fs2004 lentoliikenne

*korppi*

Pystyykö fs2004:ään lisäämään omia koneita lentoliikenteeseen. Tarkoitan niitä koneita jotka olen ladannut ja asentanut jälkeen päin peliin?

6

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfe

      Noiden lentokoneiden saaminen (tietokoneen) AI-ohjattuun liikenteeseen vaatii muistaakseni vaikeita prosesseja... Googlella saattaa löytyä joitain ohjeita.

      • *korppi*

        ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!


      • ei todellakaan
        *korppi* kirjoitti:

        ok. enpä jaksa ruveta säätämään jotakin koodia yötä myöten, lennellään vaan noitten default-utopia-firmojen joukossa. kiitos vastauksesta!

        Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.

        Suosittelen!


      • *korppi*
        ei todellakaan kirjoitti:

        Ei todellakaan ole mitenkään monimutkainen prosessi, naurettavan helppoa. Tietysti jos käsin alkaa säätelemään mitä itsekin olen tehnyt, menee siinä hieman aikaa, vaikkei varsinaisesti vaikeaa olekaan, mutta world of ai:n sivuilta pystyt kätevästi lataamaan valmiita paketteja jotka pystyt muutamalla klikkauksella asentamaan heidän asennusohjelmallaan, world of ai installer, jonne menee myös latauslinkki. Sinne Avsim lataussivulle pitää siis rekisteröityä, mutta ihan ilmaista ja näin.

        Suosittelen!

        Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.

        Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.


      • sddsdsdsds
        *korppi* kirjoitti:

        Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.

        Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.

        Ei sen kaatumisia pitäisi aiheuttaa, joskin joissain oikein vilkkailla kentillä voi olla järkevää laittaa AI asetuksia pienemmälle sen jälkeen kun on ladannut nuo paketit, kun AI liikenne syö kuitenkin aika paljon tehoja varsinkin kun lennetään alueella jossa sitä on paljon.


      • *korppi* kirjoitti:

        Hmmm..pitäsköhän kokeilla sitten tuota.

        Aiheuttaakohan mitään kaatumisia kesken pelin tuo ai-lisäosan lisääminen? Nyt peli on toiminut upeasti.

        Tuon yllämainitun ohjelman ja valmiit AI liikenteen paketit saat osoitteesta: http://www.world-of-ai.com On helppo asentaa. Hyviä neuvoja löydät sivustolta http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/board,14.0.html Kirjautumalla FSNordiciin (ilmaista) saat ladattua paljon koneita ja maisemia. Samoin kirjautumalla pystyt jättämään omia kysymyksiä, mutta lue ensin sivun alussa olevat tummennetut vinkkiosiot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1093
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      817
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      37
      546
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      153
      536
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe