Googlen yhtiö Suomessa ei maksa veroja. Isot mainosrahoista kertyneet voitot tuloutetaan Irlannissa.
Suomi menettää 100 miljoonaa verotuloja. Googlen yhteiskuntavastuu on siis nolla.
Vähin mitä voidaan tehdä on sulkea google-hakukoneen käyttö julkisissa yhteisössä ja niissä yhteisöissä, mitkä saavat julkisia toimintavaroja.
Google-boikotti!
4
414
Vastaukset
- jepmastera
Mitä sitten että ei maksa veroja? En minäkään maksa Suomeen veroja, eikä kukaan mukaan fiksu ihminen. Boikotoi enemmin Suomea ja sen riistokieltoyhteiskuntaa kuin Googlea, saat edes järkevän kohteen "raivollesi".
- sitten maksaa
kiltisti veroja Suomeen jos vähän boikotoidaan?
Mitäs luulisit... - 21
Minä ainakin boikotoin vain mainokset, tosin joka sivustolta. Kuka tässä menettää?
Itse huomannut muutenkin että google astuu toisten varpaille vähintäänkin kyseenalaisin menetelmin.
Esimerkiksi scripd palvelu, josta saa ladattua ILMAISEKSI kirjoja, esimerkiksi photoshopin opaskirja. Teostomaksuja tuskin menee kenellekään.
Mutta minkäs teet, kun google hallitsee tällä hetkellä Internettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456