Pystyykö fs2004:ään lisäämään omia koneita lentoliikenteeseen. Tarkoitan niitä koneita jotka olen ladannut ja asentanut jälkeen päin peliin?
fs2004 lentoliikenne
6
597
Vastaukset
- sadfe
Noiden lentokoneiden saaminen (tietokoneen) AI-ohjattuun liikenteeseen vaatii muistaakseni vaikeita prosesseja... Googlella saattaa löytyä joitain ohjeita.
- *korppi*
ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!
- ei todellakaan
*korppi* kirjoitti:
ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!
Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.
Suosittelen! - *korppi*
ei todellakaan kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.
Suosittelen!Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.
Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti. - sddsdsdsds
*korppi* kirjoitti:
Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.
Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.Ei sen kaatumisia pitäisi aiheuttaa, joskin joissain oikein vilkkailla kentillä voi olla järkevää laittaa AI asetuksia pienemmälle sen jälkeen kun on ladannut nuo paketit, kun AI liikenne syö kuitenkin aika paljon tehoja varsinkin kun lennetään alueella jossa sitä on paljon.
*korppi* kirjoitti:
Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.
Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.Tuon yllämainitun ohjelman ja valmiit AI liikenteen paketit saat osoitteesta: http://www.world-of-ai.com On helppo asentaa. Hyviä neuvoja löydät sivustolta http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/board,14.0.html Kirjautumalla FSNordiciin (ilmaista) saat ladattua paljon koneita ja maisemia. Samoin kirjautumalla pystyt jättämään omia kysymyksiä, mutta lue ensin sivun alussa olevat tummennetut vinkkiosiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459