Mitä olette syöneet tänään?

LäSkI_______

Tänään mulla oli sellainen ahmimis päivä. Mä söin puolpullapitkoo (ei voi olla totta) ja kolme KOLME riisipiirakkaa (huoh). Pidän parin päivän paaston, se lohduttaa. Helpottaa );

Kertokaas tekin.

168

8939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      syönyt yhtikäs mitään,enkä syökkään seuraavaan 2vk.

      • Jslflgngn

        Mun on pakko syödä kun vanhemmat vahtii, muuten en söis yhtään mitään tai ainakin paljon vähemmän

        Eilen söin joulukalenterista pikkusuklaan... vanhemmat pakotti syömää myös pikkusen suklaataja viel vähemmän piparia, et verensokeri nousis, sitten kaksi palaa ruisleipää, joiden väliin laitoin voita, salaattia, viipaleen juustoa ja ohuenohutta kinkkua... Kaduttaa mutta olin kipeenä ja treenannu nii pakko oli syödä kun olo oli niin hirvittävä ja vanhemmat huomas sen... ja sitten juomana vihreetä teetä ja hiukan kahvia, jossa rasvatonta maitoa.. Ainiin ja lasi rasvatonta maitoa
        Kokonaisuudessa kalorit 313.. Tuntuu liialta, vaikka yleensä syön enemmänkin..


    • ehkä tää tästä

      voi voi mä oon syöny.."joutunu" nyt syömään ihan liikaa viitenä päivänä. ihan kamala olo ja läski, tukeva, plösö... en tiiä ees mitä teen, kai tää askel kerrallaan tästä taas kaikki alusta uudelleen.
      mut joo tänään oli vielä ihan kamala päivä:

      aamulla söin puuroo ja kaks ruisleipää
      ja päivällä makaroonilaatikkoo :( ja sellasta salaattia jossa oli rasvasta juustoo...voi hemmetti
      sitten kahvi ja viineri, niinpäniin mikä plösö
      ja sitten 2 näkkäriä ja omena

      ja jos tänään oli kevyin päivä kaikista näistä viidestä niin ei hyvältä vaikuta. vajoan kohta massoineni maan alle

    • seew

      En vielä mitään.

    • fatfatterfattest

      Oon syöny 3 leipää, en muuta

    • ksksf

      Tölkin (1L) Juissi vadelmamehujuomaa. Eli 120 kcal.

    • fatgirll

      kuppi kahvia maidolla, 3 kuppia teetä maidolla yht 3 teelusik. sokeria, 4 meetvurstin palaa, leipä juustolla ja meetvurstilla............................popconia JA juustonaksuja JA pari salmiakkia.. :((((

      • MAKEUTUSAINETTA

        teehen tai kahviin kannattaa kyllä laittaa makeutusainetta, kun se on ihan kaloritonta...


    • namimannam

      n. 2dl erittäin kuitupitoista puuroa
      kahvia teetä vettä
      vitamiinit

      illalla vielä kasviskeittoa hieman.

    • eatinggg

      Aamulla tuli syötyä kaks leipää ja juotua lasi Coca-Cola Zeroa.

    • läskeinnnintheworld

      Yhyy oon ihan possu teihin verrattuna. Mutta mutta..:

      -Leipä (80 kcal)
      -Kaksi hapankorppua (66 kcal)
      -Yksi näkkäri (40 kcal)
      -Salaattia (40 kcal)
      -Kaksi kalapuikkoa (100 kcal)
      -Yksi peruna (60kcal)
      -Yksi ananasmurska purkki (120 kcal)

      Total: 500 kcal : ((. En saa syödä enään tänään.

    • mut vituttaa silti

      söin aamulla puuroo ja päivällä söin kanaa 200grammaa ja puolilautasta salaattia ja jälkkärks rasvatonta vaniljarahkaa.
      sit söin iltakahvin kans kääretorttupalan
      sit söin illalla joku 140 grammaa sipsejä ja ison lautasen vispipuuroa ja 3 luumua ja yhden omenan
      ÄHKY.. voi vee veeveeeeeeeeeeeeeeeee

      • uuuuuuuuuuuuu

        mut paastoon tän jälkeen kauan. Oon syöny kiinalaisessa ravintolassa chilistä härkää ja sitten karkkii. Mun ei tee mieli syödä, joten syömättömyys tuntuu mukavalta, en jaksa odottaa, että tulee taas nälkä!


    • hf

      ruisleipä (leikkeleellä), mehua, kahvia 4 kupposta, porkkana
      mehukeitto 2dl, porkkana
      kasvissosekeittoa n. 1dl & mehua

      n. 245 kcal

    • . . .

      ruisleivän puolikas(30 kcal)
      omena (50kcal)
      ihan vähäse kalakeittoa(150kcal)
      ruisleivän puolikas(30kcal)
      suklaapalanen(45kcal)

      • banjt

        3 kuppia mustaa kahvia, 5kcal
        kanakeitto 200g, 60kcal
        porkkana 65g, 18kcal
        mustikkakeitto 200g, 16kcal

        siin on tän pvän safkat. n. 100kcal (abc-dietilla olen)


      • ei vittttu
        banjt kirjoitti:

        3 kuppia mustaa kahvia, 5kcal
        kanakeitto 200g, 60kcal
        porkkana 65g, 18kcal
        mustikkakeitto 200g, 16kcal

        siin on tän pvän safkat. n. 100kcal (abc-dietilla olen)

        Ettekö te jumalauta itte tajua kuinka VITUN vähän te syötte? Jos haluatte näyttää hoikilta SYÖKÄÄ, jollette halua että viikatemies kolkuttelee pian ovelle. Siis MITÄ vittua? 100kcal päivässä? Tolla menolla kuolet todellakin pian, 1600kcal palaa päivän aikana SILTINKIN vaikka ette tekisi mitään, ja ne palaa kun ne pyörittää elintoimintoja ja entäs 100kcal päivässä ja tarvittaisi 1500kcal lisää, HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN.


      • Outous_
        ei vittttu kirjoitti:

        Ettekö te jumalauta itte tajua kuinka VITUN vähän te syötte? Jos haluatte näyttää hoikilta SYÖKÄÄ, jollette halua että viikatemies kolkuttelee pian ovelle. Siis MITÄ vittua? 100kcal päivässä? Tolla menolla kuolet todellakin pian, 1600kcal palaa päivän aikana SILTINKIN vaikka ette tekisi mitään, ja ne palaa kun ne pyörittää elintoimintoja ja entäs 100kcal päivässä ja tarvittaisi 1500kcal lisää, HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN.

        Ei, vain 1200 pitäisi palaa, vaikkei mitään tekisi, ja joillakin senkin kulutus saattaa olla muuttunut pienemmäksi epänormaalin syömisen takia. 1600 on aika tolkuttomasti.


      • Girlllll
        ei vittttu kirjoitti:

        Ettekö te jumalauta itte tajua kuinka VITUN vähän te syötte? Jos haluatte näyttää hoikilta SYÖKÄÄ, jollette halua että viikatemies kolkuttelee pian ovelle. Siis MITÄ vittua? 100kcal päivässä? Tolla menolla kuolet todellakin pian, 1600kcal palaa päivän aikana SILTINKIN vaikka ette tekisi mitään, ja ne palaa kun ne pyörittää elintoimintoja ja entäs 100kcal päivässä ja tarvittaisi 1500kcal lisää, HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN.

        Huvittaa nämä ihmiset, jotka väittää, että kaikkien kulutus on vuorokaudessa tuo 1600 kcal tai muu vastaava. Luulen, että suurin osa porukasta , joka tänne kirjoittaa, on todella pienikokoisia. Näiden hoikempien energiankulutus on huomattavasti pienempi kuin meillä normaalipainoisilla. Ite oon (noin) 165/55, eikä mun "peruskulutus" oo ku jotain 1300 kcal/vrk. Eli eipä montaa suklaapatukkaa voi syödä jos vain sohvalla makaa. Ja yllättäen nopeeta kertyy tuo yli 1000 kcal,vaikka söis ihan perusruokaa vaan... :/


      • eisairas
        Girlllll kirjoitti:

        Huvittaa nämä ihmiset, jotka väittää, että kaikkien kulutus on vuorokaudessa tuo 1600 kcal tai muu vastaava. Luulen, että suurin osa porukasta , joka tänne kirjoittaa, on todella pienikokoisia. Näiden hoikempien energiankulutus on huomattavasti pienempi kuin meillä normaalipainoisilla. Ite oon (noin) 165/55, eikä mun "peruskulutus" oo ku jotain 1300 kcal/vrk. Eli eipä montaa suklaapatukkaa voi syödä jos vain sohvalla makaa. Ja yllättäen nopeeta kertyy tuo yli 1000 kcal,vaikka söis ihan perusruokaa vaan... :/

        toi sun 1300 kcal "peruskulutus" tarkottaa sitä, että jos makaisit KOKO päivän sängyssä MITÄÄN TEKEMÄTTÄ ja MITÄÄN SYÖMÄTTÄ (syöminenkin kuluttaa energiaa) sulla kuluis tuo 1300. mutta koska kuitenkin istut, seisot, tod. näk. liikut ja ehkä saatat jopa uskaltaa syödä jonkun näkkärin, niin energiankulutus kasvaa. sinun mitoilla se on 1866 kcal jos kuljet töihin/kouluun autolla tai bussilla, etkä harrasta minkään näköstä liikuntaa. ja jos kuljet liikkuen töihin/kouluun tai liikut muuten tuo sinun "peruskulutus" nousee 2200 kilokaloriin.

        että jopa minun kokoset "hoikat" (159/46) saa syödä sen 1700 kcal AIVAN HUOLETTA.


      • -niinsevaanon-
        ei vittttu kirjoitti:

        Ettekö te jumalauta itte tajua kuinka VITUN vähän te syötte? Jos haluatte näyttää hoikilta SYÖKÄÄ, jollette halua että viikatemies kolkuttelee pian ovelle. Siis MITÄ vittua? 100kcal päivässä? Tolla menolla kuolet todellakin pian, 1600kcal palaa päivän aikana SILTINKIN vaikka ette tekisi mitään, ja ne palaa kun ne pyörittää elintoimintoja ja entäs 100kcal päivässä ja tarvittaisi 1500kcal lisää, HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN.

        Yhtä typerää on tulla tänne haukkumaan anorektikoita, varsinkin jos itteä ei kyseinen sairaus vaivaa. Sulla ei tekstistä päätellen ole todellakaan tietoa mitä on olla anorektikko. Ei sitä noitumalla paranneta. Menisit vähä ittees... Vaikeeta sitä on terveellisesti ruokaan suhtautuvan ymmärtää, miltä syömisongelmat tuntuu oikeesti. Ongelma kun on siellä taustalla ja anoreksia on sen oire. Ei sitä sillä hoideta että toinen huutaa vieressä että syö. Koita ymmärtää.


