kun tämä em,kirjoitti juuri niin että epäilin jo itse kirjoittaneeni;) Kyllä minäkin pidän Tunisian pahimpana.Marokossa esim. meno on aika siistiä tähän Tunisian ouhuun verrattuna.Jjos siellä jotkin tuollaista harrasteaan niin ei se ainakaan näy katukuvassa.


      • pahin
        """"!!!!//// kirjoitti:

        Mukavaa kun on tullut näin paljon kommenntteja , enpähän enää aikonut kirjoittaa, mutta tämän kerran kun tämä em,kirjoitti juuri niin että epäilin jo itse kirjoittaneeni;) Kyllä minäkin pidän Tunisian pahimpana.Marokossa esim. meno on aika siistiä tähän Tunisian ouhuun verrattuna.Jjos siellä jotkin tuollaista harrasteaan niin ei se ainakaan näy katukuvassa.

        Missäköhän päin marokkoa te olette matkustaneet?? Hyvänen aika siellähän paikalliset myy omat lapsensa leivästäkin, jos mahdollista. Miten niin tunisia pahempi. Ei todellakaan.

        t. se molemmissa asunut


      • fgfge
        pahin kirjoitti:

        Missäköhän päin marokkoa te olette matkustaneet?? Hyvänen aika siellähän paikalliset myy omat lapsensa leivästäkin, jos mahdollista. Miten niin tunisia pahempi. Ei todellakaan.

        t. se molemmissa asunut

        molemmat saatana!


      • Hoiho
        fgfge kirjoitti:

        molemmat saatana!

        Onko unohtunut aamulääkitys ottaa?


    • Woman;))

      Hyvä kun huomasit itse,ettei tarvitse toista kertaa mennä,ei kannata ellei pidä kohteesta,...mutta minä taas pidän ja paljon,olen ollut useasti Tunisiassa,monissa eri paikoissa ja Hammamet on vienyt sydämeni kokonaan,ihastuttava paikka,ystävällisiä paikallisia ihmisiä ja upeet rannat,hyvä ruoka ja halpa paikka,...minua kohdellaan hyvin ja kohtelen Tunisialaisia hyvin,suosittelen lämpimästi ja olen tosiaan matkustanut ja paljon muuallakin,joten kokemusta löytyy. :)

      • Tunisiaan-haaveileva

        Kyllä Suomessa vasta likaista onkin.... Hammametissa tai Soussessa ei ole graffiteja tai niin likaista kuin Suomessa monella paikkakunnalla.... eikä maassa ole mitään vikaa... parempi maa kuin moni Euroopan maa..... ja saa olla rauhassa....


      • kh
        Tunisiaan-haaveileva kirjoitti:

        Kyllä Suomessa vasta likaista onkin.... Hammametissa tai Soussessa ei ole graffiteja tai niin likaista kuin Suomessa monella paikkakunnalla.... eikä maassa ole mitään vikaa... parempi maa kuin moni Euroopan maa..... ja saa olla rauhassa....

        tätä ketjua lukiessa tuli mieleen, että olinkohan syyskuussa-08 soussessa sittenkään...siis en allekirjoittaisi mitään noista kommenteista. Meitä oli 4 naista matkalla, ikää n.30. Saimme olla täysin rauhassa. Rannallakin hotellin omalla ranta-alueella istui rantavahti koko päivän ja hääti paikalliset pojan klopit hiiteen, jos yrittivät siihen ängätä häiritsemään. Kaupungilla ei kohdattu mitään tuputusta kaupiailta, ruoka mahtavaa ja minusta siistimpää kuin monessa euroopan kaupungissa. Mahtava paikka.


      • Maassa ei ole
        Tunisiaan-haaveileva kirjoitti:

        Kyllä Suomessa vasta likaista onkin.... Hammametissa tai Soussessa ei ole graffiteja tai niin likaista kuin Suomessa monella paikkakunnalla.... eikä maassa ole mitään vikaa... parempi maa kuin moni Euroopan maa..... ja saa olla rauhassa....

        mitään vikaa, mutta silti suuri osa väestöstä haluaisi tulla Eurooppaan. Eikö olekkin kummallista?

        Tunisia, Never again.


      • 569842
        Maassa ei ole kirjoitti:

        mitään vikaa, mutta silti suuri osa väestöstä haluaisi tulla Eurooppaan. Eikö olekkin kummallista?

        Tunisia, Never again.

        todellakaan halua!


      • marokkolaista
        569842 kirjoitti:

        todellakaan halua!

        miestä on töissä Euroopassa ja marokkolaiset naiset ulvovat yksinäisyyttään.

        Sieltä sais hyviä naisia, jos vaan kehtais muslimiksi heittäytyä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe