Olen 25 v. nainen joka suunnittelen kielimatkalle lähtöä heinäkuussa 2010.
Olen yksin lähdössä Nizzaan 2-3 viikoksi opiskelemaan ranskaa.
Vertailen tässä eri vaihtoehtoja (EF, Speak & Fun, Lisa! -kielimatkat) ja kaipaan myös teidän mielipiteitä/kokemuksia?
Kuinka paljon ehtii oppia 2 viikossa? Kokemuksia isäntäperhemajoituksesta?
Kielen oppiminen on siis ensisijaista, mutta haluan myös tutustua uusiin ihmisiin, nauttia ja nähdä niin paljon Ranskan rivierasta kuin mahdollista :)
EF, Speak & Fun vai Lisa! -kielimatkat?
1
1782
Vastaukset
- Kielikurssille
Hei!
Hienoja suunnitelmia sinulla! Meillä EF:llä on juuri sinun ikäisillesi oppilaille suunnattuja kursseja Nizzassa. On ihan itsestä kiinni, miten haluaa kurssin rakentaa, mutta 2-3 viikkoa heinäkuussa järjestyy vallan mainiosti (kursseja alkaa joka maanantai). Kursseillamme on ennenkaikkea mahtavaa se, että oppilaamme tulevat ihan joka maailman kolkasta - missään muualla et pääse mukaan vastaavaan kansainväliseen tunnelmaan! Kahdessakin viikossa ehtii oppia paljon, varsinkin EF Intensiivikurssilla missä oppitunteja on hieman enemmän. Isäntäperhemajoitus on myös hyvä vaihtoehto kielenoppimiselle - siellä sitä joutuu käyttämään väkisinkin :).
Jos haluat jutella aiheesta enemmän, soittele 09 - 6869 2312 ja kysy Tuulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197