Harrastusta jo monta vuotta takanapäin silti juoruaa kaiken haukkuu kavereita selän takana pitää kavereitten autoja pilkkana vaikka itellä täys paska vanha roju. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kellä nyt mikäkin pirssi . Vittuilee asioista jotka eivät hänelle kuulu ja utelee asioita jotka eivät hänelle kuulu. Suuttuu todella helposti vastaan sanomisista eli sun pitäis vaan hyväksyä kaikki vittuilut. Jos me elettäis näin kuinka hän haluaa määrätä niin ei meillä olisi kuin katto pään päällä?
Missä itsetunto? Eikö tämä laji kasvatakkaan itsetuntoa?
Vaikea uskoa että tämä niinkään kehittäisi itsetuntoa pikemminkin röyhkeyttä?
Krav maga ei kehitä itsetuntoa ``?``
vaikea uskoa
2
791
Vastaukset
- shit
Eihän ravmaga kehitä muuta kuin mielikuvia.
- Mortal Kombat
ei se ole lajin vika jos on täys mulkku ja LIIKA itsetunto voi pistää röyhkeäksi sitä uskoo ettei kukaan voi mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505