Minulla on vanha UPO teho lahtiska. Ongelmana on se ettei tule virtaa ts. virtavalo ei pala ja kone ei tee mitään. Olen mitannut katkaisijan se on OK. Sähkökin tulee katkaisijalle ja menee läpi, mutta sen jälkeen katoaa jonnekkin. Onko kellään ideoita???
UPO astianpesukone rikki
4
7283
Vastaukset
- huolto
saattaa olla poikki oven alareunasta, siitä kohdasta jossa johdot taittuu aina kun oven avaa.
Toinen todennäköinen on luukun lukon mikrokytkin. - Hanu
Koneen pohjalla on joissakin malleissa uimuri joka tunistaa jos pohjalle tulee vettä ja se sammuttaa virran. JOissakin taas on sienimäinen kosteudenilmaisin joka vanhuuttaan kutistuu ja alkaa johtamaan itsestään ja kone luulee että on kastunu ja sammuttaa virrat itseltään.
Miten mittasit katkasijan? Yleismittari saattaa näyttää jännitettä vaikka kytkin olisikin rikki sillä yleismittari ei kuormita. Kokeile mieluummin vaikka 100W hehkulampulla syttyykö se...- huolto
tulvasuoja, jota kosteuskytkimeksi kutsut, ei mykistä konetta kokonaan.
Jos se on sieni, merkkivalo palaa tietyissä kohtaa ohjelmaa, ja poistopumppu toimii koko ajan.
Jos on cylindan valmistama "upo", styroxi ainoastaan katkaisee vedentulon, ei muuta.
edelleen, luukun mikrokytkin tai johto poikki jostain. tai ohjelmakoneisto hajonnut kunnolla.
- Thunder
Morjens
Pesin eilen illalla ko. koneella astiat viimeisen
kerran. Meinasi syttyä kämppä tuleen. Oven yläreunassa tuli jonkinsortin oikosulku.
Valokaari alkoi sulattaa oven muoviosia ja käry oli paha. Tulipalo oli ilmeisen lähellä. Ystävällä kävi niin, että asunto paloi kokonaan astianpesukoneen sytyttyä tuleen. ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ PESUKONEITA PÄÄLLE VALVOMATTA!
Tee Se Itse- miesten kannattaa olla varovaisia kun korjailee sähkölaitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627