Miten saan valokuvat auki. Ne ovat palvelimella, mutta eivät aukea. Vasemmassa reunassa on neliön sisällä kruksi, jota klikkaamalla kuva ei aukea.
Miten saan sivuni, joka siis näkyy luettelona palvelimella, näkymään esim. palvelun tarjoajan listauksessa.
Mistä tulee nimi korisivulleni, kun listauksessa on lpaljon eri sivuja. Onko minun linkitettävä yhteen valitsemaani kansisivuun muut? Kiitos
kuvat näkyviin kotisivulla
9
103
Vastaukset
http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Kotisivun_teko
kirjoituksestasi päätellen olet kuitenkin aika lähellä onnistumista :)- toinen toistaan tarv
Kiitos, kiitos kannustuksesta!
- citysen-kane
lukemalla varmaan selviää, mutta lyhyesti
"...jota klikkaamalla kuva ei aukea"
Yleensä vika on kuvan nimessä tai sen polussa.
Nimessä ei saa olla skandeja, erikoismerkkejä eikä välilyöntejä.
Lisäksi palvelin erottelee isot ja pienet kirjaimet, toisin kuin Windows.
"Miten saan sivuni, joka siis näkyy luettelona palvelimella, näkymään esim. palvelun tarjoajan listauksessa."
Joko tekemällä itse scriptin/palvelin(PHP) ohjelman tai kysymällä operaattorilta.
"Mistä tulee nimi korisivulleni, kun listauksessa on lpaljon eri sivuja."
Tuo on sinun kyllä itse tiedettävä/selvitettävä.
Onko minun linkitettävä yhteen valitsemaani kansisivuun muut? Kiitos
Ilman muuta. Ei ne linkitykset itsestään muodostu.- citysen-kane
"Miten saan sivuni, joka siis näkyy luettelona palvelimella, näkymään esim. palvelun tarjoajan listauksessa."
Joko tekemällä itse scriptin/palvelin(PHP) ohjelman tai kysymällä operaattorilta.
tässä varmaan vastasin väärään asiaan, on sellainen kutina, mutta
kun en nyt oikein tiedä mitä tarkoitat?
Jonkinlaista menusysteemiä vai?
Sellainen on itse tehtävä omista sivuistaan. - toinen toistaan tarv
Kiitos! Olen opettelemassa kotisivun tekoa omatoimisesti, joten alkeetkin ovat vaikeita. Minulle pitää vääntää rautalangasta malli. Eli nyt teen seuraavasti (esimerkki): Kansilehti, jossa iso otsikko esim. ME NAISET
Sen tekstin alapuolelle osaan kyllä luoda liittää hyperlinkkejä esim. naisten syysmuoti, nainen ja tietokone jne.jotka aukeavat ctrl näppäimellä. Voin siis samalle aukeamalle laittaa useita linkkejä eikä tarvitse kirjoittaa jokaista linkkiä omalle sivulle! Huh, huh! Kuvateksteissä oli isoja kirjaimia erisnimissä, joten siksi ne eivät ehkä auenneet. toinen toistaan tarv kirjoitti:
Kiitos! Olen opettelemassa kotisivun tekoa omatoimisesti, joten alkeetkin ovat vaikeita. Minulle pitää vääntää rautalangasta malli. Eli nyt teen seuraavasti (esimerkki): Kansilehti, jossa iso otsikko esim. ME NAISET
Sen tekstin alapuolelle osaan kyllä luoda liittää hyperlinkkejä esim. naisten syysmuoti, nainen ja tietokone jne.jotka aukeavat ctrl näppäimellä. Voin siis samalle aukeamalle laittaa useita linkkejä eikä tarvitse kirjoittaa jokaista linkkiä omalle sivulle! Huh, huh! Kuvateksteissä oli isoja kirjaimia erisnimissä, joten siksi ne eivät ehkä auenneet.tarkoitat ilmeisesti etusivua eli pääsivua tai miksi sitä nyt sanotaankin (esim kansilehti :) ).
rautalankaa: luo kansio esim Omat sivut- nimellä tai millä hyvänsä. luo siihen kansioon uusi kansio nimellä images. sitten siirrät siihen kaikki kuvasi, mitä aiot käyttää sivuillasi.
luot kansisivun, jonka tallennat nimellä index.html. muut luomasi sivut voit tallentaa niitä kuvaavilla nimillä mutta jätä ääkköset pois ja kirjoita nimi yhteen. linkität kansisivulta muille sivuille eli tuossa linkkikoodia, jos näkyy suomi24:n sivuilla oikein. kuvat linkität
kun homma on valmis, siirrät jollain ftp- ohjelmalla koko jutun palvelimelle eli images- kansion ja kaikki sivut, mitä olet tehnyt.harrastelijakirurgi kirjoitti:
tarkoitat ilmeisesti etusivua eli pääsivua tai miksi sitä nyt sanotaankin (esim kansilehti :) ).
rautalankaa: luo kansio esim Omat sivut- nimellä tai millä hyvänsä. luo siihen kansioon uusi kansio nimellä images. sitten siirrät siihen kaikki kuvasi, mitä aiot käyttää sivuillasi.
luot kansisivun, jonka tallennat nimellä index.html. muut luomasi sivut voit tallentaa niitä kuvaavilla nimillä mutta jätä ääkköset pois ja kirjoita nimi yhteen. linkität kansisivulta muille sivuille eli tuossa linkkikoodia, jos näkyy suomi24:n sivuilla oikein. kuvat linkität
kun homma on valmis, siirrät jollain ftp- ohjelmalla koko jutun palvelimelle eli images- kansion ja kaikki sivut, mitä olet tehnyt.ei näytä koodiesimerkkejä :(
kokeillaas näin: laitan viivan alkuun ja loppuun ja se ei kuulu asiaan.
-- tämä linkkeihin.
kuviin --
saas nähdä onnistuukoharrastelijakirurgi kirjoitti:
ei näytä koodiesimerkkejä :(
kokeillaas näin: laitan viivan alkuun ja loppuun ja se ei kuulu asiaan.
-- tämä linkkeihin.
kuviin --
saas nähdä onnistuukonäillä sivuilla, koska ei anna kirjoittaa esimerkkikoodin pätkiä :(
toinen toistaan tarv kirjoitti:
Sen tekstin alapuolelle osaan kyllä luoda liittää hyperlinkkejä esim. naisten syysmuoti, nainen ja tietokone jne.jotka aukeavat ctrl näppäimellä. Voin siis samalle aukeamalle laittaa useita linkkejä eikä tarvitse kirjoittaa jokaista linkkiä omalle sivulle! Huh, huh! Kuvateksteissä oli isoja kirjaimia erisnimissä, joten siksi ne eivät ehkä auenneet.selkeämmät neuvot kuin aikaisemmin antamassani linkissä:
http://viestinta.kpakk.fi/oppimateriaalit/dreamweaver/index2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508