Ripari oli ihana!

Neito-15

Isosena olevista pojista pari oli niin söpöjä, että me kaverini kanssa rakastuttiin niihin oikein kunnolla. Musta tuli uskovakin ihan niiden ansiosta. Ennen riparia ajattelin, että jumalaa ei ole, mutta nyt on eri juttu. Nyt luen raamattua joka ilta ja tunnen että syntisenä tarvitsen katumusta. Usko on ihanaa!

11

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moonwalker -84

Kiva juttu, onneksi olkoon kummankin jutun puolesta :)

• 25

TROLLI

• Jos tuo on totta, tuskin minkään pojan perässä kirkkoon kannattaa liittyä ja uskoon tulla, koska se on taatusti sitä uskomisen laatua joka haihtuu ihastumisen myötä.

Muuten hyvin trollattu, mutta tuo Raamatun lukeminen paljasti sinut.

• Satoki

Oliko aloittajalla hyvin onnistunut aivonpoistoleikkaus?

Itken.

• älä ole ennakkoluulo

Mustakin riparilla oli kivaa vaikka se pänttääminen ja ne puuduttavat oppitunnit otti aivoon. Meillä oli isosena tosi kiva 20v. nuori nainen joka oli aidosti kiinnostunut meistä nuorista!! Kivaa henkilökuntaa ; papit yms. siell Hyvät muistot jäi. Itse en silloin uskaltanut tulla uskoon ... vaan nyt vanhana :) Hädän hetkellä uskosta saa paljon voimia, turvaa ja lohdutusta. Myös yksinäistä usko rohkaisee...

Ja Jumalahan rakastaa meitä omana itsenämme. Huolimatta siitä ollaanko koulussa menestyviä, kauniita, rikkaita, terveitä jne. Erityisesti Jumala rakastaa rikkinäisiä,rikollisia alkoholisteja, narkomaaneja ja särkyneitä ihmisiä... Kannattaa kokeilla ennenmmin tätä kuin viinaa, huumeita!!!!

• PutkaPekka

ja narkomaaneja? Mitenköhän sekin sitten oikein näkyy tuo jumalan rakkaus?

Kaikkea soopaa säkin uskot ja suollat eteenpäin!
        Kelaahan nyt asioita uudemman kerran jos vaikka sitten huomaisit jotakin.......

• dinofu
        PutkaPekka kirjoitti:

ja narkomaaneja? Mitenköhän sekin sitten oikein näkyy tuo jumalan rakkaus?

Kaikkea soopaa säkin uskot ja suollat eteenpäin!
        Kelaahan nyt asioita uudemman kerran jos vaikka sitten huomaisit jotakin.......

rakkaus.

Ei Jumalan rakkaus näy virheettömissä hampaissa, armanin vaatetuksessa ja stockan ruoasta.
        Se näkyy elämässä, Jeesuksessa, siinä että Jumala ei ketään aja luotaan pois vaan rakastaa virheellisiä ihmisiä.

• Tummapoika
        dinofu kirjoitti:

rakkaus.

Ei Jumalan rakkaus näy virheettömissä hampaissa, armanin vaatetuksessa ja stockan ruoasta.
        Se näkyy elämässä, Jeesuksessa, siinä että Jumala ei ketään aja luotaan pois vaan rakastaa virheellisiä ihmisiä.

huono-osaisten elämässä? Ei mitenkään. He eivät olisi huono-osaisia jos se kuule näkyisi!

Sä et taida tietää huono-osaisten elämästä yhtään mitään kun puhut armaneista ja stockan ruuasta.
        Niille riittäis kuule jos olis jonkinlainen oma kämppä ja jotakin syötävää. Toinen ihminen joka välittäis ja terveys kunnossa.

Voi jessus teidän hurskatelijoiden kans jotka että tiedä elämästä yhtään mitään! Avakkaa silmänne elämälle!

• wretyuio2

Meehän mummo kirjoittamaan näitä päiväuniasi jonnekin muualle! EI täällä kukaan noihin satuihisi usko. Kirjoita eläkeläisten palstelle, niin olet ikäistesi seurassa.

• välitän nuorista

Mä oon vasta 40v eli ihan nuori tyttönen! Elämänkokemus vaan takaa että mun ei tarvii enää kaikkea oppia kantapään kautta :)

No, samalla lailla ajattelin aikoinaan ku te nytten! Mutta hädässä olevaa usko ja seurakunta auttaa , jos muualta ei apua saa ! Muistakaa tämä : ) Ja menkää uskottomat sille Prometusleirille... varmaan sekin on elämys!!!!

• toipunut uhri

Jos tarina on tosi, on yksi todiste lisää riparin vahingolisuudesta. Onhan tuo aivan järkyttävää, että nuoresta ihmisestä on tehty skitsifreeninen (Wikipedia: Skitsofrenia on yleensä nuorella aikuisiällä alkava monimuotoinen psykoosisairaus. Todellisuudentajun heikkeneminen, tunteiden ja ajatusten välisen yhteyden ja johdonmukaisuuden katkeaminen sekä tahtoelämän ja ajattelutoimintojen häiriintyminen ja harhaluulot ovat skitsofrenian keskeisiä oireita).

Toivottavasti tämä sivusto auttaa sinua ymmärtämään, mitä sinulle on tehty.. http://www.uskontojenuhrientuki.fi/ahdistava-uskonto/usko-ja-manipulaatio

Pikaista paranemista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2699
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2373
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1995
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1329
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe