Junttien, mulliturpien, "mattien ja teppojen", mitäänsanomattomien "demarien", markkinamiehiin uskovien, laumahenkisten, rajoittuneiden, pelkäävien, tyhmien, pallopäiden, päätänsä mäntyyn hakkaavien KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ ON WINDOWS.
Windows - junttien käyttöjärjestelmä
12
216
Vastaukset
- win win
Teet itsestäsi vain pellen mollaamalla niitä 90% maailaman tietokoneen käyttäjistä,jotka käyttävät windowsia.
- miksi.
>...maailaman tietokoneen käyttäjistä...
:D - 10%-ryhmäläinen
Sturgeonin laki: 90% joka asiasta on roskaa. Pätee myös ihmisiin: 90% ihmisistä on idiootteja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sturgeon's_Law
- P. Öhkiäinen
Tässä ollaan oltu jo vähän turhankin kilttejä Windows-käyttäjille. On aika sanoa suoraan, että tyypit jotka vuodesta toiseen lyövät päätänsä seinään blue screenien, fatal errorien ja haittaohjelmien sekasorrossa on aika kuvata oikeilla sanoilla. Kyse on todellakin säälittävästä lammaslaumasta jotka toistuvasti uskovat markkinamiesten jorinoihin "uudesta ja paremmasta Windows-käyttöjärjestelmästä".
SIIS TODELLA NAURETTAVAA NENÄSTÄVEDETTÄVÄÄ SAKKIA NÄMÄ WINDOWS-KÄYTTÄJÄT.- Windows käyttäjä
0 BSOD:tä Vistalla, 95:lla n. kerran päivässä, NT4 n. kerran kahdessa viikossa
Mikä on fatal error???
Viruksia olen joskus lataillut huvikseni mutta en ole kertaakaan asentanut edes kokeilumielessä.
Kyllä tuo W7 on varmasti parempi kuin tämä Vista mutta minulle se tulee vasta uuden koneen mukana sitten jossain välissä. - jussiv1
Windows käyttäjä kirjoitti:
0 BSOD:tä Vistalla, 95:lla n. kerran päivässä, NT4 n. kerran kahdessa viikossa
Mikä on fatal error???
Viruksia olen joskus lataillut huvikseni mutta en ole kertaakaan asentanut edes kokeilumielessä.
Kyllä tuo W7 on varmasti parempi kuin tämä Vista mutta minulle se tulee vasta uuden koneen mukana sitten jossain välissä.Ei ole ollut mulla yhtään fatal erroria win 98:n jälkeen.XP:ssä 0 blue screeniä,Vistassa 0 ja 7:ssa 0,eli onpa kauheasti.Blue screenit johtuvat usein viallisesta/epäyhteensopivasta raudasta,jos et sitä tiedä.Turha puhua paskaa siitä,että windows huvikseen blue screenejä väläyttelisi.
- Ex pentti fani nro.1
Oma loittominen windowsista ei ole johtunut oikeastaan mistään ed. mainituista syistä, lähinnä vaan siitä ubuntu on nopeampi ja saa hyviä ohjelmia ilmaiseksi, turvallisuus toki oli yksi syy mutta ei pääasiallinen.
- Wittgenstein
Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:
Oma loittominen windowsista ei ole johtunut oikeastaan mistään ed. mainituista syistä, lähinnä vaan siitä ubuntu on nopeampi ja saa hyviä ohjelmia ilmaiseksi, turvallisuus toki oli yksi syy mutta ei pääasiallinen.
...ja oli pakko kokeilla Linuxia. Kuin sattumalta tuttava suositteli Ubuntua ja tässä sitä ollaan pari vuotta oltu Ubuntun tyytyväinen käyttäjä. Tosin nyt olen Linux Mint -osiolla mutta hällä väliä. Yhtä hyviä molemmat.
- V.P. Lehto
...mitä pitäisi ajatella ihmisistä jotka vuodesta toiseen ovat valmiita kärsimään epävakaasta ja turvattomasta käyttöjärjestelmästä ja maksamaan vielä siitä älytön hinta. Olisiko heillä aika käydä esim. psykiatrin vastaanotolla?
- Vista_fani
Miten Vistassa saa aikaan BSOD:n ?
Viruksia olen huvikseni lataillut mutta en ole koskaan asentanut l. ajanut haittaohjelmaa.
Itsekseen ei ole koskaan tarttunut mitään. - Stroganov
Ääliöitähän ne ovat jotka virusimurikäyttöjärjestelmää kaiken tämän jälkeen vielä käyttävät.
- Windows
Stroganov kirjoitti:
Ääliöitähän ne ovat jotka virusimurikäyttöjärjestelmää kaiken tämän jälkeen vielä käyttävät.
"Ääliöitähän ne ovat jotka virusimurikäyttöjärjestelmää kaiken tämän jälkeen vielä käyttävät. "
Minkä jälkeen? Sen jälkeen kun kernel.org. linux.-org jne hakkeroitiin ja murrettiin samalla kun kukaan ei ole onnistunut vastaavaa microsoft.comiin? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793