Onko Suomessa aborttiklinikoita?
Koitin googlettaa, mutten löytänyt muita mainintoja aborttiklinikoista paitsi ulkomailla olevista ja tietysti abortinvastustajien puheista.
Oman käsityksen mukaan nämä aborttiin liittyvät asiat hoidetaan ihan samoissa tiloissa kuin muutkin toimenpiteet ja tutkimukset, siis selvennän vähän:
Esim jos minä tahtoisin abortin niin ottaisin yhteyttä TK:seen tai siellä sijaitsevaan äitiysneuvolaan.
(Toki on olemassa yksityispuolikin, mutta onko sellaista jossa hoidetaan vain ja ainoastaan abortteja?)
Aborttiin liittyvät tutkimukset tehdään ihan samassa huoneessa kuin muutkin tutkimukset, esim kun käyn normaalissa gynekologisessa tutkimuksessa, niin edellinen asiakas on saattanut käydä samassa tutkimuksessa, mutta vain siitä syystä että hänelle tehdään abortti ja minua seuraava asiakas taas saattaa käydä tutkimuksissa raskauteen liittyvissä asioissa ilman että on tekemässä aborttia.
Sama siis pätee kaavinnassakin, eli kaavinta suoritetaan leikkauspuolella jossa edellinen asiakas saattoi olla polvileikkauksessa ja seuraava taas sydän leikkauksessa. Toki näihin kaikkiin saattaa olla eri suorittajat erikoistumisestaan riippuen, mutta nukutuslääkärinä toimii samat henkilöt.
Lääkkeellisitä aborteista minulla ei ole niin paljoa tietoa, mutta kai hekin käyvät samoissa tiloissa kuin nekin jotka eivät ole tekemässä aborttia ja samojen lääkäreiden asiakkaina?
Eli siis onko täällä Suomessa joko yksityisenä tai yleisenä "palveluna" käytössä tiloja ja lääkäreitä jotka hoitavat vain ja ainoastaan abortteja?
Aborttiklinikka
MAMMAMAMAMA
1
808
Vastaukset
- LL
ei julkisella eikä yksityisellä sektorilla ole olemassa paikkoja joissa hoidettaisiin vain raskaudenkeskeytyksiä=)
Ja et ottaisi yhteyttä äitiysneuvolaan jos haluaisit keskeytyksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan13971Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv603664- 433562
- 183180
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343158No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452940- 442580
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392512- 422345
- 452109