Vanhan garrett gt15 korjaus 450€. Biltemalta uusi turbo 435€. moottori vw 1,9tdi. Kannattaako korjata vai ostaa uusi??? Linkki alla.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=79703.htm&tuote=79703&ryhmaid=213
Biltema turbo
djfkffjldkdlkkjjfkjh
2
1581
Vastaukset
- Aika,
vähän ovat uskaltaneet noita bilteman turboja kokeilla. Kiinastahan ne on lähtöisin. Mutta joku muistaakseni kehui ajelleensa jo yli vuoden bilteman turbolla ilman ongelmia.
- krisu_92
ei niss bilteman turboiss oo mitään vikaa mut kull garretiss onn enemmän hinta jos ne on kunnossa nii mä kyll laittaisin vanhan kuntoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833