Sähköyliherkkyys on todellinen sairaus!

TK

Tänään tulee vihdoinkin televisiosta kello 21.15 tietoa sähköyliherkkien elämästä yle tv1:llä. Ohjelman nimi on siis Ykkösdokumentti:Teknokratiapakolaiset. On mahtavaa että teknologian ja teollisuuden mahtien ylivallasta huolimatta myös kritisoivaa ääntä pääsee kuuluville. On olemassa lukuisia tutkimuksia jotka todistavat matkapuhelin- yms. säteilyn riskeistä. Tietoa aiheesta löytyy sivulta www.suomensyh.fi. Matkapuhelinteollisuuden rahoittamat tutkimukset tuovat esille yleensä tukiryhmänsä haluamia tuloksia. Rahoitushan vedetään helposti pois "vääriä tuloksia" julkaisevilta tutkijoilta. Olisi naivia luulla etteivät taloudelliset kytkökset ja eturistiriidat vaikuta informaation julkituloon. Historia toistaa itseään. Aikaisempina vuosikymmeninä tupakkateollisuuden rahoittamat tutkimukset eivät myöntäneet pitkiin aikoihin tupakan riskejä. Samoin DDT:n ja asbestin riskeistä varoitteleville naureskeltiin. Uudet kemikaalit ja teknologiasovellutukset tulevat ensin ja vasta jälkijunassa tajutaan todella terveyshaitat ja -riskit. Sähköyliherkät ovat aikamme varoituslintuja häkeissään. Kaivosmiehet veivät aikoinaan kaivoksiin mukanaan lintuja jotka kuukahtivat kun hajuttomat vaaralliset kaasut tunkeutuivat hengitysilmaan. Silloin työmiesten täytyi reagoida nopeasti. Nykyäänkin osa on herkempiä sähkömagneettisille kentille, mutta voimakkaat säteilykentät tuskin ovat kenellekkään terveellisiä. Suomen sateilyturvakeskus on omissa tutkimuksissaan havainnut ja raportoinut, että kännykkäsäteilylle altistuminen katkaisee solujen dna-ketjuja. He sanovat, että tästä tuloksestahan ei voi kuitenkaan suoraan vetää mitään johtopäätöksiä ihmisen terveyteen liittyen. Haloo, jo maalaisjärjenkin pitäisi sanoa, että on erittäin todennäköistä, että jotain vaikutuksia tuollaisesta dna-ketjujen katkeilusta on ja kuten totesin lukemattomia tutkimuksia löytyy ( Ks. nettisivua www.suomensyh.fi). Lyhyesti mainitakseni mm. tietyn pituisen altistuksen jälkeen pään alueen kasvainten lisääntymistiheyden kasvaminen. Ihmisillä on myös tukiasemien lähellä suhteellisesti enemmän päänsärkyä, unettomuutta, lihaskipuja, sydänoireita yms.. Korkean sähkömagneettisen säteilykentän alueilla on myös todettu huomattavasti enemmän lintujen pesimisongelmia sekä poikasten kuolemia, että se niistä kuuluisista placebo-vaikutuksista. Vai ovatko linnunpoikaset jo oppineet lukemaan?

9

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa....

      en vai jaksanut lukea kun ei kappalejakoa laisinkaan:((((

    • Vesa.Asko.4 uu.

      ensi viikolla aivokasvainleikkaus. Kännykkäfirman palveluksessa olen ollut. Muuta syytä ei ole löytynyt.

      • Säälittävää

        Täällä näkyy riehuvan sama trolli kahdella henkilöllisyydellä kuten lääketiedepalstallakin. Eipä anna kovin vakuuttavaa kuvaa asiasta...


      • 1+1
        Säälittävää kirjoitti:

        Täällä näkyy riehuvan sama trolli kahdella henkilöllisyydellä kuten lääketiedepalstallakin. Eipä anna kovin vakuuttavaa kuvaa asiasta...

        ja mainostettu ohjelma oli kökkö....


    • Ehkä oireita..

      Olipa mielenkiintoinen ohjelma.
      Herätti paljon ajatuksia omista tuntemuksista.

