Onko Suomessa aborttiklinikoita?
Koitin googlettaa, mutten löytänyt muita mainintoja aborttiklinikoista paitsi ulkomailla olevista ja tietysti abortinvastustajien puheista.
Oman käsityksen mukaan nämä aborttiin liittyvät asiat hoidetaan ihan samoissa tiloissa kuin muutkin toimenpiteet ja tutkimukset, siis selvennän vähän:
Esim jos minä tahtoisin abortin niin ottaisin yhteyttä TK:seen tai siellä sijaitsevaan äitiysneuvolaan.
(Toki on olemassa yksityispuolikin, mutta onko sellaista jossa hoidetaan vain ja ainoastaan abortteja?)
Aborttiin liittyvät tutkimukset tehdään ihan samassa huoneessa kuin muutkin tutkimukset, esim kun käyn normaalissa gynekologisessa tutkimuksessa, niin edellinen asiakas on saattanut käydä samassa tutkimuksessa, mutta vain siitä syystä että hänelle tehdään abortti ja minua seuraava asiakas taas saattaa käydä tutkimuksissa raskauteen liittyvissä asioissa ilman että on tekemässä aborttia.
Sama siis pätee kaavinnassakin, eli kaavinta suoritetaan leikkauspuolella jossa edellinen asiakas saattoi olla polvileikkauksessa ja seuraava taas sydän leikkauksessa. Toki näihin kaikkiin saattaa olla eri suorittajat erikoistumisestaan riippuen, mutta nukutuslääkärinä toimii samat henkilöt.
Lääkkeellisitä aborteista minulla ei ole niin paljoa tietoa, mutta kai hekin käyvät samoissa tiloissa kuin nekin jotka eivät ole tekemässä aborttia ja samojen lääkäreiden asiakkaina?
Eli siis onko täällä Suomessa joko yksityisenä tai yleisenä "palveluna" käytössä tiloja ja lääkäreitä jotka hoitavat vain ja ainoastaan abortteja?
Aborttiklinikka
MAMMAMAMAMA
1
733
Vastaukset
- LL
ei julkisella eikä yksityisellä sektorilla ole olemassa paikkoja joissa hoidettaisiin vain raskaudenkeskeytyksiä=)
Ja et ottaisi yhteyttä äitiysneuvolaan jos haluaisit keskeytyksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865