Tylsääkö?

Meriläinen

33

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskasta kurkin
    • Tein ison kattilallisen kanaviillokkia, evääksi loppuviikoksi töihin ja pesen nyt pyykkiä. Katsoin Emmerdalen ja nyt vaihtelen päivän kuulumisia mieheni kanssa, ja kohta lähden suihkuun ja nukkumaan yhdeksältä. Soitin myös yhden puhelun ja lupasin aamulla ennen töitä, viedä yhden ylimääräisen modeemin eräälle henkilölle, jonka tietsikka temppuilee. Ja hän voi kokeilla onko modeemin vaihdolla hyötyä.

Sellaista ihan tavallista touhua täällä.

• Meriläinen

on hyvää ja nautinnollista yleensä.
        Mie en vaan saa alettua mitään nyt enään, kun kohta on lahtö.

• Meriläinen kirjoitti:

on hyvää ja nautinnollista yleensä.
        Mie en vaan saa alettua mitään nyt enään, kun kohta on lahtö.

Sellaista se on, pari tuntia menee hukkaan, kun on ikäänkuin menossa. Sama mulla, menen toisinaan kahdeksaksi ja toisinaan yhdeksäksi töihin ja en saa mitään muuta, kuin nettilehdet luettua aamuisin. Herään kyllä jo kuudelta ja tunti menee melkein työmatkaan, kun kävelen osan työmatkasta ja osa bussilla...

• Meriläinen
        miljoona kirjoitti:

Sellaista se on, pari tuntia menee hukkaan, kun on ikäänkuin menossa. Sama mulla, menen toisinaan kahdeksaksi ja toisinaan yhdeksäksi töihin ja en saa mitään muuta, kuin nettilehdet luettua aamuisin. Herään kyllä jo kuudelta ja tunti menee melkein työmatkaan, kun kävelen osan työmatkasta ja osa bussilla...

Kävellen miekin menen.
        Melkein joka paikkaan on kävelymatka täällä, ja hyvä niin.

• Eihän täs nyt ihan tylsää, muttako ottaa pattii... Kännykkäni putosi eilen laattalattialle ja kuori meni sivusta rikki, eikä mee enää ihan kokonaan kansi kiinni. Kyllähän tämä viel toimii kuitenkin, mut kait se tarttee jo uusia.
      Mulla on simpukkamallinen samsung ollu ihan hyvä puhelin.
      Äsken kävin kattoo uusia puhelelimia tuolla verkkokaupassa. Voi hitsi kun on vaikea valita, kallista en kyllä osta, eikä tartte olla mikään ihmevempain. Et tällasta täällä.

• Meriläinen

puhelimen viimeksi lattialle, ihan vahingossa niin hajos niin ettei kuulunut eikä näkynyt enää mitään.
        Mutta uusi oli mullakin ihan halpa, ja sitten monilla tutuilla oli samanlaiset. Kun puhelimella ei tarvi olla muuta käyttöä kun puhelut ja viestit.

• Meriläinen kirjoitti:

puhelimen viimeksi lattialle, ihan vahingossa niin hajos niin ettei kuulunut eikä näkynyt enää mitään.
        Mutta uusi oli mullakin ihan halpa, ja sitten monilla tutuilla oli samanlaiset. Kun puhelimella ei tarvi olla muuta käyttöä kun puhelut ja viestit.

mut olishan sellane kamerakin siin puhelimessa ihan kiva, joka olis viel suht hyvä. Enkä haluu mitään paketti juttua, niinku ne nyt joka lähtöön tuputtaa.
        Kattelen noita simpukka mallisia.

• Meriläinen
        sasus kirjoitti:

mut olishan sellane kamerakin siin puhelimessa ihan kiva, joka olis viel suht hyvä. Enkä haluu mitään paketti juttua, niinku ne nyt joka lähtöön tuputtaa.
        Kattelen noita simpukka mallisia.

mulla se kamerakin siinä, mutta eiks se nykyään ole melkein kaikissa malleissa. Ainakin niin luulen.

• Meriläinen kirjoitti:

mulla se kamerakin siinä, mutta eiks se nykyään ole melkein kaikissa malleissa. Ainakin niin luulen.

taitaa viel vuosivuodelta laatuki parantua.
        Tarttee vissii huomenna mennä kattoo Soneran pisteestä, mitä niillä on siel tarjolla.:)

http://www.youtube.com/watch?v=-q2IAh9Jxck

Oikein mukavaa yötä sulle, reippaasti vaan töihin käsiks:))

• henri|<

totoa pelailen, ja muita veikkauksen pelejä. Tuuria vaan nyt ei tunnu olevan.
      http://www.youtube.com/watch?v=1B_qJ9rHuRI&feature=related

• Meriläinen

• kivellä.istuja

Minä olen pilkkonut yli kakskiloo lanttuja ja kilon porkkanoita käsin tulitikun kokoisiksi ja laittanut kostukkeeksi sitruunamehua. Nuita sitten napostelen jääkaapista lopunviikkoa. Kilosta lanttuja, sipulista, kookoskermasta, suolasta, yrteistä ja valkosipulista tein uuniin lanttupaistoksen. Pikkasen maistoin ja ihan kohtuullista.