      • melkein terve
        -niinsevaanon- kirjoitti:

        Yhtä typerää on tulla tänne haukkumaan anorektikoita, varsinkin jos itteä ei kyseinen sairaus vaivaa. Sulla ei tekstistä päätellen ole todellakaan tietoa mitä on olla anorektikko. Ei sitä noitumalla paranneta. Menisit vähä ittees... Vaikeeta sitä on terveellisesti ruokaan suhtautuvan ymmärtää, miltä syömisongelmat tuntuu oikeesti. Ongelma kun on siellä taustalla ja anoreksia on sen oire. Ei sitä sillä hoideta että toinen huutaa vieressä että syö. Koita ymmärtää.

        Voin kertoa teille kaikille, että jos syötte tarpeeksi (ja voin 99% varmuudella kertoa että tarpeeksi tarkoittaa 1700-2500 kcal päivässä jokaiselle tähän keskusteluun osallistuneelle), ei liho. Eri asia on, jos on vakavasti alipainoinen. Silloin kuluttaa vähemmän, sillä se on elimistön suojamekanismi. Alipainoiset, jotka haluavat silti laihduttaa tai eivät halua nostaa painoaan normaaliksi=TERVEEKSI, ovat SAIRAITA, joiden täytyy kamppailla saadakseen terveemmän ajattelumallin.

        Itse olen ollut todella huonossa kunnossa, ja kaikki mitä söin, tuntui olevan liikaa. Hyvä, -niinsevaanon-, sinä sanot että anoreksiaa ei hoideta sillä lailla että toinen huutaa vieressä että syö. Olet oikeassa, mutta parantuminen onkin lähtöisin sairaasta itsestään. Ja voin kokemuksella kertoa että: ANOREKSIA EI PARANE SILLÄ ETTÄ VALITTAA OLEMATTOMAN SYÖMISENSÄ "LIHOTTAVUUTTA" NETTIKESKUSTELUSSA.

        Vahvistukaa, ihmiset! Te saatte päättää, teettekö elämästänne onnellista vai teettekö siitä helvetin. Se on rankkaa, mutta voin kertoa että valon puolella on suunnattoman ihanampi elää. Älkää antako periksi sille pakkomielteelle, joka käskee teitä laihduttamaan. Minä olen taistellut, jotta olen oppinut olemaan valehtelematta itselleni, ja sanon että ainoa tapa päästä irti tuosta pahasta olosta mikä teillä on, on syödä. Tarvitsette tahdonvoimaa, mutta toivon että ajattelette ensi kerralla kun laskette kaloreita tai olette aikeissa syödä vähän, mietitte minkä takia sen teette.
        Voin kertoa että paremman elämän toivossa se on tuhoontuomittu yritys, sillä jos ette taistele vastaan, se TAKAA teille hitaan ja tuskallisen kuoleman. Olen tosissani.

        MINÄ olen syönyt tänään aamiaiseksi ison kulhon muroja ja jugurttia, ruisleivän rasvalla ja juustolla, omenan,
        lounaaksi kaksi perunaa, punajuurisalaattia, tavallista salaattia, kaksi isoa kauhallista kalakuutioita, näkkärin rasvalla,
        välipalaksi Elovena-keksin ja omenan
        illalliseksi ison kulhollisen nuudelia, sweet chili -kastiketta ja kirsikkatomaatteja

        aion vielä syödä ison iltapalan. Ja saisin syödä vielä enemmän lihoamatta. Ja lopuksi sanon, että olen hoikka tyttö, joka liikkuu pari kertaa viikossa, mutta vaikken liikkuisi, söisin kuitenkin n. 5 kertaa päivässä 1800-2500 kcal. Tunnen itseni paljon onnellisemmaksi kuin silloin, kun näännytin itseäni kuten te.

        Minä ymmärrän teitä hyvin, ja siksi sanon että teillä on mahdollisuus tulla onnellisiksi. Mutta se ei onnistu jos yrittää samalla laihduttaa. Minä olen elävä esimerkki siitä, että laihduttamisen voi katkaista. Siihen tarvitsee tahdonvoimaa ja periksiantamatonta omien sairaiden ajatusten huomaamista ja kyseenalaistamista.

        Jos haluatte paremman elämän, tehkää kuten minä.

        Voimia!


    • Recovered

      kuppi muroja
      soijamaitoa kaksi lasia
      perunavelliä ruisleipä
      riisiä kevätkäärelyle
      ruisleipä
      juustokakkupalanen (mikä oli ihan sikahyvää)

      varmaan syön vielä jotain ehkä pari kuppia muroja tai emmätiiä miten on nyt nälkä. Jotenkin vaikeaa nykyisin muistaa omia syömisiään kun niihin ei kiinnitä huomiota. Kuhan vaan mutustaa nälkäänsä jotain.

    • läskipossu

      -omenamehua
      -riisiä
      -pari palaa kanaa
      -mandariini
      -salaattia
      näillä pääsin 500kcaliin mutta sitte löysin veljen huoneesta suklaata ja työnsin ne naamaan -.-'

      eli TÄNÄÄNKIN meni n.1000kcal tai ENEMMÄN!

    • voittanut anoreksian

      Söin aamulla puuroa, jossa rusinoita, kuivahedelmiä ja lakkahilloa. Myös ruispalat-leivän, päällä äiteen tekemää piimäjuustoa, pari siivua normijuustoa, kinkkusiivu ja kurkkua.
      Lounaana olikin perunamuusia ja 5 kalapuikkoa sekä säilökepunajuuria -kurkkua.
      Välkkäriksi banaani ja vaniljadanio.
      Toinen välkkäri olikin sitten omena.
      Sitten äskön makaroonilaatikkoa runsaasti, punajuuria ja kurkkua.
      Naminam, kylläinen olo. :)
      Viel vois ehkä illemmalla ottaa jotain jos hiukoo, välttämättä ei kun toi ruoka täytti oikein hyvin.
      En tunne syyllisyyttä, ihanaa että sain taas hyvää ruokaa syötyä ja kattamaan kulutukseni, on tänää tullu urheiltua kuitenkin.
      Toivottavasti muutkin pääsevät vielä tähän terveeseen ruuan nauttimiseen. :)

    • newiw

      aamulla:
      -omena
      -kuppi teetä ( makeutusainetta)
      -lasi marjalimpparia

      illalla:
      -kolme jalopenoa
      -pari vadelmapastillia
      -hieman maitoa

      Vanhemmat viemässä syömään intialaiseen eli toisinsanottuna pakottavat syömään jotain vielä, noh, kamalasti... Harmittaa kun oli sinänsä hyvä päivä tänään, ei hiomoja tai nälkää, jotka ovat yrittäneet nujertaa minua. Ikävä kyllä silloin astuvat kuvaan vanhemmat, ne ei tajua että tekevät mulle vaan pahemman olon:(

      • sald0

        3 ruisleipää & leikkeleet
        tomaattikeittoa
        mandariini
        porkkana
        kahvia kolme kuppia mustana
        fun lightia lasillinen

        kaloreita tuli n. 450. vesilinjalla mennään loppuilta.


    • -Mike-

      Te syötte niin naurettavan vähän.. Urheilen paljon ja syön paljon. Oon 185cm pitkä ja painan 84kg ja rasvaprosentti 9%, ikinä en oo ollu näin hyvässä kunnossa.
      Oon syöny tänään
      -Aamupalaks, 2 reilua lautasta kaurapuuroo, kolme lasia maitoo, omena, 250g maitorahkaa ja vitamiinit.
      -Lounaaks, jokapäiväinen perus 300g kanaa ja 2dl riisiä.
      -Päivälliseks, 2 lautasta karjalanpaistia ja perunoita ja taas 3 lasia maitoa.
      -Äsken söin toisen 250g maitorahkaa ja nyt odottelen iltapalaa...
      Päivän mittaan oon juonu 2 litraa vettä. (Poistaa liian suolan ruumiista)

      Te pelkäätte, että lihotte kun syötte puol pullapitkoa??! Mitä tää on? Sanon ihan suoraan, te ette liho vaikka söisitte kokonaisen, tai kaks. :D
      Alkakaa nyt ihmeessä liikkumaan.... Ei toi tollanen jatkuva huolehtiminen syömisistä oo mitään elämää.

      • -Mike-

        En tiedä paljon tossa on kaloreita teille kauhisteltavaks, mut tälläkään syömiselle ette lihois, joten miks kidutatte itteenne? Tulkaa sielt nälkälaaksosta takas ruuan äärelle. Ei se lihominen tapahdu samantien, saatte ahmia ihan huolella jos meinaatte lihoa. Koette iloisen ahaa-elämyksen.
        Tän päivän syöminen oli vielä pientä. Mul on salipäivinä proteiinishake jost saa päälle 1000 kaloria/annos kattamaan energiavajetta. Noita otan 2 per treenipäivä ja noiden lisäks sit syön reilusti = Enemmän kun tänään!
        Ajatelkaa nyt järkevästi, jos mä en oo noilla lihonu, niin ette te nyt mitenkään yhdellä pullapitkolla mihkään leviä. Liikkukaa ja syökää hyvin, eläkää elämäänne ja nauttikaa siitä. Joku päivä se vielä loppuu..

        PS. Kerran viikossa oikeutan ittelleni täydellisen mättöpäivän. Kerran laskin, että olin syöny yli 7500 kaloria ja vielä pizzaa meni jonon jatkeeks. :D


      • fionq
        -Mike- kirjoitti:

        En tiedä paljon tossa on kaloreita teille kauhisteltavaks, mut tälläkään syömiselle ette lihois, joten miks kidutatte itteenne? Tulkaa sielt nälkälaaksosta takas ruuan äärelle. Ei se lihominen tapahdu samantien, saatte ahmia ihan huolella jos meinaatte lihoa. Koette iloisen ahaa-elämyksen.
        Tän päivän syöminen oli vielä pientä. Mul on salipäivinä proteiinishake jost saa päälle 1000 kaloria/annos kattamaan energiavajetta. Noita otan 2 per treenipäivä ja noiden lisäks sit syön reilusti = Enemmän kun tänään!
        Ajatelkaa nyt järkevästi, jos mä en oo noilla lihonu, niin ette te nyt mitenkään yhdellä pullapitkolla mihkään leviä. Liikkukaa ja syökää hyvin, eläkää elämäänne ja nauttikaa siitä. Joku päivä se vielä loppuu..

