Missä parhaat tytöt?

Tätä nykyä

Pitäisi tässä kohta lähteä käymään Bangkokissa viiden vuoden tauon jälkeen, eli tiedustelen siltä varalta että onko siellä tilanne muuttunut

Eli millä kadulla ja missä baarissä nykyään työskentelee parhaimman näköiset tytöt?

16

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • only the god can hel

      Nana plazasta en tiedä... pirusti transuja. kato se Sukhumvitin vastapäinen risteys ja Y-Not bar (Soi Nana nua, alkupää). Soi Cowboy toisena päämääränä ja jos ei matkalta saa niin "only the god can help you" ;)

      • Syyllinen

        Siel on parhaat! Mut ne tytöt opetti et horotki on ihmsiä. Samoin thaimaan reissu et suomes on horoja ihan saatanasti jos elintaso lähtee tippuu.


      • vähän ot otsikosta

        varsin kiltiltä tavalliselta ihmiseltä, joka vain etsii elämänsä miestä. Baaritappelun näkeminen käänsi mielen nopeasti. Tosin luulen, että muutama kännisen äijän kanssa oleilu olisi viimeistään palauttanut tytön kotiin.
        En ymmärrä myöskään, miksi häntä erityisesti sanottiin huonon näköiseksi siis siinä ohjelmassa.

        Vaikka nainen olenkin niin en ole pelännyt jutella jopa baarityttöjen kanssa.


      • Horot on ihmisiä

        Voi vittu mitä sä opit tästäkin lamasta!!!???????

        "demokratiassa jaetaan lamaa ja nousukautta yhtälaisesti." Ketkä jakaa ja mitä??????? Jenkeissäkin A.I.G:n johtoporukka teki luxuslomia vaikka finanssikriisi oli jo puhjennut.

        Eikä suomessakaan sua se "nalle" tuu miljardeineen lohduttamaan kun sulla menee huonosti.

        Sulla on varmasti lamalle paljon annettavaa, onko nousukaudelle mitään? Horot on ihmisiä fattan jonossa siinä missä sinäkin.


      • olviaon

        HORO?


    • sejase

      jos paaritytöt kiinnostaa .Robinsonillaon nättei myyjii jos tyttöystävää on vailla. Pattijoella on taasen hiukan halvempaa ja tarjonta ehkä runsaampaa. Good luck ... kaikki tytöthäsielonnätei jos vertaa näihin suomalaisiin räystäsperseisiin ja xxxl malleihin. ei ihme että ovat nii katkerii. Hauskaa seurata ku länsimaiset naiset häpeävät itseään paikanpäällä.

      • uskokaajo

        Thai ja kaikki muutkin aasialaiset naiset voittaa suomalaiset lihavat (tai laudat) akat mennen tullen, niin ulkonäöltään kuin älyltään ja asenteeltaan. Miksi ihmeessä kukaan enää haluaisi suomalaisen naisen? Kuntarjolla on kauniita, seksikkäitä, nuoria, nöyriä ja hauskoja thai-naisia, jotka todellakin osaavat kunnioittaa miestään. Todellakaan länsimaisia naisia ei Thaimaassa kaivata, ovat siellä vain häpeäksi itselleen ja muille. Kun ympärilleen katsoo täällä kotimaassa, täytyy todeta että suomalaiset naiset rotuna ovat onneksi pian kuolemassa sukupuuttoon. Yhä useampi mies on tajunnut hakea itselleen paremman naisen Aasiasta ja sitä kautta saadaan tilanteeseen parannusta jälkeläisten muodossa.


      • kaljamaha seinäpelle

        taas nää aiheet niin suolesta.

        Mutta jos jonkun pitää ulkonäköään hävetä niin mitä sekään ketään auttaa? Minun mieleen ei ole vatsakas mies mutta ei vatsakkaiden silti tarvitse hävetä itseään.
        Makuasioita.

        Mun mies on hyvässä kunnossa ja niin olen minäkin vaikka ikää on 42v.

        Töissä mun toinen nimi on seksipeppu. Eikä hävetä yhtään. Huumorilla mennään.


      • kuljonen
        kaljamaha seinäpelle kirjoitti:

        taas nää aiheet niin suolesta.

        Mutta jos jonkun pitää ulkonäköään hävetä niin mitä sekään ketään auttaa? Minun mieleen ei ole vatsakas mies mutta ei vatsakkaiden silti tarvitse hävetä itseään.
        Makuasioita.

        Mun mies on hyvässä kunnossa ja niin olen minäkin vaikka ikää on 42v.

        Töissä mun toinen nimi on seksipeppu. Eikä hävetä yhtään. Huumorilla mennään.

        minä kyllä matkustan Thaimaahan ja ihmettelen vaan edelleen, että mikä into on ihmisten pyöriä thaikkupalstalla jos ei kerran ole aikomustakaan käydä koko maassa. Tämä on matkailuun liittyvä foorumi. Jos ei matkusta niin se ei ole meidän matkustelevien ongelma.

        Viroon pääsee kolmella kympillä edes takas. Kyllä siellä päivän tallustelee.


      • kiäh kiäh kiäh
        kuljonen kirjoitti:

        minä kyllä matkustan Thaimaahan ja ihmettelen vaan edelleen, että mikä into on ihmisten pyöriä thaikkupalstalla jos ei kerran ole aikomustakaan käydä koko maassa. Tämä on matkailuun liittyvä foorumi. Jos ei matkusta niin se ei ole meidän matkustelevien ongelma.

        Viroon pääsee kolmella kympillä edes takas. Kyllä siellä päivän tallustelee.

        Kuten risteillä voi muuallakin kuin Tallinnassa. Eiköhän se kerta sitä täimaata riitä ja taas kohti uutta kohdetta.


      • 34
        kiäh kiäh kiäh kirjoitti:

        Kuten risteillä voi muuallakin kuin Tallinnassa. Eiköhän se kerta sitä täimaata riitä ja taas kohti uutta kohdetta.

        Tuulipuku uuh


      • naimaan
        34 kirjoitti:

        Tuulipuku uuh

        Parhaat pillut nanalla juuri nyt.ovat baarinomistajat leiponeet poliisiesedät nyt niin että taas on kunnon showt nanan yläkerroksissa.tytöt lesboilee taas avoimesti ja nuolevat toistensa pissivehkeet.dresscode all off


    • pekkaKANKI

      nana
      soi cowboy
      patpong
      rca

      opiskelijatyttöjä KHAOSANILTA/rca/normi klubit

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe