Ostin pleika 3:sen ja kyselisin mitä pelejä pelaatte verkossa? Itellä on Little big planet, burnout paradise ja The Simpsons game. Kahdessa ekassa on verkkopeli ominaisuus mutta simsponia en ole vielä kokeillut. Nikki on vescu73 ja viikonloppuna olis aikaa alotella pelaamista. Mitä muita pelejä olisi 3:seen mielellään toiminta/seikkailu missä verkkopeli ominaisuus.
Vekkopelaajia?
8
395
Vastaukset
- vescu73
kuin condemned 2 ja lisää ostelen kunhan åelaillu noi ekana, niin vinkkejä kaivataan toiminta/seikkailupeleistä
- ps3.3
Osta Uncharted 1,Uncharted 2 (2 osassa on nettipeli osa,toiminta/seikkailu) ,Killzone 2 (räiskintä,nettipeliä),Metal Gear solid 4 (toiminta,seikkailu,nettipeliä),Socom(täysin nettipeli,toiminta),Warhawk (täysin nettipeli,toiminta),Resistance 2 (toiminta,nettipeli)...Ite pelailen noit.. little big,motors 2,ferrari,gran turismo...
- Haken
Fat Princess on ehdoton hankinta verkkomoninpelistä nauttiville ;)
- siiseliiiiiiiiiiii
Odota että call of duty modern warfare 2 tulee niin osta se, on meinaan hyvä!
siiseliiiiiiiiiiii kirjoitti:
Odota että call of duty modern warfare 2 tulee niin osta se, on meinaan hyvä!
Joo. Mä ostin sen kesäloman ekana päivänä. Ihan PARAS peli!!!!!!
- Warhawk
Lisää mut. Mun nikki on Frieza_765
Mulle kävi kerran ku pelasin c o d mw:kakkosta olin 19 levelillä ja naputtelin jotaki niin tuli kauheen sekava kenttä ja sen jälkeen olin 70 levelillä. (EI OLLU VITSI)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399