Saimme nauttia onnesta hetken
pienen tuokion kesti se vain,
nyt teen kyynelin muistoissa retken
olit silloin mun rakkahinpain.
Annoin kaikkeni Sinulle silloin
sua jumaloin, niin rakastin,
enkä tiedä vieläkään milloin
loppui rakkaus uskollisin ?
Muiston kauniin mulle annoit
vaikka kyyneliin jäin,
nyt jos voisin ?
Luonas oisin
säilyt aina mielessäin.
Kukat kauniit sulle taitan
kimpun keltaisen saat,
sulle toisin
jos vain voisin ?
Nähdä päivät onnekkaat.
Vaikka tunteen sä särkyä annoit
silti hehkun sun silmissäs näin,
miksi turhia valoja vannoit ?
Kaikuu sanasi nuo mielessäin.
Sinun luotasi kun poistuin silloin
oli kyyneleet helmiä mun,
minä ikkunas alla kun illoin
hiljaa kuiskailin nimeäs sun.
Muiston kauniin mulle annoit
vaikka kyyneliin jäin,
nyt jos voisin ?
Luonas oisin
säilyt aina mielessäin.
Kukat kauniit sulle taitan
kimpun keltaisen saat,
sulle toisin
jos vain voisin ?
Nähdä päivät onnekkaat .
Rakkauden Kultaiset Hetket .
4
200
Vastaukset
- lindalinda1
Miksi olemme elämässä aina jälkiviisaita
emmekä viisaita silloin kun pitäisi ?
Olemme sokeita ja kuuroja, tunteettomiakin ?
Paljon kysymyksiä, jotka väkisinkin herää lukiessa
runoasi. Samaa herkkyyttä ja kauneutta jota
olemme runoissasi tottuneet yleensäkin lukemaan.
Elettyä elämää ja kipeitäkin muistoja jotka yhä
nostaa silmään kyyneleen - niin luulen.
Kiitos lukuhetkestä ja hyvää uutta päivää ja viikkoa Sinulle ystäväni.Tuntuu kuin jälkiviisaus olisi
rakkaudessa se suuri oivallus,
jolloin huomaa menetetyn
asian arvon.
Kiitos linda.
Hyvää alkanutta viikkoa
myös Sinulle. T: J
Nyt voin mennä ja nukahtaa
onnellisena
hymy huulilla
kun sain lukea ihanaa runoa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
