Harrastusta jo monta vuotta takanapäin silti juoruaa kaiken haukkuu kavereita selän takana pitää kavereitten autoja pilkkana vaikka itellä täys paska vanha roju. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kellä nyt mikäkin pirssi . Vittuilee asioista jotka eivät hänelle kuulu ja utelee asioita jotka eivät hänelle kuulu. Suuttuu todella helposti vastaan sanomisista eli sun pitäis vaan hyväksyä kaikki vittuilut. Jos me elettäis näin kuinka hän haluaa määrätä niin ei meillä olisi kuin katto pään päällä?
Missä itsetunto? Eikö tämä laji kasvatakkaan itsetuntoa?
Vaikea uskoa että tämä niinkään kehittäisi itsetuntoa pikemminkin röyhkeyttä?
Krav maga ei kehitä itsetuntoa ``?``
vaikea uskoa
2
782
Vastaukset
- shit
Eihän ravmaga kehitä muuta kuin mielikuvia.
- Mortal Kombat
ei se ole lajin vika jos on täys mulkku ja LIIKA itsetunto voi pistää röyhkeäksi sitä uskoo ettei kukaan voi mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669