Ei minulla ole runoaei vielä tänäänhuomennaKentiesPaitsi se yksi pieni juttuse missä on rakkausJokaisena päivänä
sähän oot se lööv ;)jep, jep jokaiselle päivälle, elämänmuoto, jokaiselle edes hivenen, pikkurillillinen ;)palanen kerrallaan, tykkäsin0ÄänestäKommentoi
oikea runomaakari !Ei muka runoa ??????? ;)Eikä se rakkaus niipienikää juttu ole ?Kiitos tästäkii. J0ÄänestäKommentoi
No ku ei vaan tullu mitään runoa... paitti noi muutama sana ku piti kirjottaa =)Kiitos0ÄänestäKommentoi
tiesinhän minä, ettei Mystikseltä runoa synny.Vaikka sarvella imis, ei irtoo sanaakaan =) Pienesti sen voi tehdä, kun osaa. Vai ei muka runo, höpöhöpö ja aamusia sinne. ' Paitsi se yksi pieni juttuse missä on rakkaus 'Se on ko karkki, paperiin kääritty mutta on sisälläaina kuitenkin jotain.0ÄänestäKommentoi
Eiks oo sukkelaa ku joskus vaan ei synny mitään, mut pakko silti jotain kirjottaa :oKuulehan Sie systeri - mie kiitän!!0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 6
Vanhimmat
sähän oot se lööv ;)
jep, jep jokaiselle päivälle, elämänmuoto, jokaiselle edes hivenen, pikkurillillinen ;)
palanen kerrallaan, tykkäsin
Ite oot oikee lööv =)
Kiitti
oikea runomaakari !
Ei muka runoa ??????? ;)
Eikä se rakkaus nii
pienikää juttu ole ?
Kiitos tästäkii. J
No ku ei vaan tullu mitään runoa... paitti noi muutama sana ku piti kirjottaa =)
Kiitos
tiesinhän minä, ettei Mystikseltä runoa synny.
Vaikka sarvella imis, ei irtoo sanaakaan =)
Pienesti sen voi tehdä, kun osaa.
Vai ei muka runo, höpöhöpö ja aamusia sinne.
' Paitsi se yksi pieni juttu
se missä on rakkaus '
Se on ko karkki, paperiin kääritty mutta on sisällä
aina kuitenkin jotain.
Eiks oo sukkelaa ku joskus vaan ei synny mitään, mut pakko silti jotain kirjottaa :o
Kuulehan Sie systeri - mie kiitän!!