        PS. Kerran viikossa oikeutan ittelleni täydellisen mättöpäivän. Kerran laskin, että olin syöny yli 7500 kaloria ja vielä pizzaa meni jonon jatkeeks. :D

        voin kyllä sanoo, että ainakin suurin osa meistä liikkuu kyllä aika reippaastikkin


      • MC Whatever

        Huomasitko että tämä on Anoreksia palsta? Anoreksia on sairaus eikä siihen tehoa tuollainen järki puhe. Vaikka tiedämme ettemme lihoa vaikka söisimme normaalisti, emme vain kykene syömää. Ei pysty ahdistaa kun laittaa jotain suuhun vaikka on nälkä, anoreksia on siis mielenterveyden häiriö joka aiheuttaa sitä että ei kykene syömään koska se aiheuttaa niin valtavaa ahdistusta.

        Kyllä minäkin haluaisin syödä normaalisti mutta en vain pysty. Ihan kuin yrittäisi hypätä2metrisen aidan yli eikä vaan pääse yli. tämä on todella hankalaa. Ja se miksi kirjoittelemme toisillemme mitä tänään on tullut syötyä on juuri sitä ahdistuksen purkamista jota tämä (hyvin vähäinenkin) syöminen meille aiheuttaa.

        Ja asiaan olen tänään syönyt yhden oivallus leivän oivariiilla ja jahti makkaralla sekä juonut kahvia maidon kera. Sitten myös join ED grl pullon (herkuksi). Kaloreita en enää laske eli sen verran olen paranemaan päin :D


      • kokemustaonhihhii
        MC Whatever kirjoitti:

        Huomasitko että tämä on Anoreksia palsta? Anoreksia on sairaus eikä siihen tehoa tuollainen järki puhe. Vaikka tiedämme ettemme lihoa vaikka söisimme normaalisti, emme vain kykene syömää. Ei pysty ahdistaa kun laittaa jotain suuhun vaikka on nälkä, anoreksia on siis mielenterveyden häiriö joka aiheuttaa sitä että ei kykene syömään koska se aiheuttaa niin valtavaa ahdistusta.

        Kyllä minäkin haluaisin syödä normaalisti mutta en vain pysty. Ihan kuin yrittäisi hypätä2metrisen aidan yli eikä vaan pääse yli. tämä on todella hankalaa. Ja se miksi kirjoittelemme toisillemme mitä tänään on tullut syötyä on juuri sitä ahdistuksen purkamista jota tämä (hyvin vähäinenkin) syöminen meille aiheuttaa.

        Ja asiaan olen tänään syönyt yhden oivallus leivän oivariiilla ja jahti makkaralla sekä juonut kahvia maidon kera. Sitten myös join ED grl pullon (herkuksi). Kaloreita en enää laske eli sen verran olen paranemaan päin :D

        Anoreksia on sairaus jos siitä itselleen sellaisen tekee. Ja miten se anoreksia sitten paranee jossei kukaan sano mitään?


    • mussusuussu

      Aamupala:

      HeVi Shot hedelmä & vihannes: 70 kcal
      Kahvia 2 kuppia: 5 kcal
      Juissi vadelmamehujuoma (ei lisättyä sokeria) 3 dl: 36 kcal

      Lounas:

      Fanta zero 3dl: 3 kcal (?)

      Päivällinen:

      Kurkkua 250g: 25 kcal
      Kahvia 3 kupia: 8 kcal

      Iltapala:

      (Ehkä jos tulee nälkä)
      Thai-pussikeitto 33g: 109 kcal

      Eli 147/256 kcal

    • erfaana

      kupin kahvia, yhden suklaapalan, pienen nokareen leipää.
      Aattelin kokeilla paastoo nyt ihan vaa juomisilla, kahvia, maitoa, vettä, teetä..
      kumminkin vähäkalorisia juomisia.

    • muhku_

      Pullollisen Pepsi Maxia (6kcal).

      Tarkoitus olisi tehdä jotain kanasettiä kohta. Sitä sitten luultavasti syön n. 200-300kcalin edestä.
      Ja jos illalla karkkihammasta kolottaa, niin pussillinen Nellie Delliesejä taikka askillinen Läkeroleja helpottaa ja kaloritkaan eivät pomppaa pilviin.

      • ikunenplösökkikö

        vettä, johon sekoitin 1 kasvisliemikuution. Samalla hommalla menty jo kolme päivää, paino lähti laskuun onneksi uudestaan. Paino oli 60 kg, nyt 57. Aion jatkaa, tällä tavalla ainakin vielä kolme viikkoa. Sen jälkeen jatkan omena ja porkkana- kuuria.

        ks. suosittelen tuota lihaliemi/kasvisliemi kuutio keittoa, 100 ml valmista soppaa on kaloreita tasan 5.


    • vitttttu

      aamu

      leipän puolikas (päälle kevyt meetwursti, kevyt sulatejuusto, kasvirasvalevite, 3kurkkuviipaletta)
      joku 140kcal
      Rasvaton Jogurtti (1dl) n. 60kcal

      lounas (koulussa)

      7-8 ihan pientä kalakuutiota (80kcal)?
      Salaattia (45kcal)R?
      Rasvatonta maitoa 1dl (30kcal)
      Näkkileipä (40kcal)

      äsken

      2 pullasiivuu (166kcal) KAUHEETA!
      9 annas-pikkuleipää (216kcal) JÄRKYTTÄVÄÄ!
      Maitorahkaa 1dl (60kcal)
      2rkl Mysliä (36kcal)

      NOIN 800 KALORIA ! -.- Onneks meen nyt tunnin päästä lenkille ja lenkiltä tulosta tunti niin aerobiciin.

    • Tahtoa

      AAMIAINEN:
      lepä täytteillä
      isoannos puuroa maidolla
      joguttia purkki
      täysmehua 3dl
      kahvia
      plussana isokarkki ja näkkärii

      LOUNAS
      risottoa 3-4dl
      salaattia desi
      kaksi leipää
      3dl maitoa
      jogurtti purkki

      PÄIVÄLLINEN
      4dl jauhelihakeittoa
      2 leipää
      3dl piimää
      omena

      välillä teetä

      ILTAPALA
      2 leipää täytteillä (aina kinkkua ja vihanneksi ja tietty rasvaa)
      3 omenaa
      2dl viiinimarjoja
      2dl mehua
      3dl jogurttia

      Haluaisin parantua ja yritän parhaani... Pitäisi syödä vielä hieman enemmän, mutta kyllä minä opin :)
      TSEMIÄ KAIKILLE

      • jenniiina

        kello on vasta 12:39 ja oon ehtiny syömään jo
        -mandariinin (keskikokoinen)
        -2 ruispalaa: beceliä 2tl, kalkkunaleikettä 2 siivua, 8 kurkkuviipaletta
        -elovena omena-kanelipuuroa 1tl sokeria
        -pepsi maxia 2 lasia

        aika possu olen...


      • jenniiina
        jenniiina kirjoitti:

        kello on vasta 12:39 ja oon ehtiny syömään jo
        -mandariinin (keskikokoinen)
        -2 ruispalaa: beceliä 2tl, kalkkunaleikettä 2 siivua, 8 kurkkuviipaletta
        -elovena omena-kanelipuuroa 1tl sokeria
        -pepsi maxia 2 lasia

        aika possu olen...

        2min meni ku kirjotin ton;D muahaha


    • porkkanadieetti

      yhden porkkanan

      ja kun tulen kotiin koulusta, syön lisää porkkanoita. enkä mitään muuta koko päivänä.

    • Normaalipainoinen :/

      Huvittaa nämä ihmiset, jotka väittää, että kaikkien kulutus on vuorokaudessa tuo 1600 kcal tai muu vastaava. Luulen, että suurin osa porukasta , joka tänne kirjoittaa, on todella pienikokoisia. Näiden hoikempien energiankulutus on huomattavasti pienempi kuin meillä normaalipainoisilla. Ite oon (noin) 165/55, eikä mun "peruskulutus" oo ku jotain 1300 kcal/vrk. Eli eipä montaa suklaapatukkaa voi syödä jos vain sohvalla makaa. Ja yllättäen nopeeta kertyy tuo yli 1000 kcal,vaikka söis ihan perusruokaa vaan... :/

      • tofuilija

        omena
        pari porkkanaa
        puolikas näkkäri

        äsken tofu-kasvispaistosta vähän liikaa :/ JA puolikas soijanakki

        kalorit 360 tosin pyöristän neljäänsataan


      • tofuilija
        tofuilija kirjoitti:

        omena
        pari porkkanaa
        puolikas näkkäri

        äsken tofu-kasvispaistosta vähän liikaa :/ JA puolikas soijanakki

        kalorit 360 tosin pyöristän neljäänsataan

        ainiin, 2 kuppia kahvia soijamaitotilkalla (joka ei muuten ollenkaan sovi kahvimaidoksi!)


      • normaali.
        tofuilija kirjoitti:

        ainiin, 2 kuppia kahvia soijamaitotilkalla (joka ei muuten ollenkaan sovi kahvimaidoksi!)

        Te kaikki ootte sairaita! Mul on oikeest anorektikkokaveri ja se on ihan kauheen näköne! Se aina pyörtyilee ja kaikkee toi on kamalaa!
        Miten jollain voi olla NOIN huono itsetunto???!!!


      • fjkki
        normaali. kirjoitti:

        Te kaikki ootte sairaita! Mul on oikeest anorektikkokaveri ja se on ihan kauheen näköne! Se aina pyörtyilee ja kaikkee toi on kamalaa!
        Miten jollain voi olla NOIN huono itsetunto???!!!

        ei kaikki johtu VAIN JA AINOASTAAN huonosta itsetunnosta...tiedoksi vaan


      • aija...
        fjkki kirjoitti:

        ei kaikki johtu VAIN JA AINOASTAAN huonosta itsetunnosta...tiedoksi vaan

        opettele kirjottaa...pliis


      • plku
        aija... kirjoitti:

        opettele kirjottaa...pliis

        ruisleipä, sämpylä, leikkeleitä, rahkaa, jogurttia

        kinkkukiusausta, vettä

        mysliä, rahkaa, jogurttia, pähkinöitä, omena, muutama karkki

        iso sämpylä, juustoa, kinkkua, kurkkua, omena, rahkaa, jogurttia

        Siinä se aterioittain, ja hyvin jaksoin näillä eväillä koulun sekä tanssitunnin.


      • kyllästynyttt
        plku kirjoitti:

        ruisleipä, sämpylä, leikkeleitä, rahkaa, jogurttia

        kinkkukiusausta, vettä

        mysliä, rahkaa, jogurttia, pähkinöitä, omena, muutama karkki

        iso sämpylä, juustoa, kinkkua, kurkkua, omena, rahkaa, jogurttia

        Siinä se aterioittain, ja hyvin jaksoin näillä eväillä koulun sekä tanssitunnin.

        Itelläni vähän samankaltaista, tosin syön pikkuaterioiden sijaan lautasellisen tai kaksi vähäkalorista keittoa, enkä laihdu mihinkään... Syönköhän liikaa?

