Ensi kesäksai pitänee päivitää venettä. Valinta on noin 5m pulpettivene. Kosko niissä on tilaa ja ratti!
Voisiko esim. Yamarin 50 pärjätä ulkomaisissa venetesteissä?
Katselin 2 eri testiä, ja näyttää siltä, että ominaisuuksissa edellä ovat lasikuituiset Bella ja Yamarin. Alu-veneet eivät muutenkaan minua miellytä, enkä aio venettäni kivissä kolhia muutenkaan. Olisiko kuitenkin mahdollista, että esim Yamarin 50sc / sc special olisi ansainnut testimenestyksensä myös niin sanotusti mainoseuroilla? Jotenkin tuntuu, että ko. mallia ylistetään surutta. No, valintani olen tehnyt, ja nyt täytyy katsella jospa löytyisi edullinen "vähän ajettu".
Voisiko esim. Yamarin 50 pärjätä ulkomaisissa venetesteissä?
Pulpettivene paras
5
2490
Vastaukset
- kasko 6
kyllä sää olet huonoa ostamassa katsele muita kun noita keskon pas...a
- VP
katso AMT 16 -17 jalkanen. Jeanneau Cap Camarat 515
Bellat haukuttiin uudessa kipparin koeajo raportissa aikas lyttyyn. - kameratti
Testaaminen on vain testaajan mieltymyksien esittelyä, mutta uskon silti että Yamarin voisi pärjätä puolueettomassa testissä missä vain. Omat kokemukset ovat 470 BF:stä ja se pelasi todella hienosti.
En näe mitään syytä roudata tänne jotakin kamaratteja yms. vaan suomalaiset veneet ovat ok. Joku kamaratti on sitäpaitsi suunniteltu aivan toisiin olosuhteisiin ja varmaan siellä pelaa hyvin. - turotero
Meillä on ollut 5v finnmaster 4900clx ja veneestä ei ole pahaa sanottavaa. Merikelpoinen ja kunnolliset kaiteet ympäri venettä. Tutustu. Sitten on vielä tämä norjalainen merkki uttern. Voin olla väärässä mutta kuulemani mukaan on paras vene kelissä kuin kelissä.
- testissä
Kotimaisessa testissä Yamarin 50 SC pärjäsi voittaen vertailun.
http://www.kipparilehti.fi/veneet-ja-koneet/veneet/pulpettiveneet-suurvertailussa.aspx
Faster 460 tuli toiseksi, koska siinä oli Yamarinia huonommat säilytystilat jne. Buster jäi jaetulle jumbotilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981