Lempihokema?

Putkivalo

Onko sulla? Mikä??

Tässä meidän perheen:
Poika: Never gonna happen - (ei tule ikinä tapahtumaan)
Tyttö: Idiootti!
Kissa: Tänne se sapuska
Koira: Jee!

26

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ich bin...

      Poika 1: Kaupan kautta!
      Poika 2: Hyh, hyh!
      Tyttö: Vähäks epäreiluu!
      Minä: Siis häh!
      Mies: Sillälailla!
      Koira: Krooh ja pyyh!

      • Putkivalo

        Tehän olette paljon kiltimpiä kuin me :)) mun tämän päivän hokema taitaa olla painokelvoton.. Maanantai mikä maanantai :))


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        Tehän olette paljon kiltimpiä kuin me :)) mun tämän päivän hokema taitaa olla painokelvoton.. Maanantai mikä maanantai :))

        me ollaan kilttejä ja sopuisia ihmisiä...
        Ei edes maanantai saa hokemaan mitään painokelvotonta.
        Kivaa päivänjatkoa sulle!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        me ollaan kilttejä ja sopuisia ihmisiä...
        Ei edes maanantai saa hokemaan mitään painokelvotonta.
        Kivaa päivänjatkoa sulle!

        toivotuksesta, ja sullekin sitä samaa :)


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        toivotuksesta, ja sullekin sitä samaa :)

        sanoi mies, kun poika eilen auton lyttyyn ajoi.

        Maanantaista muodostui painajainen. Olkoon tiistai toivoa täynnä vai torstaiko sen olla pitää...siis häh?


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        sanoi mies, kun poika eilen auton lyttyyn ajoi.

        Maanantaista muodostui painajainen. Olkoon tiistai toivoa täynnä vai torstaiko sen olla pitää...siis häh?

        Mitäs pojalle kuuluu? Ja bonukset tietty paloi?

        Sovitaan että tiistai on toivoa täynnä, teidän perheellä on jo epäonnen-kiintiö täynnä tälle viikolle. Vai laitettaisko samalla koko vuodelle..


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        Mitäs pojalle kuuluu? Ja bonukset tietty paloi?

        Sovitaan että tiistai on toivoa täynnä, teidän perheellä on jo epäonnen-kiintiö täynnä tälle viikolle. Vai laitettaisko samalla koko vuodelle..

        mieli on murtunut, tietenkin. Muutamasta sekunnista oli kuulemma kiinni, ettei käynyt tosi huonosti. Enkeleitä matkassa siis.

        Viis autosta, viis bonuksista, kunhan poika on kunnossa! Nothing else matters!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        mieli on murtunut, tietenkin. Muutamasta sekunnista oli kuulemma kiinni, ettei käynyt tosi huonosti. Enkeleitä matkassa siis.

        Viis autosta, viis bonuksista, kunhan poika on kunnossa! Nothing else matters!

        koko perheelle :/ Hieno asenne asiaan sulla. Kyllähän sitä toivoo että lommoitta oppisi ajamaan, mutta joskus se voi olla tarpeellinen läksykin. Ehkä talvi menee nyt vähän ehjempänä :)


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        koko perheelle :/ Hieno asenne asiaan sulla. Kyllähän sitä toivoo että lommoitta oppisi ajamaan, mutta joskus se voi olla tarpeellinen läksykin. Ehkä talvi menee nyt vähän ehjempänä :)

        kova paikka tietenkin. Pisti taas miettimään, mikä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää.

        Kolhuilta ei kai voi välttyä, mutta josko tässä nyt olisi ollut kuitenkin ihan tarpeeksi tälle vuodelle. Lunastuskuntoon mällätty auto ei liikauta mua suuntaan eikä toiseen, moisesta en yksinkertaisesti jaksa stressata. Mä stressaan ihan toisenlaisista jutuista...

        Asenteestani ehkä heijastuu se asia, että mulle on merkitystä vain ihmisillä ( eläimillä)...


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        kova paikka tietenkin. Pisti taas miettimään, mikä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää.

        Kolhuilta ei kai voi välttyä, mutta josko tässä nyt olisi ollut kuitenkin ihan tarpeeksi tälle vuodelle. Lunastuskuntoon mällätty auto ei liikauta mua suuntaan eikä toiseen, moisesta en yksinkertaisesti jaksa stressata. Mä stressaan ihan toisenlaisista jutuista...

        Asenteestani ehkä heijastuu se asia, että mulle on merkitystä vain ihmisillä ( eläimillä)...

        just heijastui, että osaat suhteuttaa asioita, tavarat (kalliitkaan) ei ole niin tärkeät. Ja ettei tehtyä saa tekemättömäksi. Kaunis piirre ihmisessä.. On ihmisiä jotka suuttuvat kun huolestuvat, ja sitten alkaa läksytys :)


    • jussi hates jazz

      jokunen mieleen painunut;

      ei pysty...liian..., fifty-sixty,mitä paukkis...ei jazzia, ei jazzia... ;)

      tai ei se hääviä oo

      niinku just tänäänkin, on päiviä jolloin ei viittis vällyistä nousta

      tota onko teillä perheessä:

      pessimisti
      idealisti
      materialisti ja kulinaristi
      optimisti oo

      ja ???

      • Putkivalo

        isompi varasto :)

        Toisaalta kandee varmaan maanantaisin noustakin ja kärsiä, muuten menis taas tiistai ihan piloille :)

        Heh, muuten hyvin mutta tuo pessimisti taitaa vaan olla uhmakas.
        Minä: "vie roskat"
        Poju: "Never g......"

        Ite taisin olla vaan (mutta tänään vaan! Usko pois!) ärtsy akka. Ekan kerran kymmeneen vuoteen tuli v-sana ja useesti. Pitää vähän tsempata kun tontut kurkkii että se jou-man tulee oikean lahjan kaa :P


    • ...Sanos aina : Niin makaa kun petaa...
      Se pätee tänä päivänäkin,
      Mä meen nyt punkan pohjile tytön sanoin : Hanki elämä.
      Ja poika vastaa : Aidosti nou hätä.
      Mitä tähän voi lisätä kun * Ruttaa ja Puz* =)

      • Putkivalo

        Noista sun lasten jutuista voisi päätellä että tyttärelläsi on asiat kunnossa, ja pojalla... ehkä tulossa?

        Hyvä hokema myös se "ruttaa ja puz" :)) sitä samaa sulle!


    • elämä on

      Noh nää nyt ei oo sit kilteimmästä päästä, mutta

      minä: jumaleisson (koitan olla sivistyny)
      tyttö: voi helvetten (periaatteessa ei saa kiroilla)
      isä : no voi iperkelleen perkele (aito perisuomalainen hokema)
      sisko: terrrrve (no hän onkin sairaanhoitaja)
      kaveri : kenkkua (plääh...)
      toinen kaveri : arvaas mitä ? (tosi rasittava, aina joutuu kysymään että no mitä)
      kolmas kaveri : onko sulla kuule yhtään olutta ? (on tai ei tai ei leikisti oo)

      .. älkää opettako lapsille !!!

      • Putkivalo

        Noista jälkikommenteista tuli hyvät naurut :))) Ei voi tää päivä mennä pieleen, ei voi kun hymyilyttää...


    • Mysteriet

      No joo...
      Likalta tulee ainaki seuraavat, LOL, OMG, just, idiot, voi kyynel...
      sit yhdes me siteerataan kaikkia nähtyjä elokuvia näin; anna anna anna anna (Stuart Little), onko tämä valehtelevan lepakon naamataulu (Anastasia), sinä olet semmoinen sipsuttaja (Ariel), mikä se oli se kysymys (Helmiä sioille)...

      Poka sanoo vaan; ookke ja se on Walter

      Ukko-Kulta; kyllä rakkaani *nauraa*


      ...ihme huusholli !

      • Putkivalo

        Veikkaan vielä ettei ukko-kulta sano sitä sängyn alta :))


    • Tää kuuluu usein: Mulla on tylsäää.....

      Toinen hokee että LOL....EVVVK....VANHA JUTTU...(Tää siitä,ku mä luen lehistä uutiset ja murkku netistä.)



      Mitäs muuten Valoputkelle kuuluu? :)

      • Putkivalo

        Eikä tarvi taistella sivujen kanssa jotka leviää ympäri lattiaa. Vaikka lehden luku kohottaa kylläkin kuntoa, kun pitää juosta ympäri huushollia hakemassa missä ne helkkarin rillit taas oli :))

        Kiitos kysymästä, mitäpä tänne :) Valo on nyt puolihimmeellä kun maanantaina kipinät lensi exän kanssa duunissa :)) Siinä lensi pannu poikineen. Mielessäni vaan kylläkin, mutta lohtua sekin tuo. Että ihminen voi olla tyhmä ja jäädä töitä tekemään exänsä kanssa kun on eronnut... Hohhoijaa. Koska sitä kesälomaa taas sais :P

        Mitäs mii-sulle kuuluu? Raatamista ja raatamista?


      • Putkivalo kirjoitti:

        Eikä tarvi taistella sivujen kanssa jotka leviää ympäri lattiaa. Vaikka lehden luku kohottaa kylläkin kuntoa, kun pitää juosta ympäri huushollia hakemassa missä ne helkkarin rillit taas oli :))

        Kiitos kysymästä, mitäpä tänne :) Valo on nyt puolihimmeellä kun maanantaina kipinät lensi exän kanssa duunissa :)) Siinä lensi pannu poikineen. Mielessäni vaan kylläkin, mutta lohtua sekin tuo. Että ihminen voi olla tyhmä ja jäädä töitä tekemään exänsä kanssa kun on eronnut... Hohhoijaa. Koska sitä kesälomaa taas sais :P

        Mitäs mii-sulle kuuluu? Raatamista ja raatamista?

        Mä jo luulin,että on oikeesti lentäny pannut..:D

        Aika haastavaa se on varmaan exänsänsä kanssa olla saman katon alla...

        Miisulle kuuluu töitä ja nukkumista..Välillä luulotautia pukkaa ja sen semmosta..:))


      • Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

        Mä jo luulin,että on oikeesti lentäny pannut..:D

        Aika haastavaa se on varmaan exänsänsä kanssa olla saman katon alla...

        Miisulle kuuluu töitä ja nukkumista..Välillä luulotautia pukkaa ja sen semmosta..:))

        haastavaa. Ja tyhmää :)) ite oon valinnut joten...

        Tylsältä kuulostaa mii-sun elämä :))) vaikka nukkuminen on kivaa! Tuota pitäis muuten muistaa iltaisin klo 23:00... Meinasin jo sanoa että onneksi vaan luulotautia, mutta ei sekään taida kovin kivaa olla :) yhtä lailla niitä jännittää kuin oikeita sairauksia.


    • Faktaa on

      Pakko laittaa. Lempihokema menee suunnilleen näin: "Oi armas kaunokainen, kullanmurunen, tule hetkeksi sängylle". Jos tuota loitsua ei muista ei saa sapuskaa eikä sitten muutakaan:)

      • Putkivalo

        Se oli todellinen lempi-hokema :))) eikä sitä kyllä sovi lyhentää!


    • mnnnhhhuuuh

      moneen kertaan. Ihastun tyhmiin hokemiin. Niinku aika monet. Pahinta on kuunnella kun aikuinen mies lässyttää mitä on mutsiltaan oppinut eli koko sanavaraston ja eleet. Mies tarvitsee isän.

      • Putkivalo

        mainoksista ja sketseistä tulee varmaan suurin osa, elää aikansa ja loppuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe