Millä onnistuis moinen? o.O tai toinen, kuinka saada esim. kun kirjoittaa mustalla mustavalkokuvan päälle, niin käännettyä sen taustan värin käänteiseks? onnistuukohan, edes... jos kukaan ymmärtää mitä meinaan... :D
tekstiin varjostusta??
2
863
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Olettaen, että ohjelmana on photoshop:
1. Kirjoita haluamasi teksti. Klikkaa layer-paletista fx-namiskaa ja aukeavasta valikosta drop shadow tai layer-valikosta layer style > drop shadow. Ok. Tadaa. Voit myös muokata varjon asetuksia (mm. suuntaa, väriä, opasiteettiä, kokoa jne.). Onnistuu myöhemminkin.
2. Kirjoita haluamasi teksti. Klikkaa hiirellä ctrl-näppäin pohjassa tekstitason kuvaketta (t-kirjain). Sitten aktivoit taustatason klikkaamalla sitä layer-paletista. Valinnan tulee olla edelleen aktiivisena. Sitten painat ctrl i tai image > adjustments > invert. Voit tämän jälkeen poistaa alussa tekemäsi tekstitason. Tadaa. - haluun tietää
en mäkää tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909