        Aamulla puuroa pari kauhallista (elovenaa yht n. 3dl) pakastemarjoja
        Koulussa sienikeittoa n. 3 dl (61kcal/100g), vaalean leivän siivu (liikaa/100g) ja vähän porkkanaraastetta ja tomaattia
        Kotona kaksi omenaa, kanakasviskeitto (yht 180kcal) ja pari kuppia kahvia maidon kanssa.

        Vielä jumppaan tunnin tai puolitoista, kuten lähes joka päivä, enkä laihdu ollenkaan.

        Apua? Vähemmän kaloreita vai mitä pitäis tehä?


      • lulz

        tuskin makaat koko päivää sängyssä mitään tekemättä ja syömättä??

        kyllä se 1600 menee aika äkkiä rikki jos meinaat esim. istua, seistä ja syödä (eli kaikkea ihan normaalia).


      • minä :)
        lulz kirjoitti:

        tuskin makaat koko päivää sängyssä mitään tekemättä ja syömättä??

        kyllä se 1600 menee aika äkkiä rikki jos meinaat esim. istua, seistä ja syödä (eli kaikkea ihan normaalia).

        Vastaan nyt tähän, ku kännykällä ei oo sitä "uusi viesti" hommuu.
        Oon syöny:
        Aamupala: Elovena pikapuuro (vadelma) jossa 3 reilua rkl raejuustoa. Lisäksi 1 mandariini.
        Lounas; reilu annos spaghetti bolognesea, ja 3 dl spagettii.ja salaattii ja maitoo lasi.
        Välipala: lasi vettä ja 1 mandariini 2 dl luonnonjogurttia jossa 1/2 dl kauraleseitä.
        Päivällinen: 2 leipää oivariinilla ja kurkulla.
        Iltapala: 3 dl luonnonjogurttia, jossa 3 rkl raejuustoa kauraleseitä. Myös välipalapatukka.
        "Yöpala" leffaa kattellessa: 1 minisipsipussi


    • LepakkoXY

      Vedin aamulla ensin kanamunaa, lihapullia, nakkeja ja pekonia.
      Päivällä söin kanaa reilun annoksen
      Illalla vedin kaurapuuroa
      ja nyt vähän valkkista päälle

      Ja huomenna syön taas hyvin.

    • s

      Mä oon tänään syöny näin (onn 12 vuotta 162/36.5kg) Aamupala:Kaakaoo Ruoka:puolikas peruna ja hyvin vähän kastiketta näkkäri Välipala:5 keksiä (HYI!!!)

      • exanorektikko

        Omenakaurapaistosta, risottoa, kääretorttua...


      • Marskki
        exanorektikko kirjoitti:

        Omenakaurapaistosta, risottoa, kääretorttua...

        Tuoreen grapen mehu.
        Puolikas ananas ja paljon vettä. (Ajattelin antaa tänään nesteille kyytiä)
        Pitkä päivä vielä edessä ajattelin vihanneksia ja kevyt dietti smoothie vielä tänään. Suosittelen kokeilemaan noita kevyitä smoothieita, tehosekottimeen esim. tuoreen gapen mehu, desin verran maitorahkaa ja marjoja, tulee hyvä ja maukas aamu-väli-tai iltapala. ja korvaa makean himon. Ja sokeri tietty pois ;) Asiasta toiseen, pidättekö te koskaan/kuinka usein nesteen poisto päiviä? Itse pidän kerran viikossa ainakin päivän jolloin tiedän ettei tarvitse lähteä kotoa niin saa popsia ananasta ja vettä rauhassa ja juosta vessassa ja ah nesteille hyvää kyytiä.


      • *****
        Marskki kirjoitti:

        Tuoreen grapen mehu.
        Puolikas ananas ja paljon vettä. (Ajattelin antaa tänään nesteille kyytiä)
        Pitkä päivä vielä edessä ajattelin vihanneksia ja kevyt dietti smoothie vielä tänään. Suosittelen kokeilemaan noita kevyitä smoothieita, tehosekottimeen esim. tuoreen gapen mehu, desin verran maitorahkaa ja marjoja, tulee hyvä ja maukas aamu-väli-tai iltapala. ja korvaa makean himon. Ja sokeri tietty pois ;) Asiasta toiseen, pidättekö te koskaan/kuinka usein nesteen poisto päiviä? Itse pidän kerran viikossa ainakin päivän jolloin tiedän ettei tarvitse lähteä kotoa niin saa popsia ananasta ja vettä rauhassa ja juosta vessassa ja ah nesteille hyvää kyytiä.

        Pakko purkaa. Oon syöny tänää iha liikaa. Mietin että olisin saanu illalla vielä jotain mutta nyt on menny jo 1200kcal.....no kaiken järjen mukaan laihdun silti...mutta SILTI!!!!!!!!!! ahdistavaa. -.- pelottaa nyt koko ilta. Täytyy mennä lenkille ja lihaskunto harjoittelua. Inhottaa itsensä kun ei ole mitään jäntevyyttä pitää itseään kurissa.


      • namjam
        ***** kirjoitti:

        Pakko purkaa. Oon syöny tänää iha liikaa. Mietin että olisin saanu illalla vielä jotain mutta nyt on menny jo 1200kcal.....no kaiken järjen mukaan laihdun silti...mutta SILTI!!!!!!!!!! ahdistavaa. -.- pelottaa nyt koko ilta. Täytyy mennä lenkille ja lihaskunto harjoittelua. Inhottaa itsensä kun ei ole mitään jäntevyyttä pitää itseään kurissa.

        Puuroa, kaffee, viiliä2dl, mehua, leipä päällisineen, useita kauhallisia juustoista lasagnea plus vähä salaattia, 4dl maitoa, 2 leipää, leipä päällisineen, kaffea, jogurtti, jauhelihakeittoa useita kahallisia, piimää 5dl, 2 leipää, kiisseliä pari desiä, 2 leipää päällisineen, 2 omenaa, mustikoita ja jogurtti.
        Nam nam, hyvä normi päivä! Sain tehtyä kouluhommia, levättyä ja urheiltua :D Kohti normaalia elämää, lähellä jo ollaan! JES!


      • *****
        namjam kirjoitti:

        Puuroa, kaffee, viiliä2dl, mehua, leipä päällisineen, useita kauhallisia juustoista lasagnea plus vähä salaattia, 4dl maitoa, 2 leipää, leipä päällisineen, kaffea, jogurtti, jauhelihakeittoa useita kahallisia, piimää 5dl, 2 leipää, kiisseliä pari desiä, 2 leipää päällisineen, 2 omenaa, mustikoita ja jogurtti.
        Nam nam, hyvä normi päivä! Sain tehtyä kouluhommia, levättyä ja urheiltua :D Kohti normaalia elämää, lähellä jo ollaan! JES!

        NOillahan lihoo?


      • anoreksia pois
        ***** kirjoitti:

        NOillahan lihoo?

        tässä nyt on sitten se ihan totine lista mitä söin eilen kylläkin mut joka päivä suunnilleen sen verran
        pituutta 175 painoa 53kg (poika)

        aamiaiseks 2 weetabix, 2 leipää meetvurstil
        Koulussa välitunnilla:
        1.5litraa jaffaa ja dallaspitko
        koulun ruokalassa iso annos hernekeittoa ja 2 lasia maitoa, jälkiruuaks 2 pannukakkua (n 10x10 cm)
        Kotona illan mittaan meni se toinenki pullo jaffaa
        iltapalaks 4 leipää meetvurstilla ja kurkulla

        jepjep hankkikaa anorektikot hoitoa ei teidän perheet haluu mitää vitun salaattia mussuttaa ja ärsyttää varsinki se kun luulette olevanne niin helvetin kauniita. Teillä rinnat A kuppia jokasella ja ei ne siitä kasva, perseki sellane kuoppa vaan. En tunne yhtää miespuolista anorektikkoa kylläkään. Tosiaan koittakaa tehä sille jotain en ymmärrä miks vielä 2 kiloa tjsp pitäs pudottaa hankkikaa lisää 2 kiloa tisseihi älkääkä heittäkö sitä hukkaan. Teillä on tasan yks elämä maan päällä miettikää miten sen käytätte.


      • terveisin Lauta
        anoreksia pois kirjoitti:

        tässä nyt on sitten se ihan totine lista mitä söin eilen kylläkin mut joka päivä suunnilleen sen verran
        pituutta 175 painoa 53kg (poika)

        aamiaiseks 2 weetabix, 2 leipää meetvurstil
        Koulussa välitunnilla:
        1.5litraa jaffaa ja dallaspitko
        koulun ruokalassa iso annos hernekeittoa ja 2 lasia maitoa, jälkiruuaks 2 pannukakkua (n 10x10 cm)
        Kotona illan mittaan meni se toinenki pullo jaffaa
        iltapalaks 4 leipää meetvurstilla ja kurkulla

        jepjep hankkikaa anorektikot hoitoa ei teidän perheet haluu mitää vitun salaattia mussuttaa ja ärsyttää varsinki se kun luulette olevanne niin helvetin kauniita. Teillä rinnat A kuppia jokasella ja ei ne siitä kasva, perseki sellane kuoppa vaan. En tunne yhtää miespuolista anorektikkoa kylläkään. Tosiaan koittakaa tehä sille jotain en ymmärrä miks vielä 2 kiloa tjsp pitäs pudottaa hankkikaa lisää 2 kiloa tisseihi älkääkä heittäkö sitä hukkaan. Teillä on tasan yks elämä maan päällä miettikää miten sen käytätte.

        Kuuleppa.. kun se kaksi kiloa ei tule ensin tisseihin , vaan takamukseen, lantijoihin.
        Sehän olisikin kätevää , jos laihtuminen alkaisi alhaalta ylöspäin. Minäkin lopettaisin laihduttamisen siihen, kun vyötärö olisi hyvä , mutta tissit olisi vielä jäljellä.
        Lahtuminen menee vain niin päin, että ylhältä alas.


      • aasdasf
        terveisin Lauta kirjoitti:

        Kuuleppa.. kun se kaksi kiloa ei tule ensin tisseihin , vaan takamukseen, lantijoihin.
        Sehän olisikin kätevää , jos laihtuminen alkaisi alhaalta ylöspäin. Minäkin lopettaisin laihduttamisen siihen, kun vyötärö olisi hyvä , mutta tissit olisi vielä jäljellä.
        Lahtuminen menee vain niin päin, että ylhältä alas.

        mietin tässä vaan sitä että treenako ne vatsalihasliikkeet rintoja vai vatsaa?
        ei haittaa jos tulee 2kg anorektikon takamukseen hyvä vaan.
        ja jos ne vatsalihasliikkeet ei auta osta vaikka sellane tv shop tärinävyö avuks ja jos ei maha mee kuntoo nii hanki lääkäriltä apua.
        Mielestäni lapset jotka kärsivät anoreksiasta pitäis laittaa suljettuun laitokseen ja päästää ulos vasta kun tarpeeks suur rasvaprosentti, painoindeksi ja tarpeeks hyvä mielenterveys.
        "OIH OON NIIN KAUNIS" ei kovin moni ajattele teistä samoin, paitsi toiset anorektikot.


    • 89

      - peruna vähän ruskeakastiketta
      - pieni jauhelihapihvi
      - vähän salaattia valkosipulikastiketta
      - rasvaton maito

    • gdfgfggf

      Tänää kurkusta alas menny
      -puuro veteen tehtynä ½ omena
      -2 mukia kahvii
      -vähän pähkinöitä/siemeniä
      -nuudelipussi
      -rusileipä voilla ja metukalla

      hyi vittu mite paljo muute. On kyl iha turvonnu ja läski olokii..

    • joskus vielä terve?

      joo,
      2dl jogua,
      4 palaa tummaa suklaata,
      ei mit''n varsinaista ruokaa :/
      pitää vielä yrittää jotain tai sit ei...

    • viileäkuiskaus

      Söin tänään:

      - ananaspurkin
      - pari palaa vesimelonia
      - viinirypäleitä
      - vähän katkarapuja

      plus appelsiini mehua ja puolikkaan tuplan :(

      KATOTAAN, oonko huomenna aamulla LIHONU :O on sen verran täysolo, viinirypäleitä aika paljon tuli syötyä :( ilmotan tänne huomenn

      • bubbble

        ^tiedät itsekin ettei noista liho.


      • adiemerci
        bubbble kirjoitti:

        ^tiedät itsekin ettei noista liho.

        Tänään oon syöny liian vähän, 1200 kaloria. Mut huomenna tsemppaan. Jos parin päivän päästä en oo lihonnu kun meen taas ties kuinka monetta kertaa ravitsemusterapeutille, saan kuulla kunniani. En oo enää säästärillä, joten saisin popsia sen 1600 kaloria, että painoa tulis edes vähän.
        Onneks tavote onkin vaan kilo kuukaudessa, pysyy pää mukana.


    • vinkupää

      Aamu:
      - kahvi vitamiinit

      Lounas:
      - lasi maitoa
      - ½ lautasellista salaattia
      - kasvispihvi
      - n. ½ dl perunamuusia
      - sämpylä

      Päivällä n. 100 gr tummaa suklaata

      Illallinen:
      - ruispuuroa n. 3 dl
      - maitoa lasi
      - beceliä puurossa ja kuidukas-leseitä

      Vettä pitkin päivää.
      Oho, söin enemmän kuin aikoihin! Olen ylpeä tuosta suklaan syömisestä, vaikka onkin epäterveellistä, mutta kun kerran sen lahjaksi sain. Yleensä annan eteenpäin, mutta nyt visusti mahassa ja ahdistuskaan ei mahdoton. Harmittaa vain, kun tuli korvailtua muita aterioita sillä. :-/ No huomenna uusi päivä ja pakotan itseni nielemään jo aamusta asti kaikki listaani kirjatun. Minähän paranen!

      • cupcake___

        Hienoa että sait suklaan syötyä! Tsemppiä parantumiseen! :)


    • heiheikissa

      Aamupalan, aaah sokerihuurrettuja muroja. *______* Rakastan paranemista

    • millady

      Oon syöny vähän sipsiä, mysliä ja jogurttia, omenan ja konvehdin. Yht. 420kcal. Hyi, ihan liikaa. En syö enää mitään tänään.

      • ei tiedä

        3 tai 4 tölkkii limuu
        vähän makaroonilaatikkoo
        pähkinöitä (ehkä kourallinen)

        Ei tunnu missään! :'( haluun tuntee ees nälkää tai täyttä oloo mutta ei mtn! voi syyä leivän..


      • huyfhfg
        ei tiedä kirjoitti:

        3 tai 4 tölkkii limuu
        vähän makaroonilaatikkoo
        pähkinöitä (ehkä kourallinen)

        Ei tunnu missään! :'( haluun tuntee ees nälkää tai täyttä oloo mutta ei mtn! voi syyä leivän..

        3 ruisleipää
        parsakeittoa
        omenan
        porkkanan


      • ihan liikaa..
        huyfhfg kirjoitti:

        3 ruisleipää
        parsakeittoa
        omenan
        porkkanan

        -Koulussa pieni annos kanakastiketta ja 1 peruna
        -Lähes välittömästi koulun jälkeen lehtipihvi mummonmuusia
        -2 palaa mustikkapiirakkaa kinuskikastiketta
        -8 kaurakeksiä mustikkatäytteellä

        Iiik ja kellokin on vasta noin vähän :-D


      • essi123457
        ihan liikaa.. kirjoitti:

        -Koulussa pieni annos kanakastiketta ja 1 peruna
        -Lähes välittömästi koulun jälkeen lehtipihvi mummonmuusia
        -2 palaa mustikkapiirakkaa kinuskikastiketta
        -8 kaurakeksiä mustikkatäytteellä

        Iiik ja kellokin on vasta noin vähän :-D

        omenan
        2 appelsiinia
        mustikka jugurtti
        ruisleipä voi 1 tomaatti
        200g lohta
        muusia n. 1dl
        fetasalaattia iso keko

        illalla rahkaa ja marjoja


    • energiajuomaa!!

      tänään söin sämpylän, join light limppaa ehkä mukillisen, energiajuomaa 500ml(liian paha tapa), yhden wrapin, keksin, en muuta. Hirveen turvonnu olo niin kuin aina. Se johtuu kai liian epäterveellisestä( sokeripitoisesta) ruokavaliosta. En syö hirveesti edes kalorillisesti mutta turvotus iskee heti palasenkin jälkeen...

      • äliä

        Mä syön lähes joka päivä näin

        - Pari leipäsiivua, ei mitään päällä. Yleensä täysjyväruista, mutta joskus herkuttelen kauraleivällä.

        - 2 omenaa, mutta joskus tosin jopa 5 :/

        - 6 kuppii teetä, ilman mitään

        - Salaattia

        Illalla on aina huono olo, kun tuo tee on niin paha tapa, ja jonain päivinä tulee syötyä kamalasti, siis vaikka omenia tai leipää.


    • Immabe

      ..Olen 2 pientä perunaa ja pienen kalanpalan ja ananasta ( ei purkki! )
      Ja juonut vain puol pulloa ( n. 7dl. ) kevytjaffaa ( n. 14 kcal )
      Muuta en sitten syökkään enää , jos karkkia tekee mieli niin karkin :p

    • se_joka_paranee

      Aamu:
      Kaurapuuroa 3/4 dl (Hiutaleita)
      1 dl mehukeittoa (Sitä sokeritonta)

      Lounas:
      1 lautasellinen sienisoppaa
      1 ruiesleipä ja kalkkunaleikkele
      omena
      salaattia

      Välipala?:
      Subwayn kananrintasalaatti (salaatti, kurkku, tomaatti, rasvaton salaatinkastike, 2 juusto palaa)
      vettä

      Päivällinen:
      2.5 dl sienipastaa
      salaattia ja saalatinkastiketta 15 g
      parsakaalia
      perunapiirakka ja puolukkahilloa
      vettä
      light sorbettia

      Iltapala:
      paahtoleipä ja kalkkunaleikkele
      mehukeitto 1 dl
      muroja 1.5 dl
      omena

      Ja sit vielä 1.5 litraa kevyt ja vähäsuolaisia popcorneja leffan kans :))
      Ja kaloreita tulee about 1450 :))

    • tyhtö

      tännää syöny kuulkaas vaikkasun ja mitä!VARMASTI yli3000kcal ja voivoi kuinka hyvin voinkaan,eikä sen suuremmin tarkotus nostaa painoa ja oon tosi hoikka -mutta toki urheilen...!KOHTUUDELLA!.elämä on i-h-a-n-a-a-a... :)rohkeasti kaikki muutkin parantumaan ja syömään ja nauttimaan elämästä.kerran vaan elätte,älkää antako pirun viedä koko kättä,voittakaa se saatana,niin mäkin tein.

    • voihelvetti

      Miksköhän mä en laihdu yhtään vaikka oon syöny tosi vähän kahteen viikkoon. joko en mitään tai päivässä kolme näkkäriä tai yhden annoksen kevyttä ruokaa. paino ei vaan putoo??

      eilen mä söin siis:
      kanasalaattilautasellisen, en muuta

      tänään mä en varmaan syö mitään kun en näköjään laihdu yhtään, teimpä mitä hyvänsä!!!!!!!!!!
      nyt oon juonu kahvia 2 kuppia

      • elämää kohti

        Iso lautanen puuroa, jogurtti, leipä (ruispaloja tietenkin!) päällysineen, menua ja kahvia
        3 perunaa, kourallinen salaattia, kanakastiketta reippaasti( NAM itsetehtyä!) 2 leipää ja päällyset, maitolasi
        kahvit ja jäätelö
        hernekeittoa 1 lt, kourallinen salaattia, 2 leipää ja päällyset, lasi piimää
        jälkkäriksi: jogurtti ja omena
        Iltasilla vielä kunnon iltapala


    • katuukokoikänsä

      Aamulla kolmisen desiä kaurapuuroa 2tl hillon kera.
      Aamupäivällä noin puolikas vuoallinen makaronilaatikkoa, siihen perään puolikas laatikollinen jäätelöä (carte d'or)
      Jokin aika myöhemmin pussillinen nuudeleita
      Sittemmin vielä kaksi pussia lisää nuudeleita
      Lopuksi vielä hyvin suurikokoinen itsetehty leipä runsaalla voilla ja juustolla.
      Jossain välissä söin yhteensä myös neljä omenaa.

      Kaduttaa, hävettää ja oksettaa vieläkin, vaikka on tuotakin halua tullut helpotettua.

      • happy---

        aamu:
        puuroa 2dl maitoa 1dl, sokeria 2tl, mustikoita 4rkl,
        jugurttia 2dl, cashewpähkinöitä 3rkl, nallekaurahiutaleita 1rkl

        lounas:
        salaattia (jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, ananasta, tomaattia)
        raejuustoa 2rkl

        välipala:
        omena

        päivällinen:
        2 ruispalaa beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua
        omena

        iltapala: 2 ruispalaa beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua
        jugurttia 2dl,

        yöpala:
        2 näkkileipää beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua ja paprikaa

        kaloreita yht. 1300


      • vdbrtry,u.
        happy--- kirjoitti:

        aamu:
        puuroa 2dl maitoa 1dl, sokeria 2tl, mustikoita 4rkl,
        jugurttia 2dl, cashewpähkinöitä 3rkl, nallekaurahiutaleita 1rkl

        lounas:
        salaattia (jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, ananasta, tomaattia)
        raejuustoa 2rkl

        välipala:
        omena

        päivällinen:
        2 ruispalaa beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua
        omena

        iltapala: 2 ruispalaa beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua
        jugurttia 2dl,

        yöpala:
        2 näkkileipää beceliä 2tl, pippurikinkkua ja kurkkua ja paprikaa

        kaloreita yht. 1300

        join pienen pirtelön, söin neljä leipää, suklaalevyn, join mehua ja söin viiliksen.


