Soneran lasku yli 400e!!!!eikä pidä edes paikkaansa

vihainen..........

Perheen sisällä on monta soneran liittymää jollon kaikki puhelinlaskut tulee samassa syssyssä sitten. Itselleni tilattiin soneran verkkokaupasta iPhone 3GS ja vaihdettiin aikaisempi soneran liittymä räätälöidyksi soneran liittymäks, johon valittiin rajaton netin käyttö, 1000 tekstaria ja 100min puheaikaa ja laskuks kuukaudessa tulee 50,70e/kk, jossa on iPhonen kuukausimaksu 19e mukana. Kuintenkin saldoviestin lähettäessä se näyttää että liittymäsi saldo ajalta x.x.xxxx - x.x.xxxx on noin 299!! Näyttää että mulla on menny muka kk- ja kytkentämaksuihin 107e ja siir (mikä ny onkaan) niin 190e! Ei voi olla, koska mulla on data teho plus jossa on se rajoton netin käyttö eikä puheajasta eikä viesteistä ole menny yli enkä ole tilannut mitään tai soittanu ulkomaille. No lasku tuli ja näytti ihan normaalisti mun liittymän kuukausimaksu eli sen 50e. Muiden perheen liittymien puhelinlaskut oli ihan normaalit, mutta lasku näyttää että maksettava puhelinlasku olisi 400e vaikka edes kaikkien perheen liittymien puhelinlaskut yhteenlaskettuna ole edes 400e! Laskussa ei ole mitään mainintaan siitä että mun saldo olisi muka ajalta xxxx - x.x.xxxx noin 299e, mutta saldoviestissä näky!

8

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli43

      ei kuulu puhepakettiin millään operaattorilla.Jos soitat vakuutukseen,kyselet aikatauluja vr tai muu,valittelet soneralle asiakaspalveluun tai vastaavaa niistä menee oma hinta tietenkin.Samoin jos jaarittelet ulkomailta tulleen puhelun kanssa sinä maksat vastaan otostä myös,kuten kaikilla.Penska tilannut jotain karkkia tai limua tekstiviestillä sekin nykyisain onnistuu.Äkkiä se lasku tulee.

      • TFläinen

        "Samoin jos jaarittelet ulkomailta tulleen puhelun kanssa sinä maksat vastaan otostä myös,kuten kaikilla."

        Eihän ulkomailta tulevasta puhelusta Suomessa vastaanotetusta puhelusta tarvitse maksaa mitään, olipa kyseessä puhepaketti tai tavallinen laskutettava liittymä.

        Eikös näin ole ja uskon, että olen oikeassa. Korjatkaa kuitankin, jos olen väärässä.


      • Girl........

        No ite en oo ees soittanu ku kerran soneran asiakaspalveluun... Muilla on saldorajat ja estot ettei pysty tilaamaan mitään tai soittamaan muihin paikkoihin. Eikä kukaan muu oo käyttäny puhelinta ku on kulutus tässä. W


      • Girl.......
        Girl........ kirjoitti:

        No ite en oo ees soittanu ku kerran soneran asiakaspalveluun... Muilla on saldorajat ja estot ettei pysty tilaamaan mitään tai soittamaan muihin paikkoihin. Eikä kukaan muu oo käyttäny puhelinta ku on kulutus tässä. W

        Siis lukitus Eikä kulutus


    • vihainen vieläkin

      vaikka puhelin olisi kokonaan poissa käytöstä. Itse oln ulkomailla ja kännykkä käyttämättömänä kaapissa kun ei se siellä USA:ssa olisi pelittänyt ha minulla oli siellä poaikallinen liittymä. ja lankaliittymä Suomeen.. Yllätys yllätys, olin kuitenkin soneran mukaan puhunut ja tekstaillut muutaman kuukauden aikana yli 800 markan edestä (sillon elettin markka-aikaa). Yritin selvittää laskua ja tappelin siitä suomeen tuloni jälkeen muutaman kuukauden mutta ei auttanut, maksettava oli ne olemattomat puhelut.
      EI KOSKAAN SONERAA VAIKKA OLISI AINUT MAAILMASSA !

    • YksiSyy1234

      miksi kannattaa ottaa latausliittymä ja ostaa kännykkä käteisellä! näis nykypäivän laskutuliittymis ei oo enää mitään tolkkua! (varsinkaan elisan ja soneran) mikä kumma siin viehättää et tarvii olla monien satojen luurien puhelin ja sit viel osamaksul 24kk et ei varmastikaan pääse eroon????? onks ihmiset oikeasti näin sokeita nykyään ja menee jokaiseen mainoskikkaan mukaan mitä löytyy???? :D :D

      • Minulla on tälläkin hetkellä useita kännykkäliittymiä ja tietokoneita ja laitteita soneralta.Olen ollut jo 8 vuotta soneran asiakas,eikä kertaakaan ole laskutettu väärin tai sellaisesta palvelusta jota en ole käyttänyt.Kaikki hyvitykset ja muut alennukset on aina otettu huomioon siitä hetkestä kun on sovittu.Kertaakaan ei ole tämän 8.vuoden aikana laskutettu väärin.


      • YksiSyy1234
        karpatsov kirjoitti:

        Minulla on tälläkin hetkellä useita kännykkäliittymiä ja tietokoneita ja laitteita soneralta.Olen ollut jo 8 vuotta soneran asiakas,eikä kertaakaan ole laskutettu väärin tai sellaisesta palvelusta jota en ole käyttänyt.Kaikki hyvitykset ja muut alennukset on aina otettu huomioon siitä hetkestä kun on sovittu.Kertaakaan ei ole tämän 8.vuoden aikana laskutettu väärin.

        hyvä et jollain on soneral kaikki hyvin.. siinäs tunget rahojas sinne. Meitsi ei ainakaan pistäis mitään ylimäätäistä elektroniikkaa ja kaikkeen muuhun vastaavaan sontaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe