Olen useita vuosia sitten kun raha-asiat olivat vielä hyvällä mallilla ottanut vapaaehtoisen eläkevakuutuksen . Nyt on kohta se tilanne että saan kirjeen uo-mieheltä. Onko uo-miehellä valtuuksia nostaa eläkesäästöt? itse toivoisin niin, sillä saisi nimittäin suuriman osan ulosotossa olevan velan maksettua..
ulosotto ja eläkesäästöt
3
882
Vastaukset
- olli43
etkö saa itse nostettua niitä ennen ulosottoa.Laillista nostaa kaikki rahat pois ennen ensimmäistä yhteyden ottoa ulosottomieheltä.
- 11+8
Tässä ei ole kyseessä uo:n pakoilu, kaverihan haluaa maksaa velkansa.
"Onko uo-miehellä valtuuksia nostaa eläkesäästöt? itse toivoisin niin, sillä saisi nimittäin suuriman osan ulosotossa olevan velan maksettua.."
Loppupelissa aivan tyhmä kysymys?? Sen kun menet pankkiin tai missä ne nyt onkaan ja kysyt saatko rahat ulos, jos et saa niin luulis että ei saa uo:kaan joten se siitä. Jos saat niin nostat ja maksat velat, uo:n ei tarvi silloin turhia kysellä.
- prha
kysyin asian uo-mieheltä ja uo-miehellä ei ole valtuuksia nostaa eläkevakuutusrahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782