Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jyväshovissa tai vaikka Rauhalahden keikoilla niin niistä kertomuksia kaipailisin. Mulla itellä alkaa olla jo sen verran pitkä aika (kolmisen kuukautta kohta) Tapsan keikasta ,että alkaa tulla jo vieroitusoireita ;) Ja vielä täytyis melkein pari kuukautta jaksaa odottaa ,että pääsen Tapsan keikalle, joka onkin sitten jo joulukonsertti :)
Keikkaraportteja on siksi kiva lukea kun voi eläytyä siihen tunnelmaan
Olis kiva jos...........
5
264
Vastaukset
- minna.
Mitä kuulumisia sen keikalta muka voisi olla. Samaa vanhaa ulinaa kuitenkin.
- R.A.K.A.S.
Ainakin Jyvähovista - nyt ei ollut parhaimmillaan. Muuten nuo kotisivujen palautteet joskus tuntuvat tulevan samalta kirjoittajalta - samoja kielioppivirheitä ja hmmmm ei aina niin hyvää suomen kieltä. Olisiko vieraskielinen kirjoittaja tai tekstien tarkistaja asialla
- OK.
Kotisivuilta luin ja kyllähän Tapsa sai Jyväshovista(kin) hyvin myönteistä palautetta. Kiitettiin hienosta laulamisesta jne.... Pientä huomautettavaa oli vain bändin komentelemisesta. Siihen Tapsa harmi kyllä välillä syyllistyy.
- OK.
ps. opettele itse kirjoittamaan, kun olet niin tarkka toisten kirjoitusvirheistä. Se on Jyväshovi ei Jyvähovi.
- on pieni
OK. kirjoitti:
ps. opettele itse kirjoittamaan, kun olet niin tarkka toisten kirjoitusvirheistä. Se on Jyväshovi ei Jyvähovi.
maailmasi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244