Aamulla tein katkarapukeittoa katkaravuista, pakaste moniväri paprikasuikaleista, tomaatista, sipulista, veestä
      ja suolasta ja voista ; helppoja hyvä ruoka alle viiessä minuutissa.

• Meriläinen

kuulostaa, tai näyttää :))
        Miten se nyt pitäisikään kirjoittaa :)
        Itse päätin tehdä huomenna kaalipataa oikein ison annoksen, koko vapaitten ajaksi.

• kivellä.istuja
        Meriläinen kirjoitti:

kuulostaa, tai näyttää :))
        Miten se nyt pitäisikään kirjoittaa :)
        Itse päätin tehdä huomenna kaalipataa oikein ison annoksen, koko vapaitten ajaksi.

Kaalipata on hyvää.

Miulta on valkokaali kielletty tyystin kun se ei sovi sinne poistopuolen meiningeille vaan saaaikaan katastrofin. Arvaa harmittaako kun rakastan kaalilaatikkoa, kualikiäryleitä ja puolukka-karplo-kaalisalaattia.

• Meriläinen
        kivellä.istuja kirjoitti:

Kaalipata on hyvää.

Miulta on valkokaali kielletty tyystin kun se ei sovi sinne poistopuolen meiningeille vaan saaaikaan katastrofin. Arvaa harmittaako kun rakastan kaalilaatikkoa, kualikiäryleitä ja puolukka-karplo-kaalisalaattia.

se usein on ettei sellaista saa syödä mikä maistuisi hyvälle.
        Olen pahoillani puolestasi, mutta jotain muuta hyvää sitten.
        Kaali on kyllä vahva ruoka, joskus sen huomaa itsekin.

• kivellä.istuja
        Meriläinen kirjoitti:

se usein on ettei sellaista saa syödä mikä maistuisi hyvälle.
        Olen pahoillani puolestasi, mutta jotain muuta hyvää sitten.
        Kaali on kyllä vahva ruoka, joskus sen huomaa itsekin.

Miulla se lukitsee sen viimeisen sulkuventtiiliin 3-5 päivää ja ei laukee millään vaikka tavaraa olis tulossa

Täälä oli eilen pikkasen lunta vaan ei enää tänään.

• Meriläinen
    • henri||>>
      • Mites sulla tollanen mieli ?

• Meriläinen

on niin totta, välillä :)

• Terävätä

on tylsää?

Joutilas olen joskus, mutta mielestäni sekin on mielekäs olotila. Varsinkin kiireisen työpäivän jälkeen.

• Meriläinen

on kiva olotila, mutta eilen odottelin ajan kulua ja kyttäilin kelloa.
        Mutta se on mennyttä, ei enää tänään.

• Ihmetellyt uutta pyykkikonetta, kun ei tule puhdasta, niin ei tule. Halvalla ei hyvää saa, ei halvin ollut, mutta kuitenkin, Entinen oli laatukone, ei ollut tämmöisiä ongelmia.

Mutta siitä huolimatta näin se menee, ainakin pitäisi.
      http://www.youtube.com/watch?v=muuPYFbxlD0&feature=related

• Meriläinen

laulantaa ja oikeat sanat.
        Hmm kait tuota ikääkin tulee kun aina välillä mielessä käy ettei tänne kukaan jää.
        Vaikka olenkin ikinuori sielultani, tuntuu ettei se vanhene koskaan.

Mulla on 15 vuotta vanha kone ja pelkään aina kuinka kauan se vielä pesee kun hyvä on.

• k/k

Elämä voi olla surullista,jännittävää tai normaalia puurtamista mut ei tylsää.
      Eilen ehtool kun väsynein silmin palstaa vilkaisin ei jaksanut kommentoira.
      Tänään on taas sellanen päivä idioottina juttu kun eilen hölmöilin mut ei oo tylsää,voi olla hyvinkin värikäs päivä.

• oree

• Meriläinen

nyt jo jaksaa.
        monenlaisia tunnetiloja on, joskus käy se tylsäkin kylässä mutta ei viivy kauaa.

• Meriläinen

• muru-pieni

Muista että aurinko paistaa risukasaan.

• paapuuri

Eilen olikin tiukka päivä, syysmarkkinoilla käytiin.
      Viipurinrinkeliä ostettiin ja joulukortteja.

Tänäänkään en ole ehtinyt tylsistyä, kun täällä on sairas ihminen.
      Ja minullakin on vähän kurkku kipeä.

• Meriläinen

teillä taas koko kylä täynnä porukkaa.
        Tais sattua ihan hyvä ilmakin.
        Täällä on yhdet markkinat edessä ja joka kuukauden eka torstai on kuukaus markkinat.
        Mutta näille isommille sitten taas tulee kaukaa myyjät.

Yrittäkäähän nyt parantua siellä, kuumaa juot siihen kipeään kurkkuusi ja muista hunaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2081
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      806
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe