Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jyväshovissa tai vaikka Rauhalahden keikoilla niin niistä kertomuksia kaipailisin. Mulla itellä alkaa olla jo sen verran pitkä aika (kolmisen kuukautta kohta) Tapsan keikasta ,että alkaa tulla jo vieroitusoireita ;) Ja vielä täytyis melkein pari kuukautta jaksaa odottaa ,että pääsen Tapsan keikalle, joka onkin sitten jo joulukonsertti :)
Keikkaraportteja on siksi kiva lukea kun voi eläytyä siihen tunnelmaan
Olis kiva jos...........
5
287
Vastaukset
- minna.
Mitä kuulumisia sen keikalta muka voisi olla. Samaa vanhaa ulinaa kuitenkin.
- R.A.K.A.S.
Ainakin Jyvähovista - nyt ei ollut parhaimmillaan. Muuten nuo kotisivujen palautteet joskus tuntuvat tulevan samalta kirjoittajalta - samoja kielioppivirheitä ja hmmmm ei aina niin hyvää suomen kieltä. Olisiko vieraskielinen kirjoittaja tai tekstien tarkistaja asialla
- OK.
Kotisivuilta luin ja kyllähän Tapsa sai Jyväshovista(kin) hyvin myönteistä palautetta. Kiitettiin hienosta laulamisesta jne.... Pientä huomautettavaa oli vain bändin komentelemisesta. Siihen Tapsa harmi kyllä välillä syyllistyy.
- OK.
ps. opettele itse kirjoittamaan, kun olet niin tarkka toisten kirjoitusvirheistä. Se on Jyväshovi ei Jyvähovi.
- on pieni
OK. kirjoitti:
ps. opettele itse kirjoittamaan, kun olet niin tarkka toisten kirjoitusvirheistä. Se on Jyväshovi ei Jyvähovi.
maailmasi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683