Ihmisten kanssa jutellut kovan/pehmeän askin (marlboro) eroista.
Itse oon ollu siinä uskossa, että ero on vain askissa (pehmeä taskuystävällisempi, kova röökiystävällisempi (ei mee poikki ym.)
Joku kuitenkin joskus sanonut, ettei voi polttaa muuta kuin pehmeetä tai rupee köhittään...
Onks tietoa mitä eroa?
Kova/Pehmeä aski?
4
5984
Vastaukset 4
- jormaaaa6
Samaa tupakkaa se on. Virolainen malboro on aivan samaa mitä suomessakin. pehmeä aski sisältään samaa tavaraa mitä kovakin aski.
- Anonyymi00004
Polakkimallu on parempaa.
- _vattu_
Joku joskus väittti kovasti pehmeässä askissa olevien tupakkien maunkin olevan 'pehmeämpi' kun taas kovassa sellainen terävä. Että siitä tulisi ne nimet.
Itse maisteltuani on kuitenkin todettava että ihan selvästi samaa p*skaa ovat molemmat. Kova aski on parempi koska savukkeet pysyy ehjinä. Tosiasiahan on että kumpaakaan ei kannattaisi polttaa, mutta minkäs teet kun koukkuun olen jäänyt. - Anonyymi00003
Kylkä niissä on eroa ja olen kuullut, että punaista mallua tehdään 4 eri mausteella.. virosta ja espnjasta ostettu maistuu ihan mahorkalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505