Hyödynnä

Viro

Kannattaa hyödyntää Tallinnaa ja Viroa. Näin pystyy säästämään paljon rahaa vuodessa. Esim. autojen merkkihuollot ovat noin puolet halvempia kuin Suomessa. Lisäksi monet ruoat ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Ei tarvitse kuin käydä parturilla, niin saa jo päiväristeilyn lipun hinnan takaisin. Naisille kampaajalla käyminen tuottaa vielä suuremmat säästöt. Tässä vain joitain esimerkkejä.

6

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgzxc

      Mut se oli viinaa olutta ja viiniä..
      Elintarvikkeista jäi sellainen kutina ettei nyt ole hinnoissa eroja ja suomessa meillä on hyvät parturit joihin luotamme ja kanta-asiakkaina saamme hyvään hintaan.
      4-henkinen perhe selviää 40€/kerta.Parturissa.
      Viinaa haeb tallinnasta sen 1000€ ja kahdesti vuodessa ,bensat ostimme samalla ,mut 25c/l oli vaan etu ja ei se paljon tee 65l.
      Mutt viinaa kannattaa vielä hakea ja tupakkaa sekin on puolet halvempaa samoin viina..

      Olutkin lähes suomen hinnoissa lonkkua ja siideriä toki.

    • Sarah66

      ruuta ovat Virossa huomattavasti halvempia, jotta osaisi niitä sitten tuoda? Kerrotko esimerkkejä? Kiitos.

      • esimerkkejä

        Leipä, juustot, makkara, kalasäilykkeet, pähkinät, tee, kahvi, luontaistuotteet. Tässä oli vain muutamia tuotteita, joita itse ostan. Listaa voisi varmaan jatkaa paljonkin.


      • syö enempää
        esimerkkejä kirjoitti:

        Leipä, juustot, makkara, kalasäilykkeet, pähkinät, tee, kahvi, luontaistuotteet. Tässä oli vain muutamia tuotteita, joita itse ostan. Listaa voisi varmaan jatkaa paljonkin.

        kun tavaraa ostat ja sitten liho ja/tai joudut heittämään ruokaa pois ja tunnet huonoa omaatuntoa, tuollaiset "syövät" miestä ja naista ja terveys kärsii, eli alkaa epämääräinen väsyminen ja pikkuruinen sairastelu.


    • eesti eesti...

      Täältä Keski-suomesta ei ole halpaa kulkea virossa ja täytyisi ostaa auto täyteen tavaraa, mielellään pakettiauto ja leikkauttaa halvoissa partureissa kaikki kanssamatkustajatkin siellä kaljuksi :) näin voisimme maximoida hyödyt ja minimoida kulut :)

    • huoltovälin hyvin

      Esim. autojen merkkihuollot ovat noin puolet halvempia kuin Suomessa.
      ---------------------------

      mutta tarkista että myös tekevät huollot, sillä kai ymmärrät,
      ei muuta tarvis kuin jotain erikoishalpaa öljyä laitaa ja öljysuodatin rätillä päältä puhdistaa tuntuu auto huolletulta.

      et arvatenkaan kovin usein valita ja jos valitat että sisäilmansuodin jäi vaihtamatta, pyytävät tulemana uudestaan ja pyytävät vahinkoa anteeksi ja iloitsevat että vasta 1 sadasta huomasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe