Kun pakkorokotukset alkavat (ne aloitetaan lopulle väestönosalle sen jälkeen, kun kaikki vapaaehtoiset on ensin rokotettu), rokotuksesta kieltäytyminen aiheuttaa merkinnän epikriisiinne. Se ei tietenkään estä viranomaisia pakkorokottamasta teitä, se vain tulee rokotuksen lisäksi. Epikriisiänne tullaan tarkastelemaan, aina, kun haette uutta työpaikkaa, eikä tällainen kansainvälisestä tautiluokituksesta saatu merkintä näytä hyvältä siinä yhteydessä.
http://194.89.160.67/codeserver/code-action.do?action=find&key=64725
Saatte merkinnän epikriisiin.
8
407
Vastaukset
- Britney Spearsssi
Hehe. Niin iso osa aikoo kieltäytyä rokotteesta että maailmasta loppuu työntekijät :)
Taitaa tulla oikein mahtava työvoimapula..
Ja jos ei saa töitä, voi aina pyytää sossusta rahaa ja on niitä pimeitäkin töitä tarjolla. Sinua tuo ei taida työelämä enää koskettaa, sen verran voimakas F22.0 näköjään...
- Sivistynyt
Mihin hemmetin epikriisiin? Ymmärrätkö edes, mistä puhut?
- lääk.l
varmaan edes tiedä mikä epikriisi on! Vai työhaastatteluissa epikriisejä, hah.
- Hah, haa
Epikriisi on hoidon päätyttyä laadittu selostus taudin kulusta ja hoidosta
Älä sinä kirjoittele omiasi, ei työnantaja kenenkään epikriisejä pysty vaatimaan näytille, kyllä se paperi annetaan vain ja ainoastaan potilaalle itselleen.- Epäkriisi"
"Epikriisi on hoidon päätyttyä laadittu "
Epäkriisi on juuri nykyinen hysteria olemattomasta sika-flunssa -epidemiasta. Se palvelee globaalia raha-lahkoa aka eliittipankkiireja ja niiden omistamia lääkefirmajättejä.
Täälläkin tuo rajavartioston kopteri kiersi, varmaan levitti virusta hengitysilmaan?? Rovaniemellä tehtiin jo aiemmin, ja saatiin "todisteita" epidamiasta.
- dfgdg
eletään sitten sossun tuella lisää elätettäviä valtiolle!
- HA HA HA HA HA
Epikriisi HA HA HA
Armeijassa seistiin asennossa muttei siviilissä.
Epikriisi HA HA HA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684