        Ja en ole syömishäiriöinen, tulin vain huvikseni kertomaan (:


      • jananaa
        vdbrtry,u. kirjoitti:

        join pienen pirtelön, söin neljä leipää, suklaalevyn, join mehua ja söin viiliksen.


        Ja en ole syömishäiriöinen, tulin vain huvikseni kertomaan (:

        225 g maitorahkaa
        1 dl ruishiutaleita
        10 viinirypälettä

        Proteiinia lihaksille, kuitua suolelle, vitamiineja mielle, näillä pärjää! Ja ihan normaalipainoinen olen 161/48 kg.


      • vgftyuhiyuty
        jananaa kirjoitti:

        225 g maitorahkaa
        1 dl ruishiutaleita
        10 viinirypälettä

        Proteiinia lihaksille, kuitua suolelle, vitamiineja mielle, näillä pärjää! Ja ihan normaalipainoinen olen 161/48 kg.

        söin n about 80 grammaa italian salaattii aamul enkä syö muuta tänää enää, huomen sama juttu


    • jeiiij

      13:00:
      - kurkku, 330g 33kcal
      - 2 tomaattia 40kcal
      - näkkäri 30kcal

      19:00:
      - kurkku 40kcal
      - paprika 30kcal

      Aamulla olin tunnin aerobicissä, jonne pyöräilin (2x5km) kaloreita paloi 900 sykemittarin mukaan., eli kivasti miinuksella ollaan. :)

      • anskukka---

        aamulla: mysliä, luonnonjogurttia,marjoja, kahvia rasvattomalla maidolla
        päivällä: kanaa, salaattia jossa hedelmiäkin, lasi rasvatonta maitoa, 2 täysjyväleipää margariinilla
        reenin jälkeen lasi rasvatonta maitoa
        illalla: rahkapurkki kevyt mustikkakeitolla
        light mehua kahvia rasvattomalla maidolla muutama kuppi

        Salilla paloi 800 kcal.

        Olen normaalipainoinen ja laihdutan. Pitkän aikaa elin 800 kalorilla mutta kokeilen nyt lisätä ruokaa. Jotenkin ollut ahdistava tunne tuntea itsensä niin täydeksi kun pari päivää syönyt enemmän. Mutta kai optimaalinen tilanne olisi se, että liikkuu paljon ja syö vähän enemmän kuin se että yrittää olla syömättä jolloin menettää lihaksensa. Ja niitä en haluaisi menettää enkä terveyttäni.


    • -....-

      Itseasiassa tänään en mitään. Nestettäkin mennyt hyvin vähän, vain noin puoli litraa vettä. Mutta eipä tänään ole tullut liikuttuakaan kuin kouluun ja takaisin pyörällä (yht. n. 10km) ja kävin rullaluistelemassa vaan ehkä jonkun 6km. Vettä aion kyllä vielä juoda, kun on jäänyt tänään vähälle.

      • paasro

        Oon paastolla. vesilasi päivässsä! Pitää vielä olla pari päivää. Olen ollu jo kaks. :)


      • hyveeee
        paasro kirjoitti:

        Oon paastolla. vesilasi päivässsä! Pitää vielä olla pari päivää. Olen ollu jo kaks. :)

        jugurtti ja leipä päällisineen

        4 lihapullaa, fetasalaattia,porkkanaraastetta

        omppu ja bansku

        2 fanipalaa


    • oonläskioikeesti

      aamulla : ruileivän 95 ckal
      päivällä salaattia jossa oli kanaa :(( äiti pakotti :( tää on hirveetä , mut ööö alle 300 ckal ?
      illalla banaanin 100ckal

      eli jotai 500 ckal -.-'

      • tahto parantua

        puuroannos, leipä leikkelein, kahvia mehua ja jugurttipurkki
        peunoita ja lihapullakastiketta, leipä leikkelein, salaattiannos, leipä, omena
        puuroannos, leipä, jogurttipurkillinen, kahvia
        lohikeittolautanen, leipä, omena
        mehua, 2 leipää, 2 omenaa, jogurttia noin 4dl :)

        mutta kylläpä tänään oli harkat, rullaluistelin ja kävin uimassakin kolmesti. Olo on hyvä.
        Anoreksiaa sairastan, mutta yritän parantua! Haluan kiinni elämään, kokemuksiin ja nauttia elämästä.


    • bääpää

      sämpylä
      muutama pastilli
      2 kaljaa


      PERKELE MIKSEN VAIN OSAA? Pakko syödä huomenna kunnon ruokaa, vaikka kuinka tuntuisi turvonneelta sialta. Ja kuka pässi alkaa juoda maanantaina?

      • tinkerbelle

        porkkanan, omenan, päärynän ja wokkia. olen syönyt viikon ajan joka päivä alle 500kcal näkyy jo vaa'as :) painoin aamul 42,1kg ja pituus on 160 cm


    • Eskimomuru

      2 ruispalaa (juustoviipaleet molempien päällä)
      1 kahvikupillinen
      n. 2l funlightia
      n. 1dl täysjyväspagettia ja kaksi broileripyörykkää

      Ja kohta lähden juoksulenkille. Lähteepähän kilot tippumaan..

      • läskimoosess

        ny on vasta aamu ja oon syöny jo:

        2 jälkiuuniruisleipää (150kcal)
        1 näkkäri (35kcal)

        leivänpäälliset: 10 saunapalvi leikettä ömöm 6 kertaa 10: 60 kcal, 7 juustosiivuu: 150kcal tomaattii und kurkkuu

        1 porkkana: 25kcal
        1 omena: 60kcal

        kaffee 3 isoo kuppii

        huoh. oon 169cm ja painan 61kiloo. Ärsyttää olla näin läski. Paastosin viime kevään 2 viikkoo ja laihuin melkee 9 kiloo. Painoin sillo 55 kg. Ny on painoo tullo lisää kesän jälkee vitun 6 kiloa. Siis HITTO :D
        nojoo, äh rakastan ruokaa. :)


      • jasssyyykka
        läskimoosess kirjoitti:

        ny on vasta aamu ja oon syöny jo:

        2 jälkiuuniruisleipää (150kcal)
        1 näkkäri (35kcal)

        leivänpäälliset: 10 saunapalvi leikettä ömöm 6 kertaa 10: 60 kcal, 7 juustosiivuu: 150kcal tomaattii und kurkkuu

        1 porkkana: 25kcal
        1 omena: 60kcal

        kaffee 3 isoo kuppii

        huoh. oon 169cm ja painan 61kiloo. Ärsyttää olla näin läski. Paastosin viime kevään 2 viikkoo ja laihuin melkee 9 kiloo. Painoin sillo 55 kg. Ny on painoo tullo lisää kesän jälkee vitun 6 kiloa. Siis HITTO :D
        nojoo, äh rakastan ruokaa. :)

        söin aamulla puuroa sitten päivällä ison annoksen perunamuusia ja kalaa sen jälkeen geishan suklaalevyn ja iltapalaksi vois syödä vaikka leipää ja kaakaota


    • MC Whatever

      tänään tuli syötyä tavallista enemmän. mies oli tehnyt omenapiirakkaa niin olihan sitä pakko syödä ettei murulle tuu paha mieli :) Söin sitä aika paljon. Mutta välillä näin ei yksikerta lihota :)

      • paranemaan_päin

        Heip,

        Olen osastohoidossa toista kuukautta. Kello näyttää 9.15 ja vatsassa on NORMAALI aamupala, enemmänkin olis voinut olla nyt kun vatsa alaka tottua ravintoon :) Hyvä on olla. Ruoka tekee ihmeitä.

        Aamupala siis syöty:
        2dl kaurapuuroa
        näkkäri ja tumma vuokaleipä
        päällysteet; 2 leikkelettä, margariinia, vihanneksia
        kuppi kahvia

        Lounas tulee kahdeltatoista; M-koon annos(perusruokavalio), lisäksi leipä margariinilla ja lasi maitoa.

        Sitten välipala: hedelmä

        Päivällinen; Kuin lounas

        Iltapala: 2 leipää päällyksillä(leikkele, vihannekset), kuppi teetä

        2. iltapala: jogurtti ja hedelmä

        :) Ja nämä määrät ovat siinä hilkulla, että pysyykö paino samassa vai laskeeko! Ihminen saa syödä! :) Ruoka ei mene takapuoleen, poskiin tai alleiksi käsivarsien alle suorinta tietä, muistakaa se, ja nauttikaa elämästä.


    • mää vaan

      tänää syöpöttelin puolikkaan ruisleivän, vähän voita, juuston, sit pikkusen tölkin simpukoitaxD ja pari ranskalaista ja puoltoista pientä mustekalarengasta. vielä yhen ompun söin. ja aikas paljon tuli popsittua.

    • rakastaitseäsi

      aamupala: 1.5dl kaurapuuroa, 150g päärynä, kahvi 3,3dl
      välipala: 150g mämmiä ja 2 rkl vanilja kastiketta
      vähän ajan pääst kahvi 2dl ja puolikas dallas pulla 100g
      lounaaks söin täytetyn sämylän uunissa lämmitetyn, sämpylä paino 150g, väliin juustoa,kinkkua ja kalkkunaa kasvikset
      välipalaks: 150g maitorahkaa, omena 200g , päärynä 150g ja 10 tummaa viinirypälettä.
      illalla tuli sitten syötyy vähän tuhdimpi iltapala:D ~ 1.5dl kaurapuuroa, 2 ruisleipää voilla, kalkkunalla ja suolakurkulla, omena 200g , 2dl mansikka jogurttia. :) Tähän malliin syön päivittäin ja mitat 165cm 42kg enkä ole koskaan mtn syömishäiriöö sairastanut, syön monipuolisesti ja suht koht terveellisesti, ärsyttää kommentit painosta kun ei lihavillekkaan huomautella et vitsit ku oot läski niin ite joutuu kuunteleen et hui ku oot laiha-.- mut oon yrittänyt pitää muitten kommentit omas arvos. jotkut on vaan luonnostaan laihoi ilman syömishäiriöö. itsetuntoni on hyvä ja ei tarvetta laihduttaa ole ollut koskaan, enkä lihoakkaan millään meinaa sekä terve olen ja näin ollen miksi muuttaa itseään vain muitten mielipiteiden takia?