      Olisin valmis kokeilemaan kuten magnetismilta suojaavia verhoja ja ohjelmassa kerrottua maalia. Mistä saa? Mitä maksaa?

      http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=fobia&p_artikkeli=dlk00610&p_teos=dlk'Sähköyliherkkinä itseään pitävät henkilöt hakevat apua yleensä vertais- ja yhdistystoiminnasta. Niistä monet ovat saaneet parempaa apua kuin terveydenhuollosta. Sähköyliherkille myydään sähkö- ja magneettikenttämittareita sekä suojavälineitä, kuten sähkömagneettisilta kentiltä suojaavia verhoja. '

      • Palanut

        Hei,

        olet ehkä jo itse löytänyt vastauksen kysymykseesi. Säteilyltä suojaavia tuotteita voi tilata osoitteesta www.sahkoailmassa.fi. Olen tilannut esim. säteilyä vaimentavaa verhokangasta ja voin suositella sitä. Kyseinen tuote vaimentaa merkittävästi korkeataajuista säteilyä; magneettikenttiä se ei luonnollisesti vaimenna mitenkään.

        Itsekin olen joutunut jättämään oman Turun ydinkeskustassa sijainneen kotini, koska naapuritaloihin oli asennettu yhteensä 9 kännykkätukiasemaa. Kodissani tehtiin jopa kenttäarvojen mittaukset ja niiden tulokset olivat selvät: kodissani oli poikkeuksellisen voimakkaat radiotaajuiset kentät. Oleskellessani omassa kodissani ihoni oli kauttaaltaan punainen ja hehkuvan kuuma. Sain lisäksi voimakkaan migreenin. Kaikki oireet katosivat, jos en ollut kotona. Nyt olen muuttanut asumaan maaseudulle syrjäiseen paikkaan ja olen päässyt kokonaan eroon säteilyn aiheuttamista vaivoista.


    • minkki88

      olen 21-vuotias nainen, normaalipainoinen ja perusterve. lääkärini väittävät minun kärsivän aurallisesta migreenistä mutta lääkkeeni eivät silti auta viemään oireita pois.
      nähtyäni ohjelman sähköyliherkkyydestä ja luettuani siitä useampia tutkimuksia ja luettuani asiasta tarkemmin voisin itse sanoa kärsiväni "taudista".
      olen lapsesta lähtien kärsinyt selittämättömistä päänsäryistä,huimauksesta.
      teini-iässä oireeni pahenivat ilmeni päänsärky,huonovointisuus,huimaus, väsymys.
      Nykyisiin oireisiini kuuluu päänsärky,huonovointisuus, huimaus, väsymys, ärtyneisyys, lihaskipuja niska-hartia alueella,tinnitys, näkökentässä erilaisia välähdyksiä, sumea näkö, särky hampaissa ja leuoissa, valo herkät silmät.
      kun saan niin sanotun migreeni kohtauksen niin minulla alkaa aivan sietämätön päänsärky, lähes aina särky on niin kova että itken kivusta, reagointi kyky huononee, en löydä sanoja, puhe puuroutuu,näkösumenee, verenpaine nousee todella korkealle, voin huonosti, pyörryttää, motoriikka huononee, ajatuksen kulku huononee, oikea käteni ja oikea puoli kasvoista turtuu sekä tunto häviää. oikean käden sormeni eivät tottele, enkä tunne niitä juuri lainkaan, esim. en saa nostettua lasia, valot häikäsevät ja ärsyttävät. sekä kovat äänet ovat sietämättömiä, korvissa humisee tai tinnittää,sydän hakkaa kovasti ja minun on raskas hengittää.
      lisäksi ihottumaa, hikoilen paljon öisin,kärsin hiustenlähdöstä sekä sairastan usein nuhaa ja flunssaa eli immuunipuolustus ei ole parhain mahdollinen.
      mielestäni oireet kuvaavat hyvin kyseistä tautia ja todellakaan semmoinen ihminen joka ei kärsi näistä oireista jotka voivat alkaa minä hetkenä hyvänsä ei voi sanoa että tautia ei ole olemassa tai että tämä tauti olisi psyykkistä.

    • Antenniosasto

      Äsken tuli Ruotsalainen dokumentti aiheesta. Kaikilla oli klassiset mielisairauden merkit ilmassa. Selittelyt oli päättömiä ja eivät perustuneet mihinkään faktaan.

      Mielisairaita ennen kaikkea.

    • ottiilalaS

      Paras säteilysuoja on alumiinifoliosta valmistetut vaatteet.

      Kannattaa pitää foliohattua aina kun on mahdollista.. jopa nukkuessaan. Siihen kyllä tottuu kun jaksaa siihen totutella.

      Päällysvaatteena ne on huonot kun ne hajoaa, mutta ns. alusvaatteina ne kestää pitempään. Hieman rahisee, mutta ei se haittaa kun tärkeämpää on suojautua säteilyltä. Saa hallitus haistaa pitkän pas..n kun ei voi enää sätyilyttää meitä kansalaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe