Harrastusta jo monta vuotta takanapäin silti juoruaa kaiken haukkuu kavereita selän takana pitää kavereitten autoja pilkkana vaikka itellä täys paska vanha roju. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kellä nyt mikäkin pirssi . Vittuilee asioista jotka eivät hänelle kuulu ja utelee asioita jotka eivät hänelle kuulu. Suuttuu todella helposti vastaan sanomisista eli sun pitäis vaan hyväksyä kaikki vittuilut. Jos me elettäis näin kuinka hän haluaa määrätä niin ei meillä olisi kuin katto pään päällä?
Missä itsetunto? Eikö tämä laji kasvatakkaan itsetuntoa?
Vaikea uskoa että tämä niinkään kehittäisi itsetuntoa pikemminkin röyhkeyttä?
Krav maga ei kehitä itsetuntoa ``?``
vaikea uskoa
2
803
Vastaukset
- shit
Eihän ravmaga kehitä muuta kuin mielikuvia.
- Mortal Kombat
ei se ole lajin vika jos on täys mulkku ja LIIKA itsetunto voi pistää röyhkeäksi sitä uskoo ettei kukaan voi mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708