    • mäoonläski

      moi oon syönyt siis tänää kokonaisen ruisvarrasleivänpalan sellasen pyöreän ison n 150kcal ja pieni sivaus luomukirnuvoita siin päällä, ja kipparijuustopaloja 3kpl yhteensä, yhteensä 200kcal, (joo liikaa tiiän!) ja 2 lusikallista luomukaurapuuroa pakastemarjoilla makeutettu stevia-jauheella ei siis sokrua ja stevia on kaloriton eikä oo makeutusjauhe, noin 60kcal puurossa, ja teetä ilman hunajaa koska hunajas liikaa kaloreita ja söin sit jo eilen teen kaa. eli tee 0kcal. Gojimarjoja muutaman raakakaakaota muutama murunen noin 50kcal.
      omena 60kcal. raejuusto 50g noin 30kcal.
      tässä on jo 570kcal joten eipä tarvi paljoo tänää enää syödä,
      ehkä myöhemmin pakastevihanneksia ja tonnikalaa niihi menee jotai 250kcal yhteesä joten ainaki alle 1000kcal jää tänää ku en vetele tota hunajaa 1/2 purkillista niiku eile, en siis eile syöny ku hunajaa ton 200g. joo sain 700kcal pelkästä hunajasta eile vaikken muuta syöny..
      älkää vi****uilko kiitos tää on mun ongelma ku en osaa olla syömättä ja musta tulee todella läski ku jatkan näin.
      oon jo läski, oon jotain 170cm ja paino jotain 50kg. hyi helevetti mite läski mä oon ja vaan syön ja syön kokoajan!!!

    • sahjkl

      kaurapuuroa
      1 täysjyvävehnätortilla, jossa vähän papuja ja salaattia
      4 kasvispyörykkää
      quinoaa
      2dl jukurttia
      1 kpl 25g pala ruisleipää

    • Minna19881

      klo. 7.00 Puolikas banaani ja kahvi.

      klo.13.30 Omena
      Purkki mehukeittoa.

      klo19.00 100g tonnikalaa ja kurkkua.

    • fatsoana

      Aamulla:
      - Rasvaton mansikka-vanilja jugurttipurkki 200g (80kcal)
      - Omena (40kcal)

      Päivällä:
      - 2 vesimelonipalaa (noin 60kcal)
      - Rasvatonta mansikka-mustikka jugurttia noin 150g (60kcal)

      ^yhteensä noista tulee siis noin 240kcal :P

    • kisse x

      tänään onneksi vasta lusikallisen marjapiirakkaa - seki pitäs nyt mennä kuluttamaan. :/
      mutta eilen ;

      klo 12 : rasvatonta vaniljayogurttia leseillä, n. 50 kcal

      klo 18 : 2 kasvispihviä (yhdessä 30 kcal), kurkkua ( n. 7 kcal), puolikkaan porkkanan (n.15 kcal), yhteensä siis 82 kcal

      klo 23 : sallin itselleni kerrankin teetä HUNAJALLA, n. 17 kcal

      = noin 149 kcal. liikuntaa tuli 9km kävellen, sitten tavalliset vatsalihaksen, x-hypyt ym. ja 10 min hyppynarun hyppimistä.

    • painis

      kaloreita riittää
      Sörs lälä ja sillee

    • Mylmerina

      Oon syöny ihan liilaa
      Aamu
      Leijona muroja (n.200 cal)

      Päivälla koulussa
      N. 10 semmosta kohtalaisen pientä aurajuusto kasvis nappia

      Koulun jälkeen lisää leijona muroja (n.140 cal)
      Kolme pientä suklaa palaa (vaikee arvioida oisko jotain 50 cal kappale?) 4 domino super keksiä (79 cal kpl) ja yli puolet juustonaksu pussista (koko pussi 550cal) oon niin huono! En halua edes laskea monta kaloria toi on!
      Ps oon 13v 157 cm ja 44 kiloa

    • en niin mitään

      en mitään 24 tuntiin. nyt kyllä syön perunalastuja (minä en sairasta anoreksiaa. mulla on vain välillä vuorokauden tai kahden syömislakkoja koska ei vaan ole nälkä.)

    • Läskistyy

      Mä olen sitten varmaan joku hirvee possu... Tälläin aion syödä tänään:

      Aamupala:
      2 dl kaurapuuroa
      1,5 dl mansikoita
      teetä

      Lounas:
      2 perunaa
      1 dl makkarakastiketta
      salaattia
      2 dl piimää
      1,5 dl hedelmärahkaa

      Välipala:
      muffinssi
      1 suklaa pala
      teetä

      Päivällinen:
      3 dl kalakeittoa
      2 dl piimä

      Iltapala:
      2 dl normaalia maustettua jogurttia
      1 leipä juustolla ja margariinilla

      Lihonkohan kauheasti? Kuinka nopeasti? :((

    • 565654

      omena, jogurttia, maitoa, ruisleipä (tietysti ilman margariinia)

    • käkikukkuubit

      kai te huamasitte et tää on 4 vuotta vanha keskustelu ?; D

    • sdgh.lkjh

      Leivän ja vähän muroja
      Koulussa: perunan ja vähän kastiketta
      Kotona kolme ruisleipää

    • asdfghjklöä

      puolikkaasta ruisleivästä puolikas
      kahvi

      2 minitomaattia
      3 dominokeksiä (hyi)
      kaakaon

      keksit oli liikaa, mutta ihan ok päivä

    • ihan_ok(:

      -170g light mustikkakeittoa 17kcal
      -75g kurkkua 8,2kcal
      -3dl sitruunavettä 1,5kcal
      -6 purkkaa 12kcal

      yhteensä 38,7kcal

    • Slippingbacktopast

      Aamu:
      1 rieska ja kinkkua, (ei margariinia)
      Lounas:
      1 pinaattilätty (oli pakko)
      Salaattia
      Päivällinen:
      Porkkanalaatikkoa
      Kalkkunaa
      Salaattia
      Persimon rahkaa :((((
      4 (???) suklaakonvehtia

      800-900 kcal
      Jäi kyllä iltapalat syömättä kun ei ehdi tänään lenkillekkään (suunnitelmana oli syödä

    • syomab

      jugurtti kauraryyneilla 4 korppua( 1 dl viinia kokakolaa vahan .salaatti kanalihaa..2 keksia hedelmia omenan 4 satsumaa..eli oon syonny..

    • Haluanollanormaali

      Aamupala klo 7; 2 viipaletta jälkiuuniruisleipää 2 paksua siivua 17 % juustoa kurkkua ja paprikaa, pari kuppia teetä

      Lounas klo 11; 1/2 lautasellista salaattia, 1/4 täysjyväluomuspaghettia, 1/4 soijabologneesia, kaksi lasia vettä

      Välipala; omena, 1 viipale jälkiuuniruisleipää 1 siivu juustoa

      Päivällinen klo 17:30; itse tehtyjä falafeleja öljytilkassa paistettuna, pakaste kpp:ta, kaksi lasia vettä

      Iltapala klo 21; 1 dl turkkilaista mustikoita 1 rkl pellavansiemeniä, pari kuppia teetä

      Varmaan 1500 kcal. Liikuntana koulumatkat pyörällä.

    • Jormakassi

      Tänään tuli syötyä paahtoleipä ja... kaivinkone, naapurin auto, boeing 747, kaverin puhelin, kirjahyllyn, pari kirjaa, panssarivaunu, limutölkki, kultainen vessanpönttö ja 50 mutteria

    • fasiuojay349872

      Voi veljet mitä mä en syöny! (söin) Jonkun verran kiviä, pari tykkiä, viis hampurilaista, tietokoneen, Bill Gatesin, 14 kiuasta, naapurin auton, naapurin 50 vuotta vanhan keinutuolin ja paahtoleipää.

    • Senappi

      Yritän parantua ja tänään vasta aamupala syöty. Se sisälti:

      -3dl puuroa (1dl hiutaleita, 3dl vettä)
      -viili
      -omena
      -suklaakalenterin suklaapala
      -2 kuppia kahvia

      Lounaaksi ajattelin syödä eilen tekemääni broilerikiusausta ja porkkanaraastetta. Kiusausta aion ottaa n. puoli lautasellista ja puolet lautasesta kasviksia. Lisäksi ihanaa joululimppua ingmariinilla ja kalkkunaleikkeellä. Voisin myös ottaa yhden piparin tai esim. konvehdin.

      Välipala: En tiedä vielä. Varmaan viili ja omena.

      Päivällinen: En tiedä, riippuu tuoko porukat jotain kaupasta. Jos ei tuo, niin syön varmaan pakasteseitiä 200g (kaksi palaa) ja voisin keittää pari perunaa. Perunoihin sinappia koska Ah <3 Ja päivälliseen kuuluu myös leipä levitteellä ja ehkäpä leikkeleellä

      Iltapala: Sama kuin aamupala.

      Huomenna on jouluaatto ja tarkoitus olisi höllentää, eikä miettiä kaloreita tai painoa tms. Ei ne kuulu jouluun. Tuskin onnistun täydellisesti unohtamaan ja huominen on henkisesti raskaampi, mutta uskon että selviän. Aattona ruokailut menee suunnilleen jotenkin näin:

      Aamupala: Riisipuuroa ja kahvia

      Lounas: Varmaan jokin välipalatyyppinen

      Välipala: Omena ja viili, tai sitten muutama piparin tai pari konvehtia tai esim palanen äidin tekemää maustekakkua.

      Päivällinen: Tämä on se paha, sillä vasta illemmalla eli näihin aikoihin syömme jouluaterian. Eli ruokana on 4 erilaista laatikkoa, kalkkunaa (en syö punaista lihaa eli en syö kinkkua), kalaa, rosollia. Sitten jälkiruokana on sitä maustekakkua, torttuja, jouluhalko.

      En aio sooloilla jouluaterialla vaan aion syödä niinkuin muutkin. Kaikkea en ehkä kykene maistamaan, esimerkiksi joulutorttuja en välttämättä syö ollenkaan, koska minun ei oikeastaan tee niitä mieli. Syön mieluummin sitä mitä tekee mieli. Maustekakkua ja jouluhalkoa aion maistaa.

      Mites muiden jouluaatto? Pelottaako se?

    • 13VeeTyttö

      Tänään Aamulla näkkäri ja vettä. Lounaaks jotain TOSI rasvasta salaattia D; ja kohta meen syömään taas näkkäriä!

    • annamunkaikkikestää

      klo: 10.00, 3 ruisleipää
      klo: 1200, puoli lautasellista nuudeliwokkia
      klo: 15.00. 4 kana filettä ja riisiä
      Oon syöny mun mielestä tänään tosi paljon! jos noi leivät oisin jättäny pois nii oisin tyytyväinen... Pyöräilin tänään kyllä 12km ja kävelin 3km että ei se niin paha ole kun ajattelen sitä nyt. Mutta silti, koleme leipää? cmoonmikä possu vetää kolme leipää??

    • Läskeistäläskein

      Tuntuu läskille.. Tää päivä on menny ihan vituiks. Aamulla kaks pientä coctailpiirakkaa, koulussa porkkanaa, viinitypäleitä, tomaattii ja elovena välipalakeksi, koulun jälkeen kotona hapankorppu, suklaata ja karkkia. Illalla riisiä ja kanaa ja lisäks ben&jerryssiä ihan liikaa.
      Vamhemmat :))

    • annamunkaikkikestää

      Läskeistäläskein, eikö sun vanhemmat anna sun olla syömättä karkkia? Itse olen ollut jo 3kk karkkilakossa :) Asiasta kukkaruukkuun olen syönyt tänään kaurapuuroa ja mustikoita ja jauhelihapihvin ja perunamuusia, olen melko tyytyväinen sillä yritän syödä vain kaksi kertaa päivässä ja sen lisäksi pyöräillä 12km ja kävellä sen 3km :) 5kk aikaa päästä bikinikuntoon kun lähdetään silloin thaimaaseen! Olen siis 15v tyttö 153/50

    • annamunkaikkikestää

      klo: 11.30 kaurapuuro,mustikoita,mansikoita n.100kaloria
      klo: 13.40 riisiä ja kanaa n.300kaloria
      Olen tänään tähän asti todella tyytyväinen itseeni! Kävelin tänään äitini kanssa 5km lenkin ja aijon kuntopyöräillä vielä vähintään 9km joka kuluttaisi 200kaloria. Musta tuntuu että en laihdu ikinä, toivottavasti laihdun...

    • nemppi

      2 leipää17%juustolla, stevia-mehua.
      Makaroonia ja pari kalapuikkoa sekä parsakaalta,tilkka ketsuppia.
      Maitorahka.

    • annamunkaikkikestää

      klo 12 kanafile tmv? ja perunamuussia
      klo 16.30 perunamuussia ja lihapullia
      Nyt lähden metsään lenkille ja sen jälkeen pyöräilen 9-12km miltä itsestä tuntuu parhaimmalta :)

    • annamunkaikkikestää

      klo 12.30 kaurapuuroa mansikoilla ja mustikoilla
      klo 17.30 perunaa ja jauhelihakastiketta
      tänään vaaka näytti 50.2 ja muutama viikko sitten se oli jotain 52.4 joten olen ihan tyytyväinen, laitan heti aamulla tänne viestin paljonko vaaka näytti! Jos se mahtaisi näyttää enemmän kuin 50.2 niin taidan vajota epätoivoon :D

    • annamunkaikkikestää

      Aamulla vaaka näytti 49.9 :) Tänään meillä on makaroonilaatikkoa ruuaksi ja musta tuntuu että syön sitä ihan liikaa ja painan huomenna ainakin 52kg

    • annamunkaikkikestää

      klo 11.15, 5 kalapyörykkää ja riisiä
      klo 19.00 , makaroonilaatikkoa tosi paljon!
      Lyön vetoa että huomenna vaaka näyttää enemmän kuin 50kg :D

    • annamunkaikkikestää

      klo 11.15 ohrasuurimopuuroa puoli lautasellista
      klo 19 makaroonilaatikkoa iso lautasellinen
      Aamulla painoin tasan 50kg, toivottavasti painaisin huomenna vähemmän! :D

    • Annamunkaikkikestää

      Jes! Aamupaino 49.9 😋❤️

    • Annamunkaikkikestää

      Klo 12 kolme ruisleipää... pieni pala kanaa ja vähän riisiä
      Klo 19.20 lasagnea puoli lautasellista

    • Annamunkaikkikestää

      Eilinen kommenttini ei tullutkaan joten laitan sen uudestaan.
      Klo 12 kolme pientä ruisleipää kanaa 1/2dl ja riisiä 1 dl
      Klo 19.20 lasagnea 2dl
      Ja tänään (lauantai) aamupaino oli 50.1..... tosin eri vaa'alla

    • annamunkaikkikestää

      Eilen söin:
      klo:10 kaurapuuroa mustikoilla
      klo: 17.30 kalaa ja kaksi perunaa
      tänään:
      klo: 11 kaurapuuroa mustikoilla
      klo: 16.30 nuudelia kaksi pussia ja 5nugettia
      ja aamulla painoin 49.7 ❤️

    • annamunkaikkikestää

      Oumaigaad!! Painoin tänään 49.6 musta tuntuu että viiden kuukauden päästä oon jo lähemmäs 40kg :) ❤️
      Klo: 13 yksi pussi nuudelia
      klo: 17 yksi lihapuikko tms ja 3perunaa

    • Ihanhyväpäivä

      1 riisikakku aamulla ja äsken join vihreää teetä ja oon myös vettä juonu

    • annamunkaikkikestää

      klo: 12 kanakeittoa
      klo: 18 riisipuuroa
      ja aamulla paino oli 49.2 :)

    • annamunkaikkikestää

      Painoin aamulla... 49.0! En ole pitkään aikaan paianut näin vähän :) sitten kun painan jotain 43-35 lopetan tämän ja alan syömään kolme kertaa päivässä

    • annamunkaikkikestää

      43-45kg* :D

    • Läski153_42

      153/42,8kg
      Tänään:
      - teetä 1 kcal
      - pieni leipä 40 kcal
      - omena 60 kcal
      - lihapiirakkaa 206 kcal
      Yht. 308 kcal

      Iltapalaa en syö.

    • annamunkaikkikestää

      klo: 10 pitaleipä salaatilla, aurajuustolla, herneillä ja maissilla
      klo: 16 pasta bolognese

    • annamunkaikkikestää

      En ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne mitä olen syönyt. Ajattelin että voisin sen sijaan kertoa joka päivän aamupainon ja tänään se oli *rumpujen pärinää* 48.8! ihanaa :)

    • annamunkaikkikestää

      Äsken vaaka näytti 49.0 en tiedä miten olen lihonut taas

    • annamunkaikkikestää

      Eilen vaaka näytti 47.8 ja tänään 48.0 olen pysynyt hyvin nyt tässä painossa :)

    • annamunkaikkikestää

      Tänään vaaka näytti 47.9 :)

    • annamunkaikkikestää

      Tänään painoin 47.6 :)

    • annamunkaikkikestää

      Jes aamupaino 47.4! :D Olen alkanut syömään pienempiä annoksia ja ei ole yhtään nälkä vaikka syön kaksi kertaa päivässä

    • annamunkaikkikestää

      Aamulla vaaka näytti 46.6, olen sinänsä iloinen mutta kuitenkin harmittaa että painan vieläkin näin paljon. jos olen 153cm pitkä voisin painaa enentään 43kg näyttääkseni normaalipainoiselta

    • Maissikakku

      ½ tl kurkkusalaattia ~ 2 kcal
      1 tl salsaa ~ 2 kcal
      Leikkele ~ 11 kcal
      Pinaattilätty ~ 40 kcal
      =55 kcal
      Söin vähän tuhdimmin, seuraavan kerran syön vasta ylihuomenna.

    • sinkkiiii

      -kourallinen auringonkukansiemeniä = 91kcal (en syö näitä enää ikinä!!)
      -100g kurkkua = 11kcal
      -salaattia = 20kcal
      -mustikoita ja siihen sekoitettuna 60g rasvatonta rahkaa = 135kcal
      -keitetty kananmunan valkuainen = 22g
      =279kcal

      Huono omatunto :(

    • yäkläski

      Soijarahkan = 129kcal huhhuh..
      ja kipollisen salaattia (jossa oli melonia, ananasta ja paprikaa)
      Tänään ei enää mitään :/

    • annamunkaikkikestää

      Uijumpe! Painan nykyään 45.1 :) Jos vielä kolme kiloa saisi pois ennen joulua :)

    • yritysonkova

      176 kaloria.
      4,2g suklaapala 23kcal,
      kanaa noin 60g 112kcal,
      ja raejuustoa noin 60g ja 41kcal. Ihan tyytyväinen :)

    • SentäänTerve

      Herran vitun jeesus ei tää oo enää millään maailmankuvan tasolla järkevää. Näitä kommentteja lukiessa tulee oikein hyvä mieli miten paljon syö. Sattuu sieluun miettiä että on ihmisiä, jotka haluaisi kiduttaa itseään tolla tavalla. Kuolema noilla kalorimäärillä korjaa loppujen lopuksi, jos ei muuta niin lopulta sydän pettää...

    • gurtuy

      puuroa

    • annamunkaikkikestää

      Moikka pitkästä aikaa! Tällä hetkellä painan 44.0 mutta paino heittelee 44.0-44.4 välillä. Matkaan on alle 2kk ja neljä kiloa pitäisi saada vielä pois :)

    • Enkeliluinen

      - porkkana raastetta 13 kcal
      - 3/8 lihapiirakkaa 108 Kcal
      Yht. 121 kcal
      Juotavaa on menny 2,15 l
      Illalla vielä lisää vettä ja teetä.
      Oon 11v. 153/41

    • joulun.jälkeinen.paasto

      Tämän päivän saldo: 1 vitamiinipilleri sekä puolikas sitruuna veteen tiristettynä. Ei tee mieli syödä enkä nälkääkään ole tuntenut...

    • worthlesshit

      ananaspurkki valutettuna
      omena

    • ewewr

      Voi saakeli mitä teinitekstiä. "123 kcal, ANGST LIIKAA!1!! PAINO 39 KG VITUN LÄSKI!!!" Oikeesti, herätkää.

    • Tripmehu

      Koulussa kanaa, makaronia ja salaattia, yhteensä ehkä 300kcal
      Kotona salaattia, jossa kiinankaalia, paprikaa, kurkkua, kesäkurpitsaa, rucolaa ja vähän sitruunamehua ja passionhedelmä noin 100kcal
      Kaksi leipää täytteillä noin 370kcal

      Eli 750kcal. Oon tosin ollut hereillä iltakymmenestä asti, enkä aamusta, niin väsymyskin tässä pistää syömään heikutuksen takia ja parempi se on syödä ko pyörtyä. Tuntuu vaan niin kamalan paljolta toi kalorimäärä. Kohta käyn kaupungilla ja sieltä kun tuun niin voin mennä nukkumaan. Onneksi kaupungilla ei tarvitse syödä, kun yksin käy.

      • Anonyymi

        -Ruisleipää 2 , voita, juustoa 3, tomaattia,
        mandariinia,
        -wokkivihanneksia, paistettu kananmuna, 4 ruisleipää, samat päälliset kuin aamulla
        -Pannukakkua 2, hilloa, kermavaahtoa
        -mandariinia
        -suolatikkuja (vehnä)

        Mielestäni liian vähän, mutta en voi enää tehdä ruokaa kun on liian myöhä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe