Onko porissa muita atk liikkeitä kuin Digimania ja Mikropasi?
atk liikkeet
19
4592
Vastaukset
- atkpori
satacom nyt ainakin tulee mieleen
- ihme!!!
Noh, ollaanhan Porissa!
- ..kin on
Micromagic ja Datainfo
- Elämä on
Täältä löydät ainakin mikropasin tarjouksia http://tarjousnet.fi/pk.php?p=1
- paskapasi
Epämielyttävää asioida Mikropasissa. Viimeinen käynti yli 10 vuotta sitten.
Myyjät töykeitä ja ostopäätös pitää tehdä salamannopeasti heti.
Takuun alainen tuote, peliohjain, meni rikki. Apinan näköinen myyjä väitti, ettei takuuta ole vaikka oli vuoden takuu. Kun aioin antaa asian kuluttajaasiamiehen hoidettavaksi, takuu tulikin tuotteelle yllättäen ja sain uuden korvaavan ohjaimen.
Törkeää! Ei ikinä Mikropasiin! - Ville vaa
paskapasi kirjoitti:
Takuun alainen tuote, peliohjain, meni rikki. Apinan näköinen myyjä väitti, ettei takuuta ole vaikka oli vuoden takuu. Kun aioin antaa asian kuluttajaasiamiehen hoidettavaksi, takuu tulikin tuotteelle yllättäen ja sain uuden korvaavan ohjaimen.
Törkeää! Ei ikinä Mikropasiin!kun Porissa ei ollut muita atk-liikkeitä. Olen kokenut juuri samaa .
- PCvs
paskapasi kirjoitti:
Törkeää! Ei ikinä Mikropasiin!Palvelu noissa tietokoneliikkeissä ole samaa tasoa. Huonompaa kuin huonekaluliikkeessä! Tietty jos hymyilee palvellessa niin huonon itsetunnon omaava asiakas epäilee heti et tukka on huonosti tai kaveri koittaa huijata...
- Palvelutaso
paskapasi kirjoitti:
Törkeää! Ei ikinä Mikropasiin!Mutta asiantunteva meininki muuten. Ei seillaista valtafiilinkiä vaan yksityisen meininkiä. Eikä kyllä noissa muissakaan se palvelu parempaa ole... Nörttejä ei ole luotu asiakaspalveluun... eikä monia muitakaan..
- netistä halvalla
Palvelutaso kirjoitti:
Mutta asiantunteva meininki muuten. Ei seillaista valtafiilinkiä vaan yksityisen meininkiä. Eikä kyllä noissa muissakaan se palvelu parempaa ole... Nörttejä ei ole luotu asiakaspalveluun... eikä monia muitakaan..
yli 30% halvemmalla saa kun netistä tutkiskelee. Tietysti asia voisi olla toinen jos ei tajuaa atk-vekottimista pätkääkään, mut eipä juuri tajuta noissa liikkeissäkään ja vähiten ketjupaikoissa. toisaalta, tarviiko silloin edes koko laitetta
- joooTio
Ville vaa kirjoitti:
kun Porissa ei ollut muita atk-liikkeitä. Olen kokenut juuri samaa .
Tietokonekellari on paras atk-liike Porissa. Käytettyjä ja hyväkuntoisia koneita pilkkahintaan.
- juu juu
joooTio kirjoitti:
Tietokonekellari on paras atk-liike Porissa. Käytettyjä ja hyväkuntoisia koneita pilkkahintaan.
Tarkoitit sanoa, että asiakkaita pilkkaavaan hintaan.
- apapapapapapaaaa
käytettyjä ylihintaan jos mielii maksaa.
käytetty 17 tuumanen tft näyttö oli puhelimitse tiedustellessa "seiskytviis euroo", ja uuden saakin sitten satasella jostain muualta, ja takuulla ,eikä varmana ole kuolleita pikseleitä uudessa ruudulla. - on
Tarjonta... Aika apeaa on paikallinen atk tarjonta...
- syy köyhyyteen
Ei ole riittävää asiakaspohjaa.
- hinnat pilvissä
syy köyhyyteen kirjoitti:
Ei ole riittävää asiakaspohjaa.
Raumalla parempi palvelu mutta vielä kovemmat hinnat.
- Tapsaxks
hinnat pilvissä kirjoitti:
Raumalla parempi palvelu mutta vielä kovemmat hinnat.
Onko Raumallakin muka jotain ATK-liikkeitä =) Voi siellä olla vähän parempi palvelu, mutta eiköhän tää Porilaisuus vaikuta vielä sielläkin.
Asioin tuolla Mikropasissa muutama päivä sitten ja ihan asiallista palvelua sain. Pitää mennä sitten muihin hoitoihin jos jotain henkilökohtaisempaa haluaa...
Datainfo on toinen missä tulee käytyä, palvelu samaa tasoa kuin muuallakin, valikoima tosi hyvä..
- Eräs asiakas vaan
Tietokonekellari on kyllä pahin Porin tietokoneliikkeistä.. Olin viime syksynä ostamassa kannettavaa tietokonetta, ja kävin siellä katsomassa koneita, niin ukko kehtaa pyytää jostain ikivanhasta koneesta 399€ , jäi kaupat tekemättä :D totesin myyjälle, että gigantistaki saa uusia koneita samaan hintaan..
Lisäksi kyseisessä liikeessä harrastetaan laittomuuksia, siirretään toisista koneista windowsin lisenssitarroja muihin koneisiin, joka ei ole siis sallittua - PETTYNYTASJAKAS
Mä sain kyllä hyvää kohtelua Tietokonekellarissa mutta toista oli Migropasissa siellä ei saatu niiden edustamaa laitetta kontoon.Hinnat ovat Porin kalleimmat kai se johtuu siitä että Pasi pysyy pulskassa kunnossa.En tykkää käydä Migropasissa sillä siellä vaan luvataan "kuntoon tulee"mutta tavara makaa pöydällä minta viikkoa ja saa jatkuvasti käydä kysymässä koska kone on kunnossa ja kauvanko vielä kestää VASTAUS se katsotaan seuraavaksi....
- Jp1989
Itse olen aina saanut pasilta asiallista ja nopeaa palvelua. Tulen käymään myös jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965