Onko Suomessa aborttiklinikoita?
Koitin googlettaa, mutten löytänyt muita mainintoja aborttiklinikoista paitsi ulkomailla olevista ja tietysti abortinvastustajien puheista.
Oman käsityksen mukaan nämä aborttiin liittyvät asiat hoidetaan ihan samoissa tiloissa kuin muutkin toimenpiteet ja tutkimukset, siis selvennän vähän:
Esim jos minä tahtoisin abortin niin ottaisin yhteyttä TK:seen tai siellä sijaitsevaan äitiysneuvolaan.
(Toki on olemassa yksityispuolikin, mutta onko sellaista jossa hoidetaan vain ja ainoastaan abortteja?)
Aborttiin liittyvät tutkimukset tehdään ihan samassa huoneessa kuin muutkin tutkimukset, esim kun käyn normaalissa gynekologisessa tutkimuksessa, niin edellinen asiakas on saattanut käydä samassa tutkimuksessa, mutta vain siitä syystä että hänelle tehdään abortti ja minua seuraava asiakas taas saattaa käydä tutkimuksissa raskauteen liittyvissä asioissa ilman että on tekemässä aborttia.
Sama siis pätee kaavinnassakin, eli kaavinta suoritetaan leikkauspuolella jossa edellinen asiakas saattoi olla polvileikkauksessa ja seuraava taas sydän leikkauksessa. Toki näihin kaikkiin saattaa olla eri suorittajat erikoistumisestaan riippuen, mutta nukutuslääkärinä toimii samat henkilöt.
Lääkkeellisitä aborteista minulla ei ole niin paljoa tietoa, mutta kai hekin käyvät samoissa tiloissa kuin nekin jotka eivät ole tekemässä aborttia ja samojen lääkäreiden asiakkaina?
Eli siis onko täällä Suomessa joko yksityisenä tai yleisenä "palveluna" käytössä tiloja ja lääkäreitä jotka hoitavat vain ja ainoastaan abortteja?
Aborttiklinikka
MAMMAMAMAMA
1
809
Vastaukset
- LL
ei julkisella eikä yksityisellä sektorilla ole olemassa paikkoja joissa hoidettaisiin vain raskaudenkeskeytyksiä=)
Ja et ottaisi yhteyttä äitiysneuvolaan jos haluaisit keskeytyksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798