fs2004 lentoliikenne

*korppi*

Pystyykö fs2004:ään lisäämään omia koneita lentoliikenteeseen. Tarkoitan niitä koneita jotka olen ladannut ja asentanut jälkeen päin peliin?

6

597

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfe

Noiden lentokoneiden saaminen (tietokoneen) AI-ohjattuun liikenteeseen vaatii muistaakseni vaikeita prosesseja... Googlella saattaa löytyä joitain ohjeita.

• *korppi*

ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!

• ei todellakaan
        *korppi* kirjoitti:

ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!

Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.

Suosittelen!

• *korppi*
        ei todellakaan kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.

Suosittelen!

Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.

Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.

• sddsdsdsds
        *korppi* kirjoitti:

Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.

Ei sen kaatumisia pitäisi aiheuttaa, joskin joissain oikein vilkkailla kentillä voi olla järkevää laittaa AI asetuksia pienemmälle sen jälkeen kun on ladannut nuo paketit, kun AI liikenne syö kuitenkin aika paljon tehoja varsinkin kun lennetään alueella jossa sitä on paljon.

• *korppi* kirjoitti:

Tuon yllämainitun ohjelman ja valmiit AI liikenteen paketit saat osoitteesta: http://www.world-of-ai.com On helppo asentaa. Hyviä neuvoja löydät sivustolta http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/board,14.0.html Kirjautumalla FSNordiciin (ilmaista) saat ladattua paljon koneita ja maisemia. Samoin kirjautumalla pystyt jättämään omia kysymyksiä, mutta lue ensin sivun alussa olevat tummennetut vinkkiosiot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      438
      1135
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      185
      986
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe