Sain kortit, mutta en osaa käyttää näitä. Molemmilla puolilla korttia on kuva, enkä tiedä miten näitä käytetään.. Jos joku ystävällinn sielu voisi valaistaa asiaa minulle..
Tarot of the secret forest
1
575
Vastaukset
- Tarotpuu
Moi,
Secret Forest on mielenkiintoinen pakka, tietääkseni ainoa laatuaan missä jokaisessa kortissa on molemmilla puolilla sama kuva (mustavalko- ja väriversiona). Jos olet vasta tutustumassa Tarot-kortteihin saattaa tämä pakka olla aika haasteellinen lähtökohta.. mutta jos pidät pakan kuvista ja haluat käyttää kortteja niin ei muuta kuin tutustumaan. Tosiaan 'perinteisessä' Tarot-pakassa korttien selkäpuolella ei ole sama kuva kuin mikä etupuolella, ja kaikkien korttien selkäpuolet ovat samannäköiset. Tässä pakassa sinulla on mahdollisuus valita kumpaa puolta korteista haluat käyttää, tai voit halutessasi käyttää puolia sekaisinkin.
Pakan mukana tulevassa opasvihkosessa sanotaan, että väri- ja mustavalkoversioihin voi itse halutessaan yhdistää tiettyjä merkityksiä, esim. kaikki mustavalkokuvat voivat edustaa mielen alueeseen liittyviä asioita kun taas väriversiot voivat edustaa tunnetason asioita. Tai mustavalkokuvat liittyvät mahdollisuuksiin, potentiaaliin, värikuvien liittyessä niihin asioihin, mitkä ovat jo olemassa.
Tarot-kortteja paljon käytetään ennustamiseen mutta itse suosittelen korttien käyttöä itsetuntemuksen ja ongelmanratkaisun apuvälineenä. Kortit ovat eräänlaisia elämänkuvia, joiden kautta voi peilata omaa tilannetta ja löytää uusia näkökulmia asioihin. Mitään yhtä selvää, 'ainoaa oikeaa tapaa' tai sääntöä siitä miten kortteja 'pitää' tai tulisi käyttää ei ole - henkilökohtainen matka korttien kanssa tuo henkilökohtaista viisautta. Tämä Secret Forest -pakka soveltuu mielestäni varsin hyvin kuvatyöskentelyyn, eli voit esim. kirjoittaa jokaisesta kortista ajatuksia ylös, katsoa millaisia mielikuvia kuvista nousee esiin. Opaskirjan hankkiminen voi olla hyvä apu, mutta kannattaa ensin tutkia kortteja itse kaikessa rauhassa. Itse aloitin lukemalla läjäpäin opaskirjoja ja vasta sitten aloin perehtyä kuviin - tänä päivänä jos aloittaisin uudestaan tekisin juuri toisinpäin; ensin oma suhde kortteihin, sitten vasta muiden ajatuksia korttien merkityksistä. Toivottavasti sait tästä jotain apua ja ajatuksia..
terv. Tero / www.tarotpuu.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779