Jämti

Mozard

Meidän 3v uros Jämti on lopettanut haukkumisen kokonaan hirvimetsällä.
Edelliset syksyt menneet hyvin, nyt vain karkottelee ja jolkuttelee hirvien perässä jonkin matkaa.
Ei hauku. Mikä vikana?

4

870

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norjanharmaa

Sitten ei koirastasi hirvikoiraa tule sillä ei luonne "kestänyt" pitempään hirven haukkumista.

• KKK KVA

Terveydestä luultavasti kiinni jos on pelannut aikaisemmin. Eihän lähellä ole kiimassa olevaa narttua, sekin voi olla syynä.

• mestarin....

Käyppä ellun tykönä tutkituttamassa koirasi anaalirauhaset. Mun karhukoira piti juuri tuollaista peliä, kun oli rauhaset tulehtuneet. Aika helppo ja vaivaton operaatio on niitten poistaminen. Tikkien poiston jälkeisenä päivänä tulikin sitten jo viiden tunnin haukku. Ja sitkeyttä on sen jälkeen piisannu.

Kun katsot yleensä haukkuvaa koiraa tarkemmin, niin huomaat, että jokaisella haukahduksella myös peräpäässä tapahtuu lihaksissa liikettä. Lienee selvää, että ei paljon huvita haukkua, kun jokaisella haukahduksella perse sattuu tulehduksen takia oikein vietävästi.

Tulee vielä mieleen, että mitenkähän paljon on kehityskelpoisia koiria kuopattu anaalirauhasten takia, kun haukku ei ole luonnistanut??

• omistaja myös
        mestarin.... kirjoitti:

Käyppä ellun tykönä tutkituttamassa koirasi anaalirauhaset. Mun karhukoira piti juuri tuollaista peliä, kun oli rauhaset tulehtuneet. Aika helppo ja vaivaton operaatio on niitten poistaminen. Tikkien poiston jälkeisenä päivänä tulikin sitten jo viiden tunnin haukku. Ja sitkeyttä on sen jälkeen piisannu.

Kun katsot yleensä haukkuvaa koiraa tarkemmin, niin huomaat, että jokaisella haukahduksella myös peräpäässä tapahtuu lihaksissa liikettä. Lienee selvää, että ei paljon huvita haukkua, kun jokaisella haukahduksella perse sattuu tulehduksen takia oikein vietävästi.

Tulee vielä mieleen, että mitenkähän paljon on kehityskelpoisia koiria kuopattu anaalirauhasten takia, kun haukku ei ole luonnistanut??

Kun käyt lekurilla tarkistuttamassa anaalit, niin käske samalla katsoa ettei kurkussa ole tulehdusta tms. ei hauku jos kurkkuun sattuu,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      632
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe